شورای شهر تصویب شهردار بودجه; اکثریت می گوید هیچ رای خواهد تنها مجبور اخراج نمی سازه پلیس تغییر

بوستون شورای شهر رای دادند 8-5 امروز به تصویب شهردار والش را صرف برنامه ریزی برای سال مالی آغاز می شود که 1 جو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

بوستون شورای شهر رای دادند 8-5 امروز به تصویب شهردار والش را صرف برنامه ریزی برای سال مالی آغاز می شود که 1 جولای اصلی این موضوع که آیا به را حتی بیشتر تغییرات شدید در پلیس بودجه از $12 میلیون شیفت کردن از پلیس اضافه کاری حساب ارائه شده توسط شهردار.

نمایندگان ریکاردو ارریو (هاید پارک Mattapan, Roslindale), Andrea Campbell (Dorchester, Mattapan), Kim جنی (Roxbury), جولیا الله مهاجرانی (در مقیاس بزرگ) و میشل وو (بزرگ) رای دادند در برابر پیشنهاد بودجه عملیاتی. تحت این شهرستان منشور نمایندگان می توانید برای رای دادن و یا در برابر بودجه, اما آنها نمی توانند به طور رسمی ارائه اصلاحات مربوط به آن است.

نمایندگان در هر دو طرف ستایش ساکنان که باران آنها را با هزاران نفر از ایمیل ها و تماس های تلفنی در این موضوع از پلیس بودجه و نژادی سهام - اگر چه عضو شورای لیندا ادواردز (شرق بوستون چارلستون شمالی پایان) صادر شده و ملامت به برخی از افرادی که از طریق پست الکترونیکی و پیامک در اینجا با برخی از به خصوص نقد قوی. "من شما را سر در گم می شود اگر کسی سوال من سیاهی" و یا تعهد به تغییر ساختاری, او گفت:.

حامیان عامل بخشی از $3.61-میلیارد بودجه ستایش آن افزایش بودجه بوستون مدارس و نسبت به برنامه های پرداختن به بی خانمانی و روانی و سلامت عمومی است. آنها هشدار داد که رای گیری در برابر این بودجه می تواند بالقوه بحران بودجه - با توجه به این که سال مالی شروع می شود در هفته آینده - که می تواند به معنای اخراج بسیاری از کارگران شهرستان. و به آنها گفت: برای مبارزه با نژادی سهام ادامه خواهد داد - به خصوص با قرارداد برای افسران پلیس در آینده برای مذاکره بیش از سال آینده.

عضو شورای Kenzie Bok (Beacon Hill, Back Bay, Fenway ماموریت هیل), صندلی شورا راه و روش کمیته آغاز شده بیش از دو ساعت بحث با اصرار یک رای بله در بودجه. او گفت که هیچ رای را به خطر انداختند شده برای آموزش و پرورش بی خانمانی و روانی و بهداشت عمومی بودن محروم است. و او گفت: حامیان رد که می خواست به مذاکره با شهردار به انجام بیشتر در مورد عدالت نژادی مسائل شکست خورده بود به در حال حاضر "قابل دوام counterproposal" به شهردار بودجه.

او گفت که او موافقت کرد که "در این شهرستان ما صرف بیش از حد از آن [بودجه] overpolicing ما سیاه و قهوه ای و جوامع" اما گفت که پلیس اضافه کاری پخته شده به بودجه و زمان برای مقابله با آن است که در طول مذاکرات با اتحادیه پلیس بوستون. اگر چه این شورا هیچ صندلی در میز مذاکره او گفت که او می تواند و خواهد شد برگزاری یک سری جلسات به شکل از چگونه به اصلاحات پلیس در ماه های آینده.

"عشق من شهر من و من نمی توانم در وجدان و در این لحظه تاریخی برای رای دادن به این بودجه" کمپبل گفت:. او گفت: سیاه و قهوه ای مردم شده اند در انتظار برای چندین دهه برای بیش از افزایشی و تغییر که در حال حاضر در میان احیا Black Lives Matter جنبش و یک بیماری همه گیر به طور نامتناسبی اقلیت مردم آن زمان را به یک پایه و تقاضا بیشتر است.

"به کسانی که می گویند هیچ counteroffer وجود دارد و شده است برای چندین دهه" او گفت:. این شهرستان می تواند شروع با افزایش بودجه آموزش و پرورش و حتی بیشتر برای اطمینان از کیفیت آموزش و پرورش برای همه دانش آموزان می تواند اصلاحات خدمات ملکی اجازه استخدام بیشتر زنان و اقلیت آن را می تواند انجام دهد بیشتر به آدرس مداوم سلامت بی عدالتی می تواند نظر هر بودجه و هر چند "یک نژادی سهام لنز."

"چگونه بسیاری از بار در تاریخ ما گفت: مردم از رنگ به صبر برای زمان دیگری؟"

"به اندازه کافی به اندازه کافی است و تدریجی خواهد دیگر انجام," او گفت:.

کمپبل با اشاره به ساختار است که توسط آن شورا بودجه و تمسخر کسانی که پیشگیرانه سرزنش او و دیگر نمایندگان برای رای گیری وجود ندارد. "این است که شهردار بودجه که رضایتبخش است و به اندازه کافی رفتن نیست برای پاسخ به ما ساکنان' از جان گذشته نیاز دارد. "

عضو شورا مت اومالی (جامائیکا Plain, West Roxbury) گفت: او تلاش می کرد با نگرانی از برخی از ترکیبات که بیشتر احساس نیاز به انجام پاره بازگشت پلیس و بودجه بیشتری را صرف برنامه های اجتماعی و نگرانی از ترکیبات دیگر خشم ممکن است پلیس کاهش است. مانند Bok, او گفت که او نمی تواند پشتیبانی فقط رد بودجه. "ما نمی دانیم که اگر ما می تواند به جلوگیری از اخراج اگر این بودجه به شکست," او گفت:. و مانند Bok او قول داد برای ادامه مبارزه برای عدالت نژادی. پرداختن به خود و همکاران او از آنها خواست تا نظر او را نه به عنوان یک متحد, اما به عنوان یک "شرکت conspirator."

ادواردز گفت: او نا امید شده بود او مجبور به نگرانی در مورد خوردگی مشروع خواستار تغییر با تاثیر بالقوه در شهرستان کارگران است.

او گفت که او به این نتیجه رسیدند که "من حاضر به درمان آن دسته از کارگران به عنوان گوشت دم توپ در یک فرهنگ جنگ است." او گفت که بودجه جدید به این معنی مزایای خاص برای منطقه است که ضربه با هر دو مسکن جابه جایی و Covid-19 و که او تا به حال برای رفتن با است که به جای "یک undefined هدف با یک جدول زمانی تعریف نشده" خواهد بود که در نتیجه بودجه رد.

"من قصد ندارم به پریمیر در رنگ برای این بودجه," او گفت:, اما او همچنین به ستایش Bok برای رهبری او در تماس برای تصویب بودجه و ادامه کار به سمت "تغییر ساختاری." او افزود: او به زودی فایل قانون به سعی کنید به چنگ نهایی کنترل بودجه دور از شهردار و شورای بیشتر از یک می گویند در تهیه پیش نویس این شهرستان را سالانه صرف نظر دارد.

ارریو هر چند گفت: بودجه است و نه فقط اعداد اما بازتابی از ارزش ها و که او نمی تواند رای برای یک بودجه است که در آن فقط پلیس اضافه کاری خط مورد - برخی $48 میلیون - بسیار بیشتر بودجه برای مراکز اجتماعی عادلانه مسکن جانبازان و مهاجر و برنامه های دیگر خدمات اجتماعی.

ارریو با اشاره به این لحظه سکوت - 8 دقیقه و 46 ثانیه - شورا صورت گرفت در ابتدای روز جلسه در صورت درخواست. "این احساس فوق العاده, آن را بسیار دردناک بود," او گفت:. "در حال حاضر تصور کنید که دهه انتظار برای بودجه خود را در جوامع و گفت صبر کنید."

عضو شورای لیز Breadon (Allston-برایتون) اذعان شهر در خصوص زمان دردناک اما مانند Bok, توافق رای گیری بودجه پایین نمی خواهد هر چیزی را حل کند اما به طور بالقوه می تواند باعث مشکلات.

مثل کمپبل وو اصل خواسته اگر نه در حال حاضر ، "نان و کره که تغذیه نژادپرستی ساختاری در حال فرار و تعویق است."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب