چین پارلمان بحث هنگ کنگ قانون تامین

صادر شده در: 30/06/2020 - 03:52 چین به تصویب مجلس ملی قانون امنیت برای هنگ کنگ روز سه شنبه صحنه را برای رادی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

صادر شده در:

چین به تصویب مجلس ملی قانون امنیت برای هنگ کنگ روز سه شنبه صحنه را برای رادیکال ترین تغییرات در این مستعمره سابق بریتانیا راه زندگی پس از آن بازگشت به قانون تقریبا دقیقا 23 سال پیش.

تبلیغات

تلویزیون کابلی با استناد به یک منبع ناشناس گفت: این قانون تصویب شد و به اتفاق آرا توسط چینی ها مجلس را بالا تصمیم گیری بدن.

قانون هل پکن بیشتر طول یک دوره برخورد با ایالات متحده آمریکا و بریتانیا و دیگر دولت های غربی که گفته اند آن را نابود درجه بالایی از خودمختاری مالی جهانی hub اعطا شد در تاریخ 1 ژوئیه 1997 تحویل.

ایالات متحده شروع به از بین بردن هنگ کنگ وضعیت خاص تحت قانون ایالات متحده در روز دوشنبه متوقف دفاع صادرات و محدود کردن قلمرو دسترسی به محصولات فناوری بالا.

هنگ کنگ رهبر کری لام در سخنرانی خود در او منظم هفتگی در کنفرانس خبری گفت که مناسب برای او را به اظهار نظر در این قانون به عنوان این نشست در پکن بود و هنوز هم در حال انجام است اما انداخت تطبیق در واشنگتن است.

"هیچ نوعی از تحریم اقدام خواهد ما را بترساند," لام گفت.

پیش نویس این قانون هنوز به چاپ رسیده است. پکن می گوید که می آید در پاسخ به سال گذشته اغلب خشونت آمیز دموکراسی تظاهرات در هنگ کنگ با هدف مقابله با براندازی تروریسم تجزیه طلبی و تبانی با نیروهای خارجی.

در این ماه چین رسمی اداره دولتی صدای آمریکا پرده برداری از برخی از مفاد آن از جمله این که آن را جایگزین موجود هنگ کنگ قانون است و قدرت تفسیر متعلق به چین پارلمان top کمیته.

پکن است که انتظار می رود برای راه اندازی یک امنیت ملی در هنگ کنگ به "نظارت هدایت و حمایت از" دولت شهر است. پکن همچنین می تواند ورزش قضایی در موارد خاص.

قضات برای موارد امنیتی به شمار می رود منصوب شهرستان اجرایی. ارشد قضات در حال حاضر اختصاص فهرست اسامی را از طریق هنگ کنگ مستقل سیستم قضایی.

آن است که هنوز مشخص نیست که فعالیت های خاص می شود ساخته شده غیر قانونی دقیقا چگونه آنها تعریف شده و یا چه مجازات آنها ادامه می دهند.

جنوب چین صبح پست (SCMP) به نقل از یک منبع که نامش ذکر نشده گفت: رادیو فردا منتشر خواهد شد جزئیات این قانون در جمعه بعد از ظهر و هنگ کنگ مقامات را جمع آوری در پکن بالا دفتر نمایندگی در این شهرستان بعد از آن در روز برای یک جلسه در قانون.

مقامات در پکن و هنگ کنگ بارها و بارها گفت: این قانون با هدف در چند "مشکل" خواهد شد و نه بر حقوق و آزادی و نه سرمایه گذار ،

قانون می آید را به زور به عنوان به زودی آن را به عنوان فهرست در هنگ کنگ است که به عنوان دیده می شود قریب الوقوع است.

پلیس ممنوع کرده اند در این سال 1 جولای تجمع در سالگرد 1997 تحویل با استناد به کروناویروس محدودیت. معلوم نیست اگر حضور در این تجمع تشکیل می دهند امنیت ملی جرم و جنایت اگر قانون به اجرا در آمد توسط چهار شنبه.

این SCMP با استناد به "پلیس خودی" گفت: حدود 4000 افسران بر روی پایه در روز چهارشنبه برای رسیدگی به هر گونه ناآرامی اگر مردم سرپیچی از ممنوعیت.

محکومیت بین المللی

هنگ کنگ یکی از بسیاری از توسعه درگیری بین پکن و واشنگتن در بالای تجارت و مسائل مربوط به دریای چین جنوبی و coronavirus بیماری همه گیر.

بریتانیا گفته است که امنیت و قانون را نقض چین تعهدات بین المللی خود و تحویل قرارداد وعده داده که دلار هنگ کنگ درجه بالایی از خودمختاری برای 50 سال تحت "یک کشور دو سیستم" فرمول.

ژاپن و رئیس کابینه وزیر Yoshihide Suga گفت: اگر چین تا به حال تصویب قانون تامین هنگ کنگ آن را "تاسف بار".

پارلمان اروپا پیش از آن در ماه ژوئن به تصویب قطعنامه گفت: اتحادیه اروپا باید چین را به دیوان بین المللی دادگستری در لاهه اگر پکن به اعمال قانون است.

وزرای خارجه گروه هفت کشور را به نام چین به فشار قانون.

چین با آمریکا در اعتراض, از غرب محکوم و آن را دخالت در امور داخلی خود.

هنگ کنگ سهام بودند تا 0.9% روز سه شنبه در خط با بازار.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب