کانکتیکات مرد را بازداشت مسلحانه-سرقت اتهامات در جامایکا پلاین در واقع یک بازگشت به خانه از انواع

کنتیکت مرد بازداشت اولیه روز شنبه به اتهام او سرقت از یک مرد روروک مخصوص بچه ها خود در جامایکا پلاین است که در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

کنتیکت مرد بازداشت اولیه روز شنبه به اتهام او سرقت از یک مرد روروک مخصوص بچه ها خود در جامایکا پلاین است که در واقع یک Roxbury مادری که تنها در هفته گذشته برنده اوایل لغو خود را مشروط بر فدرال کوکائین-توزیع محکومیت ناشی از یک جستجوی Roxbury اتاق در سال 2009 طی یک بررسی قتل, دادگاه سوابق نشان می دهد.

فقط این گذشته پنج قاضی دادگاه منطقه ما F. دنیس Saylor قطع کریستوفر Jamison, 35, رایگان از باقی مانده 2 1/2 سال از او فدرال "نظارت و آزادی" پس از هر دو Jamison وکیل و ما دفتر دادستان در بوستون موافقت او بدست به هر گونه مشکل پس از آزادی از زندان در ماه نوامبر سال 2017 هرگز آزمایش مثبت برای مبارزه با مواد مخدر بود و "با ثبات شرایط زندگی" که شامل یک کار تمام وقت به عنوان یک کارگر نگهداری برای ملک-شرکت مدیریت فقط در خارج (Bridgeport که در آن او زندگی می کردند پس از آزادی او.

اصلی و پنج سال تحت نظارت آزاد شد یکی از شرایط تقاضای خود را در مقابله 2011 در کک شارژ که همچنین شامل ده سال زندان فدرال حکم, کمتر, زمان او خدمت کرده بود بازداشت پس از اولیه دستگیری در ژانویه 2009.

به عنوان بخشی از این معامله دادستان فدرال به توافق قطره به اتهام اینکه یک گناهکار در اختیار داشتن اسلحه گرم و مهمات برای تفنگ لود شده با یک گلوله پلیس در طول جستجوی خود را در اتاق مادرش آپارتمان در رسیدگی به تیراندازی و قتل از آنتونی پری در مرکز و خیابان در جکسون مربع در ژانویه 2009.

این Suffolk County دفتر دادستان منطقه در واقع تا به حال در اصل شارژ Jamison با پری قتل فقط یک زن و شوهر روز بعد از پری"s مرگ کاهش یافته است اما همه آن اتهامات در ژانویه 2011 - حدود دو ماه پس از تقاضای دادستان به صورت رسمی متهم او را به عنوان یک جانی در اختیار داشتن یک تفنگ دستی برای تفنگ موجود در اتاق خود را.

دادستان فدرال بعد اضافه شده یک دوم شارژ - در اختیار داشتن کوکائین به قصد توزیع - قبل از رسیدن به درخواست مقابله با وکیل او در ماه ژوئن سال 2011. او رفته به محاکمه او مواجه شد تا به 20 سال حبس و در صورتی محکوم به تفنگ لود شده با یک گلوله و 18 کیسه کوکائین پلیس می گویند که آنها در بر داشت در اتاق خود.

با توجه به استشهاد توسط ATF عامل که مشغول به کار در مورد Jamison محکوم شد در دولت کوکائین-توزیع شارژ و مقاومت در برابر دستگیری در Roxbury دادگاه منطقه در سال 2006.

دادستان تقریبا نبودند قادر به استفاده از اسلحه و کوکائین به دلیل دو بشکه پلیس اختصاص داده شده برای محافظت آپارتمان Jamison مشترک با مادر خود نمی اقامت در خارج در حالی که یک کارآگاه به دست آمده جستجو در حکم اما در عوض رفت داخل و ساخته شده خود را راحت است. دولت قاضی حکم داد که به اندازه کافی جدی نقض قانون اساسی به بازی شیر یا خط کردن شواهد و مدارک -- اما پس از آن حکومت که به دلیل کارآگاه که به دنبال جست و تضمین توسعه اطلاعات خود به طور مستقل و بدون اتصال به دو کوچ پرستاران شواهدی در دست بود و نه آلوده و بنابراین می تواند مورد استفاده قرار گیرد در مقابل Jamison.

در زمان دستگیری او در سال 2009 پلیس توصیف Jamison به عنوان یک عضو از ثانیه بلوک باند که تا به حال در حال اجرا طولانی دشمنی با هیت باند خیابان مستقر در چه بود و سپس Bromley-هیت آپارتمان در خارج از آن پری بود به ضرب گلوله کشته.

در سال 2006 Jamison شهادت قبل از Suffolk County هیئت منصفه منجر به محکومیت یک هیت خیابان عضو Lamory خاکستری برای قتل یک ثانیه Street عضو در هومبولت خیابان در قلب ثانیه, خیابان خاک. Jamison حاضر به شهادت در خاکستری است دادگاه با استناد به متمم پنجم اما دادستان با اتکا به شدت در grand-داوران اظهارات و قاضی حاضر به اجازه خاکستری وکیل اشاره می کنند که در طول grand-هیئت منصفه رسیدگی Jamison با اشاره به اشتباه فرد زمانی که نشان داده شده است مجموعه ای از عکس ها ممکن است مشکوک است.

در سال 2012 دادگاه عالی قضایی انداخت از این اعتقاد و گفت: قاضی نباید اجازه داده اند Jamison مراجع-هیات داوران بیانیه مورد استفاده قرار گیرد چرا که خاکستری وکیل تا به حال هیچ راه موثر برای سعی کنید برای مقابله با آنها را از طریق عبور از آزمون.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن