مقامات چینی تصرف کنسولگری آمریکا در چنگدو در میان افزایش تنش

صادر شده در: 27/07/2020 - 03:03 پکن اعلام کرد که کنسولگری ایالات متحده در جنوب غربی شهر چنگدو بسته شد که از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

صادر شده در:

پکن اعلام کرد که کنسولگری ایالات متحده در جنوب غربی شهر چنگدو بسته شد که از ساعت 10 صبح (0200 GMT) روز دوشنبه پس از آن دستور داد که مرکز بسته می شود در اقدامی تلافی جویانه برای چین در حال سقوط از کنسولگری خود را در هوستون تگزاس.

تبلیغات

پلیس در چنگدو دسترسی محدود به منطقه اطراف کنسولگری در صبح روز دوشنبه و چهار مقامات شخصی دنده محافظ دیده می شود می تواند راه رفتن به سمت کنسولگری در حدود 10:24 صبح به وقت محلی.

چین دستور تعطیلی این تاسیسات در روز جمعه پس از واشنگتن هفته گذشته به چین 72 ساعت به تخلیه کنسولگری خود را در هوستون چشمگیر تشدید تنش بین دو کشور اقتصاد است.

دولت پخش دوربین مدار بسته به اشتراک گذاشته شده یک ویدیو را در خود توییتر مانند Weibo حساب گرفته شده توسط یک خبرنگار از پرچم آمریکا در مقابل کنسولگری در چنگدو در حال کاهش در 6:18 صبح روز دوشنبه.

یکشنبه شب یک جرثقیل دیده می شد ورود به کنسولگری ترکیب و عمل بالا بردن حداقل یک ظرف بر روی یک کامیون بزرگ است.

عصر روز شنبه یک کارگر دیده می شد با استفاده از ابزار از جمله یک چکش و قلم به حذف اتصالات در اطراف یک پلاک در خارج از ورودی اصلی.

بیش از آخر هفته از بین بردن کامیون وارد کنسولگری آمریکا و پاک کننده ها دیده می شد حمل بزرگ سیاه و سفید کیسه زباله از ساختمان.

روابط رو به وخامت گذاشته و در هفته های اخیر در یک جنگ سرد به سبک بن بست با چنگدو ماموریت جمعه دستور به تعطیل در تلافی مجبور به بسته شدن پکن کنسولگری در هوستون تگزاس.

پکن می گوید بستن چنگدو کنسولگری بود "مشروع و لازم در واکنش به اقدامات غیر منطقی توسط ایالات متحده" و ادعا کرده است که کارکنان در ماموریت دیپلماتیک در معرض خطر چین امنیت و منافع.

واشنگتن مقامات در همین حال گفته شده است غیر قابل قبول تلاش های چینی کنسولگری در هوستون به سرقت ما اسرار سازمانی.

(France 24 با رویترز و خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب