ایران هکرها را هدف قرار بایدن و مغلوب ساختن پیشی جستن, کمپین رسمی گوگل می گوید

صادر شده در: 04/06/2020 - 21:03بروز رسانی: 04/06/2020 - 21:03 دولت مورد حمایت هکرها از چین را هدف کارکنان مش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

دولت مورد حمایت هکرها از چین را هدف کارکنان مشغول به کار در ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن ارشد گوگل مقام امنیتی گفت: پنج شنبه. همان رسمی گفت: ایران هکرها نیز به تازگی ایمیل های هدفمند حساب متعلق به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین کارکنان.

تبلیغات

اعلام ساخته شده در توییتر توسط رئیس گوگل را تهدید تجزیه و تحلیل گروه شین هانتلی است آخرین نشانه های دیجیتال جاسوسی به طور معمول با هدف بالا سیاستمداران از همه راه راه.

هانتلی وجود دارد گفت: "هیچ نشانه ای از سازش" یا مبارزات انتخاباتی.

ایران در تلاش برای شکستن به تهمت کمپین مقامات ایمیل های ثبت شده قبل از. سال گذشته شرکت مایکروسافت اعلام کرد که یک گروه اغلب با نام مستعار جذاب بچه گربه تا به حال تلاش برای شکستن به حساب های ایمیل متعلق به ناشناس ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری که منابع شناخته شده به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن.

در اوایل سال جاری تهدید هوش شرکت Area1 گفت که هکرها روسیه را هدف قرار داده بود شرکت های وابسته به اوکراین شرکت گاز که در آن بایدن پسر پس از خدمت در هیئت مدیره.

گوگل کاهش یافته است به ارائه اطلاعات فراتر از هانتلی توييتها اما غیر منتظره عمومی تخصیص نشانه ای حساس آمریکایی ها تبدیل شده اند به جاسوسی دیجیتال با هدف تلاش در مبارزات سیاسی.

"ما ارسال هدفمند به کاربران ما استاندارد مورد حمایت دولت حمله هشدار و ما این اطلاعات با اشاره به اجرای قانون فدرال" یک سخنگوی گوگل گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن و بایدن مبارزات را بلافاصله بازگشت پیام. به سفارت چین در واشنگتن بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر. ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک بلافاصله پاسخ به پیام.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن