چین و اتحادیه اروپا تبادل تهدیدات بیش از پیشنهاد جدید امنیتی در هنگ کنگ

صادر شده در: 23/06/2020 - 06:01اصلاح: 23/06/2020 - 06:01 اتحادیه اروپا گفت: چین روز دوشنبه به تصمیم خوب در ی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

اتحادیه اروپا گفت: چین روز دوشنبه به تصمیم خوب در یک وعده برای باز کردن اقتصاد و هشدار داد "پیامدهای بسیار منفی" اگر پکن پیش می رود با امنیتی جدید قانون در هنگ کنگ که غرب می گوید به محدود کردن حقوق اساسی.

تبلیغات

رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen و شورای اروپا رئیس چارلز میشل گفت: چین رهبران خود را "نگرانی شدید" بیش از قانون جدید که منتقدان می گویند محدود مالی توپی استقلال و آزادی.

استرن پیام تحویل داده و در طول تصویری نشست روز دوشنبه با رئیس جمهور چین و نخست وزیر لی کچیانگ می افزاید: به یک گروه کر از نگرانی های بین المللی بیش از هنگ کنگ هر چند پکن نشان داده که هیچ نشانه ای از حمایت در قانون در آن می گوید: لازم است برای حفظ نظم است.

"ما بیان ما قبر نگرانی در مورد پیشنهاد امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ" میشل به خبرنگاران گفت: پس از مذاکرات.

"ما به نام چین را به دنبال وعده های داده شده به مردم هنگ کنگ و جامعه بین المللی در مورد هنگ کنگ درجه بالایی از خودمختاری و تضمین آزادی."

در پاسخ به اتحادیه اروپا, نظرات, چین, وزارت امور خارجه روز سه شنبه گفت که مسائل مربوط به هنگ کنگ بودند "امور داخلی".

"ما مخالف هر گونه دخالت خارجی در این زمینه" سخنگوی وزارت وانگ Lutong به خبرنگاران گفت: در یک جلسه مطبوعاتی گفت که رهبران چینی به حال "بیان موضع ما" در این فیلم نشست.

یک گزارش از اجلاس توسط دولت چین خبرگزاری ایسنا ساخته شده هیچ اشاره ای به کنگ Hong اما گفت Xi حال تاکید کرد کشورش خواست "صلح بدون هژمونی".

وزرای خارجه از G7 گروه صنعتی سازمان ملل هفته گذشته پکن خواست به تجدید نظر در این قانون پیشنهادی که نگرانی از آن به پایان خواهد رسید هنگ کنگ نسبی آزادی و باز کردن درب به نوع سرکوب دیده می شود در سرزمین اصلی چین است.

بازتاب زبان G7, بیانیه, von der Leyen گفت: آنها تا به حال ساخته شده آن را برای روشن چینی که اتحادیه اروپا معتقد است اعمال امنیت ملی قانون نقض پکن به تعهدات بین المللی.

'عواقب بسیار منفی'

"امنیت ملی قانون خطرات جدی تضعیف "یک کشور و دو سیستم' اصل و هنگ کنگ درجه بالایی از خودمختاری که ما مایل به دیدن اقامت در محل."

Von der Leyen گفت: او هشدار داده بود رهبران چینی که در هنگ کنگ مدیون موفقیت اقتصادی به آن استقلال نسبی از پکن است.

"بنابراین ما نیز منتقل شده است که چین خطرات پیامدهای بسیار منفی اگر آن را به جلو می رود با اعمال این قانون" او گفت:.

تحت "یک کشور دو سیستم" توافقنامه ساخته شده قبل از بریتانیا دست به خاک بازگشت به چین در سال 1997 پکن توافق کردند که اجازه هنگ کنگ حفظ برخی از آزادی تا 2047-از جمله قانونگذاری و قضایی استقلال و آزادی بیان.

اما پس از یک سال و اغلب خشونت آمیز تظاهرات که بدل به محبوب تماس برای دموکراسی و پلیس پاسخگویی پکن می گوید قانون جدید مورد نیاز است برای پایان دادن به ناآرامی ها و بازگرداندن ثبات.

چین و اتحادیه اروپا هر دو ادعا می خواهید برای تقویت روابط, اما رابطه است و پیچیده در یک زاغه از اختلافات در موضوعات اعم از تجارت و سرمایه گذاری قوانین حقوق بشر و امنیت ملی است.

و دوشنبه این مذاکرات در آمد در برابر یک پس زمینه از افزایش تنش و افزایش بی اعتمادی بین بروکسل و پکن است.

Cyber شکایات

اتحادیه اروپا شده است خشمگین آنچه در آن می گوید قابل توجهی چینی کمپین دروغ در اطراف coronavirus همه گیر که در چین نشات گرفته.

"ما شاهد حملات سایبری در بیمارستان ها اختصاص داده شده و محاسبات مراکز. به همین ترتیب ما شاهد یک افزایش در آنلاین دروغ و به ما اشاره کرد که به وضوح این را نمی توان تحمل" von der Leyen گفت.

اتحادیه اروپا در ماه های اخیر به دنبال آج ظریف راه با چین characterising آن را به عنوان یک "سیستمیک رقیب" و رقیب بلکه به عنوان یک شریک در برخی از مسائل.

اما روز دوشنبه اظهارات واضح تر و مهم تر در تن.

تا به حال اتحادیه اروپا در تلاش برای ایستادن تا یازدهم را به طور فزاینده ای قاطعانه چین شده اند مانع از فقدان وحدت در میان 27 عضو بسیاری از آن شده است به استقبال پشتکار توسط غول های آسیایی.

رفتن به اجلاس مقامات چینی بیدارم درباره پیشنهاد جدید اتحادیه اروپا قانون با هدف حصول اطمینان از شرکت های خارجی با حمایت سنگین دولت یارانه نمی تحریف رقابت در اروپا است.

خاص وجود دارد نگرانی در مورد شرکت های چینی موجد خسارت در به خرید شرکت های اروپایی ضعیف coronavirus باعث رکود است.

با توجه به شین هوا یازدهم گفت: اقتصاد چین و اروپا باید تبدیل به یک "دوگانه موتور اقتصاد جهانی" به تسریع بهبودی پس از بیماری همه گیر.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن