کمبریج افسر پلیس چهره ممکن است نظم و انضباط برای به اشتباه آشکار او درست است و نه گرافیک احساسات در مورد جو کندی در بخش خوراک توییتر

توسط adamg در خورشید 05/03/2020 - 6:33بعد از ظهر کمبریج اداره پلیس است عذرخواهی برای یک توییت این بعد از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 اردیبهشت 1399

کمبریج اداره پلیس است عذرخواهی برای یک توییت این بعد از ظهر است که مورد استفاده زبان گرافیکی برای محکوم کردن ما Rep. جو Kennedy III - و نیز در زمان potshot در آمریکا سناتور. Ed Markey که کندی در تلاش است به جای.

بخش خوراک توییتر است که به طور معمول فقط اعلام کرد ممکن است جنایات در پیشرفت و اظهارات در مورد دستگیری در زمان قطعا جمهوری خواه به نوبه خود این بعد از ظهر در پاسخ به WCVB صدای جیر جیر در مورد کندی ساخت یک اعلام در مورد مشکلات به دست آوردن PPE این روزها:

Graphic attack on Joe Kennedy

یکی دیگر از لیبرال گاییدن, حرکت تند و سریع است که فقط اتفاق می افتد به بهتر از دلقک او را در حال اجرا در برابر. غم انگیز برای ما است.

در بیانیه پلیس کمبریج می گویند:

در اوایل بعد از ظهر امروز یک عضو از کمبریج اداره پلیس که تا به حال دسترسی به بخش حساب توییتر سهوا نوشته شده تفسیر سیاسی در بخش حساب جای خود را به حساب شخصی بود که محتوای نامناسب و غیر حرفه ای و بی احترامی. در حالی که در این پست به سرعت برداشته شد که در مورد اظهارات نمی تواند پاک شود.

این اقدامات را نه منعکس کننده حرفه ای است که ما به عنوان یک گروه افتخار بزرگی در و ما می خواهیم به صمیمانه عذرخواهی به کنگره و کسانی که افراد در این بیانیه کارگردانی شد ،

این اداره اقدام مناسب را در پاسخ به این حادثه تاسف.

محله:

آگهی:



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن