تعقیب Briscoe برنده Xfinity نژاد; آب و هوا تاخیر سری جام

تعقیب Briscoe بسیار از دست داده خود را از تیم و یک پیروزی برای آنها است. Briscoe جان سالم به در برد دو در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

تعقیب Briscoe بسیار از دست داده خود را از تیم و یک پیروزی برای آنها است.

Briscoe جان سالم به در برد دو در اواخر اخطار و کوره در رفته اضافه کاری پایان به پیروزی در یک Xfinity سری مسابقه در حیاط-میامی جاده سریع السیر — در حالی که اضافه کردن به یک کابوس آخر هفته نوح Gragson که دیدم منجر به لغزش دور در دور نهایی برای دومین روز متوالی.

جام سری مسابقه بعد یکشنبه به تعویق افتاد توسط رعد و برق.

Briscoe بود بدون خدمه رئیس ریچارد Boswell, ماشین, رئیس نیک Hutchins و مهندس DJ Vanderley همه آنها شروع به خدمت چهار مسابقه تعلیق برای ایمنی نقض رخ داده است که روز شنبه. بنابراین Briscoe -- بزرگ Tony Stewart fan رشد می — کردم استوارت-هاس مسابقه مسابقه مدیر گرگ Zipadelli برای پر کردن به عنوان خدمه خود را رئیس و غالب.

"این فقط یک عهد به تیم ما" Briscoe گفت.

Brandon Jones دوم بود راس Chastain سوم شد و A. J. Allmendinger چهارم بود. Gragson قرار می گیرد پنجم از دست دادن نه تنها یک مسابقه است که در دست خود را برای دومین مستقیم روز بلکه 100 ، 000 $"داش نقدی" جایزه که زخم رفتن به Allmendinger به جای.

در جای دیگر

Browns' میفیلد

به زانو زدن در این سال

Cleveland Browns کارفرمایی بیکر میفیلد قصد دارد به زانو زدن در طول سرود ملی در این فصل به حمایت از اعتراضات اجتماعی و بی عدالتی و خشونت پلیس و نژادپرستی.

در پاسخ به یک پست از یک فن در Instagram account شنبه که با التماس او را به زانو زدن, Mayfield پاسخ داد: "بکشید سر خود را. من کاملا هستم."

میفیلد شده است صریح مورد نیاز برای درک بیشتر و عدالت در کشور پس از کشتن جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در حالی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس.

"این یک محوری زمان برای تغییر" Mayfeld گفت: پنج شنبه. "آنچه که خطاب در حال حاضر بدیهی است که در جریان بوده است برای مدت زمان طولانی. بنابراین در حال حاضر همه در نهایت در آینده هم به آن آدرس. و انجام آن را به راه راست نگه داشتن مردم پاسخگو باشد."

میفیلد عینک یک "من نمی توانم نفس بکشم" تی شرت در حالی که کار کردن. بعد از آن او دیگر ارسال پیام ترسیم موضع خود را در زانو.

"همه خیلی ناراحت مورد نظر من را درک نمی کند دلیل زانو در وهله اول" میفیلد نوشت. "من بیشترین احترام را برای ما, نظامی, پلیس و مردم است که خدمت به کشور ما است. آن را در مورد برابری و همه تحت درمان به همان دلیل که ما همه انسان هستند. آن نادیده گرفته شده است و برای بیش از حد طولانی است و این تقصیر من و همچنین برای تبدیل شدن به بیشتر, تحصیل و اقامت سکوت."

فوتبال: بازی یک بازی خانگی در مرکز آموزش در سانتیاگو برنابئو ورزشگاه رئال مادرید از سر خود لیگ اسپانیا کمپین با یک 3-1 برنده بیش از ایبر به نگه داشتن سرعت با رهبر بارسلونا. بازی را دیدم مارسلو را به زانو بعد از یک هدف آشکار برای حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب