قاتل به اعدام محکوم شده می تواند انتخاب مجدد به عنوان سورینام رای

صادر شده در: 26/05/2020 - 03:39 مردم در سورینام رفت و به پای صندوق های رای در روز دوشنبه با قدرتمند رئیس انج

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 خرداد 1399

صادر شده در:

مردم در سورینام رفت و به پای صندوق های رای در روز دوشنبه با قدرتمند رئیس انجمن Bouterse به دنبال یک دوره سوم مبارزه برای نگه داشتن بر روی قدرت ماه پس از اینکه به جرم قتل مخالفان سیاسی.

تبلیغات

این نظامی سابق دیکتاتور تبدیل سیاستمدار اتحاد تحت سلطه خود را کوچک کشور آمریکای جنوبی برای چهار دهه اما نظر سنجی پیشنهاد خود را ملی حزب دموکرات (حزب دموکراتیک ملی) به احتمال زیاد به از دست دادن آن اکثریت 51-عضو مجلس که ریاست رئیس جمهور است.

رای گیری تمدید شد دو ساعت فراتر از 7:00 pm (2200 GMT) بسته با بسیاری از رای دهندگان هنوز هم پوشش به پای صندوق های رأی رفتند.

در برخی از مراکز رای دهندگان تا به حال ایستاده در خط تا سه ساعت است. اولین نتایج نمی شد انتظار می رود تا سه شنبه.

انتخابات محلی ناظر گروه گزارش بی نظمی در چندین مراکز رای دهی از جمله نام مرحوم مردم در رای دهندگان رول.

"این است که هرج و مرج است. با هر انتخابات شما باید نقاط اما اینها مانند یک استخر بزرگ نفتی که در دریا" گفت: Jennifer Van Dijk-سیلوهای مرجعیت مستقل انتخابات اداره تایید فرمت.

از 74 سال Bouterse و همسرش اینگرید Waaldring اولین کسانی بودند که مردم را به رای دادن در یک مدرسه در پایتخت پرمریبو احاطه شده توسط هواداران و رسانه ها.

مقامات برداشته بخشی از coronavirus مستند برای روز و رای دهندگان تا در صف 1.5 متر (پنج پا) فواصل قبل از انتخابات افتتاح شد.

اما ممنوعیت حمل و نقل عمومی در محل باقی مانده است, به معنی مردم در مناطق روستایی به حال مشکلات به رای با تکیه بر احزاب سیاسی به آنها کمک کند.

"فقط چند ساعت پس از آن ما آزاد سورینام" گفت: Bouterse را رقیب اصلی Chandrikapersad Santokhi به عنوان او راه می رفت از خانه خود را به رای دادن.

یک IDOS بررسی پیش بینی NDP کلی سهم سقوط خواهد کرد از 26 کرسی های بین 14 و 17 با احزاب مخالف ادعا 12 از 17 کرسی در پایتخت.

قلب و روح'

Bouterse یک بحث برانگیز رقم که در سال گذشته محکوم به 20 سال زندان توسط دادگاه نظامی برای سفارش اعدام در دوران قبلی دیکتاتوری نظامی.

او برای اولین بار در زمان قدرت در یک کودتای 1980 و در سال 1982 گفته گرد و اعدام 15 مخالفان سیاسی از جمله وکلا و روزنامه نگاران و بازرگانان. این حادثه شناخته شده به عنوان "دسامبر کشتار" مورد بررسی قرار گرفت Santokhi که در حال حاضر منجر حزب اصلی اپوزیسیون مترقی اصلاحات حزب (VHP).

Bouterse به دادگاه تجدید نظر محکوم و پرونده به تعویق افتاد تا ماه ژوئن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

در یک مورد جداگانه در سال 1999 در یک دادگاه در هلند -- سورینام سابق حاکم -- محکوم Bouterse به 11 سال زندان به صورت غیابی برای کوکائین قاچاق یک بار او را انکار می کند.

فقط بیش از 380,000 نفر واجد شرایط برای رای دادن در این هلندی زبان و قومی متنوع آمریکای جنوبی 600,000 مردم است.

بسیاری از رای دهندگان معلوم در حزب خود را رنگ و یا با پوشیدن تی شرت های مزین با چهره نامزدها.

رودی Cederburg یک شهروند ارشد عینک بنفش و سفید با رنگ بنفش کفش ورزشی.

"من درست NDP در قلب و روح" او به خبرگزاری فرانسه گفت. "من می خواهم این حزب برای ادامه مسیر توسعه آن گرفته شده خود ادامه برنامه های توسعه برای این کشور است."

حزب دموکراتیک ملی مبارزه کرد و در آن سابقه قابل ملاحظه ای افزایش رفاه اجتماعی معرفی اجباری سلامت و بازنشستگی و بیمه انجام پروژه های زیربنایی و اعطای اموال به بی زمین.

احزاب مخالف هر چند متهم Bouterse اداره متعدد رسوایی فساد و هشدار داده اند که این کشور نمی توانیم NDP را صرف.

"دولت فعلی NDP ساخته شده است یک ظرف غذا از آن در 10 سال گذشته است. چیزهایی که نمی خواهید به خوبی در کشور گفت:" Consuela Prade, 34, که گفت که او هنوز مردد که به عنوان حزب مخالف را به رای دادن.

رای گیری در امتداد خطوط قومی

ویژه coronavirus اقدامات به معنای مقامات dabbed جوهر آبی در رای دهندگان با یک گوش گرد و خاک به جای اجازه دادن به آنها را شیب انگشتان خود را در یک جوهر گلدان.

ویژه تلفن همراه ايستگاه راه اندازی شد در Zorghotel در پرمریبو برای 187 نفر در coronavirus قرنطینه.

سازمان کشورهای آمریکایی و کارائیب جامعه در حال نظارت بر رای گیری در کشور, که در آن برگه های رای که اغلب بازیگران در امتداد خطوط قومی.

بسیاری از احزاب را علنا رد ائتلاف با حزب دموکراتیک ملی به عنوان آنها را سرزنش Bouterse دولت برای بحران مالی در طلا-و-نفت-صادرات ملت است.

در حالی که یک حزب و یا ائتلاف نیاز به تنها یک اکثریت ساده به دست گرفتن کنترل مجلس ملی یک رئیس جمهور نیاز به دو سوم آرا انتخاب می شوند.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن