چین پارلمان جنجال برانگیز امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ با توجه به گزارش

صادر شده در: 30/06/2020 - 03:52 چین به تصویب مجلس ملی قانون امنیت برای هنگ کنگ روز سه شنبه در شهر کابل TV در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

صادر شده در:

چین به تصویب مجلس ملی قانون امنیت برای هنگ کنگ روز سه شنبه در شهر کابل TV در گزارش تنظیم صحنه برای رادیکال ترین تغییر به این مستعمره سابق بریتانیا راه زندگی پس از آن بازگشت به قانون در سال 1997.

تبلیغات

تلویزیون کابلی با استناد به یک منبع ناشناس گفت: این قانون تصویب شد و به اتفاق آرا توسط کمیته دائمی از چین ملی.

پکن معرفی قانون در پاسخ به سال گذشته اغلب خشونت آمیز دموکراسی تظاهرات در این شهر است. آن را به مقابله با براندازی تروریسم تجزیه طلبی و تبانی با نیروهای خارجی و مقامات گفته اند.

پیش نویس یک قانون است که به اجرا در آمده است و به زودی آن را به عنوان فهرست در هنگ کنگ هنوز به چاپ رسیده است.

تنش با ایالات متحده

ایالات متحده در روز دوشنبه به پایان رسید حساس دفاع-صادرات به هنگ کنگ بیشتر ramping تا فشار در یک ردیف بیش از سرمایه مالی استقلال از چین است.

آمریکا اعلام کرد تصمیم گیری ساعت پس از چین گفت: این امر محدود کردن ویزا برای برخی از آمریکایی ها از رفتن به هنگ کنگ خود را tit-for-tat پاسخ به ما حرکت می کند.

ایالات متحده منجر شده است جهانی و بیداد بیش از چین امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ که فعالان می گویند از بین ببرد شهر آزادی.

"ما دیگر نمی تواند تمایز بین صادرات کنترل موارد به هنگ کنگ و یا به سرزمین اصلی چین" Pompeo در بیانیه ای گفت.

"ما نمی توانیم خطر این موارد در حال سقوط به دست مردم و ارتش آزادیبخش که هدف اصلی است برای حمایت از دیکتاتوری CCP توسط هر معنی لازم است," او گفت: با اشاره به حزب کمونیست چین.

تاثیر مستقیم خواهد بود و متواضع. وزارت امور خارجه سال گذشته به تصویب 2.4 میلیون دلار در دفاع فروش به دلار هنگ کنگ که 1.4 میلیون دلار ارزش بودند در واقع فرستاده شده از جمله سلاح گرم و مهمات برای اجرای قانون با توجه به آمار رسمی.

وضعیت ویژه لغو

وزارت بازرگانی به طور همزمان گفت که لغو آن وضعیت ویژه برای هنگ کنگ است.

آن را در حال حاضر درمان های مالی hub همان چین برای به اصطلاح dual-استفاده از صادرات است که باید هر دو کاربردهای نظامی و غیر نظامی-و که بسیار محدود که به دنبال پکن.

چین وعده داده استقلال برای هنگ کنگ قبل از بریتانیا بازگشت و خاک در سال 1997 اما می خواهد بدون تکرار گسترده و گاهی مخرب تظاهرات لرزاند که قلمرو سال گذشته است.

"این به ما می دهد هیچ لذت بردن از این عمل که یک نتیجه مستقیم از پکن تصمیم به نقض آن تعهدات خود تحت سازمان ملل متحد ثبت شده چین و بریتانیا مشترک اعلام" Pompeo گفت.

Tit-for-tat ویزا محدودیت

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال حاضر اعلام کرد که دلار هنگ کنگ است که دیگر مستقل در آمریکا چشم شده است نورد از یک سری از اقدامات در پاسخ.

روز جمعه وزارت امور خارجه گفت که محدود کردن ویزا برای تعداد نامشخص مقامات چینی دیده می شود به عنوان مسئول متخلف در استقلال مالی آسیا hub.

در پاسخ, چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian روز دوشنبه گفت که ما "طرح... مانع عبور از هنگ کنگ امنیت ملی قانون هرگز پیروز شویم."

"به هدف قرار دادن آمریکا را بالاتر از غیر قانونی اقدامات چین تصمیم به اعمال محدودیت های ویزا در برابر آمریکا افرادی که رفتار فجیع در امور مربوط به هنگ کنگ" ژائو گفت.

چین بالا قانونگذاری کمیته است که انتظار می رود به تصویب این قانون در حال حاضر تایید شده توسط پکن با مهر لاستیکی مهر کردن مجلس طی جلسات که در پایان روز سه شنبه.

در حالی که outlawing اعمال براندازی تجزیه طلبی و تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی قانون اجازه خواهد داد که چین امنیت سازمان برای راه اندازی فروشگاه برای عموم در این شهر برای اولین بار.

انگلیس و اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد حقوق ناظر باید همه ابراز ترس قانون می تواند مورد استفاده برای سرکوب انتقاد از پکن که با استفاده از قوانین مشابه در اقتدارگرا سرزمین اصلی به سرکوب مخالفان است.

در واشنگتن برخی از نمایندگان کنگره آمریکا که از ترس تهمت را در درجه اول اقدام نمادین در هنگ کنگ ترجیح می دهند به شنده تجارت نگرانی های است که می تواند تاثیر خود را دوباره انتخابات.

هفته گذشته سنای آمریکا به اتفاق آرا به تصویب یک لایحه که تحمیل اجباری تحریم های اقتصادی علیه مقامات چینی هنگ کنگ پلیس -- و بانک هایی که با آنها کار می کنند -- اگر آنها شناسایی شده به عنوان صدمه زدن به شهر خودمختار وضعیت.

ژائو این سخنگوی وزارت امور خارجه هشدار داد که آمریکا "باید بررسی پیشرفت یا پیاده سازی مربوطه منفی صورتحساب مربوط به هنگ کنگ حتی کمتر اعمال به اصطلاح تحریم ها در چین در غیر این صورت چین خواهد شد بصورتی پایدار و محکم را قوی اقدامات متقابل."

هنگ کنگ طرح میتوانست به هفت ماه از تظاهرات سال گذشته در ابتدا موجب شده توسط یک رها شده در نهایت به برنامه اجازه می دهد تا فرهنگ جامعه تبدیل به سرزمین اصلی است.

اما آنها به زودی بدل به یک شورش مردمی علیه پکن حکومت و گسترده خواستار دموکراسی است.

(FRANCE 24 با رویترز و خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب