Coronavirus کشته شدن یک بخشی از West Roxbury funway

توسط adamg در دوشنبه 07/27/2020 - 12:25pm دیوید Ertishek گزارش کودکان و نوجوانان سرگرم کننده توقف در Wes

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

دیوید Ertishek گزارش کودکان و نوجوانان سرگرم کننده توقف در West Roxbury است تعطیل خوب با توجه به Covid-19 - خواهد شد و فروش آن چیزهای شروع از چهار شنبه.

در وب سایت این زن و شوهر که دارای محیط داخلی و فضای بازی می نویسد:

سلام KFS خانواده - هنگامی که ما برای اولین بار بسته بچه ها سرگرم کننده توقف به دلیل coronavirus ما فکر این امر می تواند بسته برای چند هفته. اما این بسته تبدیل شده است چهار ماه با هیچ پایانی در چشم.

از آنجا که, و هزاران گمنام اطراف Covid-19 مارکوس و من را ساخته اند دلخراش تصمیم به KFS. وجود دارد که فقط بیش از حد بسیاری از سوالات در این مرحله هستند و ما در یک موقعیت برای ادامه به جمع آوری بدهی به این امید که همه چیز به عقب بر گردیم به چیزی نزدیک نرمال و/یا یک واکسن هست.

و اجازه دهید صادقانه: درخواست کوچک کودکان به حفظ و اجتماعی دور از یکدیگر - و مهم تر از بزرگسالان است غیر ممکن است!

این بدیهی است که نه در همه آنچه که ما پیش بینی زمانی که ما به عنوان صاحبان - چه کسی می توانست پیش بینی یک بیماری همه گیر?!?

ما عاشق دیدن kiddos خود در KFS و رسیدن به می دانم که بسیاری از شما به عنوان به خوبی.

بچه ها سرگرم کننده توقف در آن کشش از جاده است که بسیاری از مردم فکر می کنم ددهام اما واقعا West Roxbury که شامل چندین مواد غذایی سریع رسانه های لیزر-برچسب مکانی - که همچنان بسته - یک اسباب بازی فروشگاه یک فروشگاه مشروب و دود فروشگاه همه فقط به گذشته خود-محل ذخیره سازی در ددهام طرف خط.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب