چین برای تعیین حقوق و حریم خصوصی در قانون مدنی

صادر شده در: 26/05/2020 - 09:54بروز رسانی: 26/05/2020 - 09:54 چین آماده است برای ساخت ضریح افراد حقوق مربوط

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

چین آماده است برای ساخت ضریح افراد حقوق مربوط به حریم خصوصی و اطلاعات شخصی برای اولین بار نمادین اولین گام به عنوان بیشتر از کشور از 1.4 میلیارد نفر می شود دیجیتالی - و بیشتر در معرض خطر نشت و نرم.

تبلیغات

این قانون بخشی از چین است اولین مدنی گسترده بسته از قوانین که در حال بررسی در نشست سالانه مجلس آغاز شد که در روز جمعه پس از یک تاخیر بیش از دو ماه با توجه به کوروناویروس.

به گفته های اخیر پیش نویس یک فرد حق دارد برای حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی خود را محافظت شده است.

داده های جمع را یک وظیفه برای محافظت از یک فرد اطلاعات شخصی و نمی تواند دست آوردن فاش و یا انجام معاملات از جمله اطلاعات بدون رضایت.

فشار به ساحل تا حفظ حریم خصوصی داده ها در چین به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان یک تلاش برای حفظ و مشروعیت بخشیدن به کشور با رشد سریع اینترنت و بخش و محل پادمان در حرکت ارزشمند چینی داده ها در خارج از کشور.

این قانون باید به دنبال دقیق مقررات هجی کردن چگونه این حقوق محافظت خواهد شد و این به هیچ حفاظت از به طور فزاینده فراگیر نظارت توسط یک دولت برخوردار است که کنترل کل بیش از این کشور را دیجیتال (persian).

با این وجود وکلا و کارشناسان حقوقی می گویند به رسمیت شناختن حقوق و حریم خصوصی دیجیتال اولین گام مهم اجازه می دهد افرادی که دچار نشت به دنبال readdress.

"زمانی که قانون تنظیم نشده است یک تعریف برای اطلاعات شخصی پس از آن بسیاری از اختلافات بسیار سخت برای حل و فصل وجود دارد به هیچ وجه به سو" گفت: خو تو که یک استاد در دانشگاه بین المللی کسب و کار و اقتصاد در پکن.

قانون اماکن چین در میان اقلیتی از کشورهای ساختمان چارچوب حقوقی حاکم بر اطلاعات فردی و حریم خصوصی اگر چه فرد حمایت در حال حاضر در محل به عنوان قوی به عنوان در اروپا به طور کلی حفاظت از داده ها و مقررات گفت: Lei Chen, یک استاد حقوق در دانشگاه شهر هنگ کنگ است.

کارشناسان حقوقی می گویند موجود چینی قوانین مناسب ارائه نمی دهد برای حفاظت از افراد به دلیل آنها نمی اعمال قابل مجازات برای شرکت های مسئول نقض.

چینی دادگاه نیز شده اند متناقض در موارد حریم خصوصی که برخی از مقصر ناکافی مقررات و راهنمایی برای سفت و سخت سیستم دادگاه که محدودیت قضات حوزه به تفاسیر جدید در قانون است.

در یکی از مشخصات بالا در مورد یک گروه از 42 نفر شکایت آمازون در سال 2017 برای نقض اطلاعات شخصی خود را توسط scammers.

Yanming یکی از کسانی که شکایت U. s. e-commerce غول گفت: او قربانی هنگامی که یک فرد به نام او با دقیق تعداد سفارش برای محصولات او خریداری شده است. فرد گفت: یک مشکل وجود دارد و ارائه بازپرداخت برگشتاندن Yanming به یک وب سایت فیشینگ کاشته شده در وب سایت آمازون که siphoned 247,000 یوان ($34,627) از Yanming حساب.

چینی دادگاه باید حکم دو بار در برابر Yanming - که درخواست خود را نام نکردن برای حفظ حریم خصوصی و دیگر شاکیان اما حاکی از این است که یک پرونده جنایی باید اول قبل از طرح دعوی شروع می شود.

"تصمیم دادگاه به گونه ای است که شرکت ها نمی خواهد ارزش های شخصی و حفاظت از اطلاعات و یا دیجیتال شیوه های ایمنی گفت:" وانگ Congwei قربانیان' وکیل.

مجلس در نظر دارد به رول قانون جداگانه به طور خاص در حفاظت از اطلاعات شخصی بعد از این سال و وکلا می گویند پکن نیاز به مجموعه ای قوی تر مجازات برای نقض یا نشت به منظور ارائه حفاظت موثر است.

"(قانون مدنی) کمک خواهد کرد که آیا از منظر مدنی مناسب و یا از منظر حفاظت از حقوق برای قربانی آن را روشن تر و برای دادگاه این واضح تر استاندارد" گفت: وانگ.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب