تعقیب Briscoe دلخراش هفته به پایان می رسد با Xfinity برنده; Vanderbilt لی می شود SEC 1 زن آگهی

تعقیب Briscoe پوش دلخراش یک هفته با پیروزی Xfinity سری' باران-تاخیر در بازگشت به عمل در دارلینگتون Raceway

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

تعقیب Briscoe پوش دلخراش یک هفته با پیروزی Xfinity سری' باران-تاخیر در بازگشت به عمل در دارلینگتون Raceway در کارولینای جنوبی در روز پنج شنبه.

Briscoe در دارلینگتون زمین زیر کشت شنبه در انتظار مسابقه اصلی شروع به زمانی که او دیجیتالی پیوست, همسر, Marissa برای 12 هفته و امتحان خود را در انتظار کودک است. چند شنیده و خبر غم انگیز وجود دارد: هیچ ضربان قلب جنين. "بدترین خبری که من می تواند شنیده ام" Briscoe ارسال شده در Instagram در روز چهارشنبه.

هنوز Briscoe بود در صف برای سری " اولین اقدام پس از 7 مارس و با استفاده از دو ری استارت قوی و سریع گودال توقف برای پایان بالا. او منجر شود در خارج از چاله در طول نهایی احتیاط و سپس کشیده دور از Kyle Busch و جاستین Allgaier در پس از آن راه اندازی مجدد با هفت دور به رفتن برای چهارم خود را حرفه ای برنده و دوم این فصل است.

"این بزرگترین روز زندگی من پس از سخت ترین روز زندگی من" Briscoe گفت.

کالج ها: Vanderbilt حذف موقت عنوان ساخت Candice طبقه لی اولین زن برای تبدیل شدن به یک مدیر ورزشی در ثانیه.

لی است که در میان پنج زن و دوم زن در اتهام قدرت پنج برنامه است.

لی 41 سابق Commodores بسکتبال کاپیتان بود که نام موقت مدیر ورزشی Feb. 4 هنگامی که مالکوم ترنر استعفا داد و پس از یک سال در کار است.

"وجود دارد چالش های پیش رو و مقدار عدم اطمینان در مورد آنچه در کالج دو و میدانی می تواند و باید در طول یک بیماری همه گیر اما من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که هر چیزی ممکن است اگر همه ما با هم کار کنند" لی گفت.

بوکس: پروموتر باب Arum گفت که او قصد دارد به مرحله یک کارت از پنج دعوا بدون طرفداران در ژوئن 9 در MGM بزرگ برای اولین بار از یک سری از دعوا بیش از دو ماه آینده در لاس وگاس هتل. دوم مبارزه با کارت برگزار خواهد شد و دو شب بعد با ESPN televising هر دو کارت لگد زدن دو بار در هفته را نشان می دهد در این هتل در ماه های ژوئن و ژوئیه.

بیس: بیس بال اتحادیه بازیکنان به مدیریت گسترده پاسخ به 67 صفحه پیشنهاد مجموعه ای از پروتکل ها برای یک فصل به طول coronavirus بیماری همه گیر.

بازیکنان مشاهده شده بسیاری از مفاهیم در پیش نویس اصلی به عنوان بیش از حد بالا مانند ورود به مدرسه در ballparks یک ممنوعیت آنها را ترک بدون تیم اجازه و ممنوعیت مهمانان دیگر از بستگان. بازیکنان همچنین اعتراض به ممنوعیت استفاده از دوش و آب درمانی.

اگهی: مارتی McNeal یک دیرین پادشاهان ضرب و شتم نویسنده برای ساکرامنتو زنبور عسل, درگذشت, شنبه در دالاس که روزنامه گزارش شده است. McNeal شد 64 بوده و مبارزه با سرطان است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن