ستاد Mahomes موافق به 10 سال $503 میلیون فرمت

The Kansas City Chiefs توافق کرده اند که تا 10 سال تمدید قرارداد با سوپر باول MVP پاتریک Mahomes. این ستا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 تیر 1399

The Kansas City Chiefs توافق کرده اند که تا 10 سال تمدید قرارداد با سوپر باول MVP پاتریک Mahomes.

این ستاد تا به حال Mahomes تحت قرارداد از طریق 2021 اما می خواستم یک قرارداد بلند مدت با کارفرمایی که رهبری آنها را به اولین قهرمانی در 50 سال با پیروزی بر 49ers در سوپر باول LIV.

"در اینجا به ماندن" Mahomes در توییتر نوشت.

معامله به ارزش $503 میلیون دلار به آژانس استاینبرگ ورزشی. معامله به ارزش $477 میلیون دلار در تضمین مکانیسم و شامل یک هیچ-تجارت بند و انتخاب کردن بند اگر تضمین نمی ملاقات کرد. آن را طول می کشد از طریق 2031 فصل زمانی که Mahomes نوبت 36.

"توانایی های خود بسیار نادر است و به زن و شوهر که با یک شخصیت برجسته است" گفت: مدیر کل برت Veach.

Mahomes است 24-7 به عنوان یک استارت تکمیل 65.9 درصد از خود عبور با 76 touchdowns و تنها 18 interceptions. او NFL MVP در سال 2018 زمانی که او تا به حال این ستاد در اضافه کاری برای رسیدن به سوپر باول.

• The 49ers امضا cornerback Jamar تیلور, 29, به یک قرارداد یک ساله. تیلور انتخاب 54th به طور کلی در سال 2013 پیش نویس از بویزی امور خارجه خواهد خود را به پیوستن ششم تیم در هشت فصل NFL.

در جای دیگر

NHL مقابله هموار راه

به سر فصل

لیگ ملی هاکی و بازیکنان NHL' Association اعلام کرد که توافقنامهای برای بازگشت به بازی در این فصل و تمدید توافق دسته جمعی.

چهار سال تمدید CBA همراه با توافق بر پروتکل برای اردوگاه های آموزشی و بازی ها هموار راه را برای هاکی برای از سرگیری این تابستان. اردوگاه های آموزشی را دوشنبه ها و بازی ها را از سر Aug. 1 اگر تایید شده توسط سازمان لیگ حکام و بازیکنان در کمیته اجرایی و عضویت کامل.

تورنتو و ادمونتون, آلبرتا, انتخاب شدند به عنوان NHL hub شهرهای میزبان دور مقدماتی و حداقل دو دور حذفی لیگ 24-تیم گسترش حذفی قالب یک فرد با دانش مستقیم از این تصمیم گفت.

MLB: آتلانتا outfielder نیک Blackburn تصمیم گرفتند از سال 2020 فصل است. Blackburn, 36, گفت که او مضطرب در مورد بازی فصل بدون فن.

در میان بازیکنان تست مثبت برای coronavirus بودند تگزاس outfielder جوی گالو و میلواکی shortstop لوئیس Urias و پارچ فرشته Perdomo. همه بدون علامت هستند.

فوتبال: FC Dallas کشیده از MLS برگشت مسابقات در اورلاندو پس از 10 بازیکن تست مثبت برای کوروناویروس.

• MLS MVP کارلوس ولا را برای پیوستن به لس آنجلس FC برای این مسابقات با استناد به نگرانی برای سلامت خانواده خود را.

WNBA: لیگ اعلام کرد که هفت تن از 137 بازیکنان (حدود 5%) تا به حال coronavirus نتایج مثبت از خود دور اول تست. فصل انتظار می رود برای شروع در این ماه و در ادامه تا اکتبر.

گلف: PGA و یادبود مسابقات, سازمان, اوراق, برنامه اجازه می دهد تا به عنوان بسیاری از 8 ، 000 طرفداران در روز در هفته آینده رویداد در مرکز اوهایو.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن