کاردینالز QB Kyler موری می گوید او زانو زدن برای سرود این فصل

آسوشیتد پرس17 ژوئن 2020به روز رسانی: 17 ژوئن 2020 5:45 p. m. کارفرمایی Kyler موری می گوید او می تواند زانو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

کارفرمایی Kyler موری می گوید او می تواند زانو را در طول سرود ملی در این فصل است.

کاردینالز آریزونا' در حال ظهور ستاره که شد NFL را توهین آمیز Rookie از سال 2019 — ندارد به خصوص صوتی در مورد مسائل اجتماعی در طول فصل اول خود را, اما گفت که تغییر خواهد کرد پس از قتل جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس.

"آره من زانو," موری سابق یک بالا پیش نویس انتخاب کرد. "من ایستادن برای آنچه درست است که خط پایین. من آن را مانند من آن را ببینید. آنچه در جریان بوده است کاملا اشتباه است. من قطعا باید مصرف زانو."

موری 22 گفت که او نمی باید مقدار زیادی از تجربه بد با پلیس در حال رشد است اما افزود که او خوش شانس بود چون او معمولا شناخته شده به عنوان یک بازیکن فوتبال. کارفرمایی گفت: "تظاهرات مسالمت آمیز من فکر می کنم آنها شگفت انگیز" و او با اعتماد به نفس افراد جوان خواهد بود کاتالیزور برای پیشرفت واقعی.

"من احساس می کنم مثل ما دیدن تغییر" موری گفت. "فقط به خاطر من نسل ما خیلی متنوع است. ما می دانیم آنچه که نژاد پرستی است اما من احساس می کنم وجود دارد مقدار زیادی از آن را در نسل من."

• اخیر بحث ملی بیش از نژادپرستی تمدید خواستار NFL واشنگتن تیم برای تغییر نام مستعار خود ردسکینز با بومیان آمریکا طرفداران و اعتقاد داشتند که آب و هوا مناسب است برای اقدام وجود ندارد شواهد صاحب دن اسنایدر است و با توجه به آن است.

Arizona Cardinals quarterback Kyler Murray wasn't particularly vocal about social issues during his first season but said that would change in the aftermath of the killing of George Floyd, a black man, while in police custody in Minneapolis.

Arizona Cardinals کارفرمایی Kyler موری نبود به خصوص صوتی در مورد مسائل اجتماعی در طول فصل اول خود را, اما گفت که تغییر خواهد کرد پس از قتل جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در حالی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس.

لیندزی Wasson / آسوشیتد پرس 2019

شهردار واشنگتن دی سی موریل Bowser خود در هفته گذشته نام "مانع" به تیم ساخت یک استادیوم جدید و ستاد در منطقه که به احتمال زیاد در زمین استیجاری توسط دولت فدرال.

• Khezri در لس آنجلس, شارژر,' تمرین لیست, اما این بدان معنا نیست که او خواهد بود که در هر زمان به زودی و یا در همه.

آنتونی لین گفت که Kaepernick متناسب با سبک کارفرمایی لس آنجلس است که به دنبال, اما سال سوم سر مربی صحبت کرده است به او. لین نیز سریع به اشاره است که او برای اولین بار می خواهد تا ببینید که چگونه سه quarterbacks او در فهرست انجام است.

"من می دانم که او دارای IQ بالا در موقعیت" لین گفت: از Kaepernick. "آن پایین می آید به شکل فیزیکی و توانایی های خود را به انجام آنچه او می کند. شما می توانید از شکل واقعی سریع که در آن او در کار خود را پس از یک تمرین شدید."

فوتبال: به عنوان لیگ برتر از سر گرفته شد و پس از 100 روز Manchester City ضرب و شتم آرسنال 3-0 قبل از 300 مراقبت های بهداشتی کارگران — تنها طرفداران مجاز در ورزشگاه. در جای دیگر شفیلد یونایتد بازی استون ویلا به قرعه کشی گل.

همه بازیکنان به تن پیراهن با متن "Black Lives Matter" جایگزین نام بر روی پشت خود را.

• Arkadiusz Milik تبدیل قاطع نقطه پنالتی در ضربات پنالتی به عنوان ناپولی موفق به کسب ششمین جام حذفی زیر 0-0 قرعه کشی با بارسا و کریستیانو رونالدو.

اسب مسابقه: آن را بسیار پست و موقعیت مربی بارکلی Tagg می خواستم برای Tiz قانون است. هنوز هم نبود دور برای کلت که ساخته شده بود اوایل 6-5 مورد علاقه برای روز شنبه در بلمونت استیکس اولین تاج سه گانه مسابقه این فصل است.

Tiz قانون جلب No. 8 پست در 10 اسب زمینه خواهد بود و زده توسط مانی فرانکو در 1 1/8-مسیر مسابقه را از آن معمول 1½ کیلومتر — بدون تماشاگر و یا صاحبان در بلمونت پارک در نیویورک است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن