شهر کمبریج نمایندگان کمیسر پلیس را نگه ندارد به خشم در پنج ساعت جلسه پیشنهاد برای تغییر برخی از پلیس در بودجه به بهداشت عمومی

زانو به گردن برای پزشکی حمل و نقل نیروی بیش از حد در هر استفاده از زور سیاست من تا کنون دیده ام. اگر RI ستاد ن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

زانو به گردن برای پزشکی حمل و نقل نیروی بیش از حد در هر استفاده از زور سیاست من تا کنون دیده ام. اگر RI ستاد نمی تواند حکومت است که نیروی بیش از حد (که جرم و جنایت را در خود دارد) که بر روی آنها.

اتحادیه های کارگری نیز بیش از سرزنش در این. معلمان teamsters, ASCME و غیره همه و همه همان انضباطی زبان در قرارداد خود را پلیس در حال رفتن به همان. بسیاری از این ساده است قانون کار چیزهای که شما هرگز برای جلوگیری از مديران مقابله به مثل در برابر کارگر به صورت x/y/z کارگر, شکایت شرکت برای تبعیض و اهدا یک میلیون دلار). شما واقعا نمی توانید در اطراف مشکل دفع ادرار قرارداد در نظر من است. شما باید قوانین و مقررات و اتحادیه کارگران را به رعایت آن قواعد و قوانین. این کار ساده تر از آن است.

اصلاحات نیاز به شروع با خدمات مدنی. که سازمان محافظت بد پلیس بیش از هر اتحادیه همیشه می تواند از خواب. بوستون پلیس (و کمبریج) مجبور به استخدام کارگران که آنها نمی استخدام در وهله اول و در حال حاضر این شهر به دفاع از آنها به چه دلیل ؟ مفهوم خدمات مدنی نجیب است اما اصلاحات نیاز برای شروع وجود دارد.

غیر نظامی و نقد و بررسی تخته در حال رفتن هرگز به ماده چون مگر اینکه آنها در حال کار وکلای آنها واقعا نمی تواند از نظر قانونی باید بگویم تا زمانی که افسران پلیس در نظر گرفته کارکنان مشمول قوانین کار در ایالات متحده است که آنها همیشه خواهد بود. نیز وجود دارد مطالعات نشان می دهد که پلیس IA تحقیقات پیدا کردن افسران در گسل بیشتر از غیر نظامی نقد و بررسی تخته را (زیرا آنها در خارج).



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب