کلیپرز' لو ویلیامز می شود 10 روز قرنطینه برای نوار-باشگاه بازدید

NBA گفت: لو ویلیامز از لس آنجلس کلیپرز است که در قرنطینه به مدت 10 روز به دلیل سفر به خارج از لیگ حباب هفته گذ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

NBA گفت: لو ویلیامز از لس آنجلس کلیپرز است که در قرنطینه به مدت 10 روز به دلیل سفر به خارج از لیگ حباب هفته گذشته برای شرکت در یک عضو خانواده های مراسم تشییع جنازه.

او را از دست ندهید حداقل دو نفر از کلیپرز' بذر بازی ها از جمله خود جولای 30, درب بازکن, در برابر لس آنجلس لیکرز. این امکان وجود دارد که او می تواند دست بیش از دو پس از او به احتمال زیاد انتشار خواهد بود Aug. 4 روز از کلیپرز' سوم بذر بازی.

این موضوع بود که ویلیامز چپ حباب اما که او نیز رفت و به یک باشگاه که در سفر به آتلانتا, و عکس از دیدار با او با پوشیدن یک نوع ماسک که, NBA توزیع در داخل حباب در والت دیزنی جهانی — به نظر می رسد در رسانه های اجتماعی.

که باعث شد تحقیقات توسط NBA امنیت و در نهایت 10 روز حاکم است. ویلیامز در بازدید از یک باشگاه است که او اغلب به عنوان مورد علاقه خود را در رستوران و استقرار حتی بال مرغ که به نام او در منو است.

اما بودن در یک گروه از مردم و به طور بالقوه در معرض خود را به coronavirus NBA تصمیم گرفت که دیگر قرنطینه بود و آنچه را مورد نیاز برای اطمینان از ایمنی از کسانی که در حباب.

در جای دیگر

After leaving the NBA bubble near Orlando for a family friend's funeral, Los Angeles Clippers guard Lou Williams must quarantine for 10 days before he can play.

پس از خروج از NBA حباب در نزدیکی اورلاندو برای یک دوست خانوادگی تشییع جنازه لس آنجلس کلیپرز گارد لو ویلیامز باید قرنطینه به مدت 10 روز قبل از او می تواند بازی کند.

Mark J. Terrill / آسوشیتد پرس

شغالها GM واریز

قبل از NHL راه اندازی مجدد

آریزونا مدیر جان Chayka به شدت پایین یک هفته قبل از شغالها باز استنلی مقدماتی جام برابر نشویل.

شغالها گفت: بازیکن سابق و فعلی دستیار GM استیو سالیوان به عنوان موقت مدیر کل.

Chayka ساخته شده یک نام برای خود را به عنوان یکی از NHL بالا به طور کلی مدیران پس از در حال ترویج در سال 2016 و به تازگی امضا تمدید قرارداد از طریق 2024 در اواخر سال گذشته. اما Chayka رابطه با مالک جدید Alex Meruelo شروع به بدتر زمانی که او برای اجازه خواسته به دنبال یک غیر NHL فرصت با توجه به Sportsnet.

WNBA: Kahleah مس به ثمر رساند 18 امتیاز Allie Quigley آمار 3-اشاره گر با 14.7 ثانیه به بازی شیکاگو آسمان به ثمر رساند نهایی 11 امتیاز به ضرب و شتم لاس وگاس مطلب 88-86 در بازکن فصل برای هر دو تیم در لیگ حباب در برادنتون فلوریدا. ... سیلویا Fowles تا به حال 17 امتیاز و 18 ریباند Napheesa ذغال سنگ گل نه از او 11 امتیاز در فینال پنج دقیقه و مینه سوتا سیاهگوش بسیج از 11 نقطه در نیمه دوم کسری به ضرب و شتم کانکتیکات خورشید 77-69. ... Monique, Billings, گل 30 امتیاز و برداشت 13 ریباند rookie Chennedy کارتر اضافه شده 18 امتیاز و هشت کمک و آتلانتا رویای ضرب و شتم دالاس بال 105-95.

NFL: غول را انتشار کیکر Aldrick Rosas که چهره اتهام رسمی در اتهام با سرعت بالا کالیفرنیا hit-and-run که منجر به ژوئن بازداشت. منابع تایید سازمان نیت به نیویورک دیلی نیوز.

اگهی: ادی زیستن یکی از NHL رنگارنگ ترین بازیکنان و خاموش کردن یخ درگذشت. او 83. شناخته شده برای خود کبودی سبک متمایز اسکیت راه رفتن و بزرگ تر از زندگی شخصیت زیستن برنده چهار استنلی فنجان با تورنتو در دهه 1960 از جمله حق رای دادن جدید ترین پیروزی در سال 1967.



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن