افراد مشهور گلف در دریاچه تاهو هنوز هم بدون طرفداران

آمریکایی قرن قهرمانی, سالانه, افراد مشهور, مسابقات گلف در نزدیکی دریاچه تاهو برگزار خواهد شد در ماه آینده,

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 خرداد 1399

آمریکایی قرن قهرمانی, سالانه, افراد مشهور, مسابقات گلف در نزدیکی دریاچه تاهو برگزار خواهد شد در ماه آینده, اما بدون, طرفداران مسابقات پنج شنبه اعلام کرد.

رزمندگان' استفان کاری Green Bay Packers کارفرمایی Aaron Rodgers, سالن از شهرت گیرنده جری برنج و دو بار دفاع از قهرمان تونی Romo سابق Dallas Cowboys کارفرمایی که در حال حاضر یک CBS پخش در میان بازیکنان برنامه ریزی برای شرکت در 31 نسخه از این رویداد است که در ماه ژوئیه 8-12 در Edgewood تاهو گلف. تمام پول جایزه اهدا خواهد شد به COVID-19 امداد و منطقه سازمان های غیر انتفاعی.

NBC Sports برنامه ریزی شده است برای حمل یک ساعت از پوشش زنده بیش از سه روز. NBC Sports صاحب و عمل این مسابقات است.

در انتشار اخبار جان میلر رئیس جمهور از برنامه نویسی از NBC Sports گفت: "وجود دارد مقدار زیادی از به چالش کشیدن کار باید انجام شود. ما اسلحه در اطراف احتیاطی به دلیل جنبه های ایمنی و سلامت در حال حاضر اولویت. به عنوان ما را دیده ام گلف را می توان در یک مسئولیت اجتماعی فاصله راه است."

NFL: مربیان اجازه خواهد داشت برای بازگشت به تیم NFL امکانات آغاز روز شنبه به عنوان لیگ در ادامه آماده سازی برای اردوگاه های آموزشی و فصل آن.

تیم امکانات بسته شد در ماه مارس و لیگ یک توقف تدریجی برنامه ریزی برای آنها به بازگشایی انتظار دولتی اجازه.

The 49ers' امکانات بسته باقی می ماند تحت سانتا کلارا کانتی قوانین.

کروناویروس و ورزشی: ناشناس بازیکن برای NHL پیتسبورگ پنگوئن دارای آزمایش مثبت برای coronavirus. ... ایالت میشیگان می گوید: یک ناشناس دانش آموز-ورزشکار درگذشت پدر از COVID-19 و ورزشکار آزمایش مثبت برای این ویروس اما همچنان بدون علامت. ... هفت ایالتی آرکانزاس ورزشکاران در سراسر سه ورزشی که آزمایش مثبت برای ویروس خود جدا برای 14 روز.

اگهی: سابق کال بازیکن فوتبال فیل Croyle که صرف سه فصل در NFL درگذشت شنبه از سرطان خون. او 70 سال است.

فارغ التحصیل از ارریو بالا در سان لورنزو Croyle بازی سه سال (1968-70) برای خرس. او تمام Pac-8 انتخاب به عنوان دفاعی در مقابله با 1970. هوستون Oilers پیش نویس او را در دور هفتم در سال 1971. یک linebacker در جوانب مثبت Croyle بازی دو به علاوه فصل با Oilers و بخشی از یکی با Buffalo Bills. او 34 سال در San Jose, آتش, اداره بازنشستگی به عنوان یک فرمانده گردان.



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن