Coronavirus اعداد شروع به افزایش در بوستون حتی اگر بسیار به آرامی به طوری سامرویل دوباره به تعویق انداختن فاز-3 بازگشایی این بار به اوت. 3

سامرویل اعلام کرد که امروز وجود دارد خواهیم بود بدون سلامت-باشگاه یا تئاتر دهانه وجود دارد تا حداقل Aug. 3 با

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

سامرویل اعلام کرد که امروز وجود دارد خواهیم بود بدون سلامت-باشگاه یا تئاتر دهانه وجود دارد تا حداقل Aug. 3 با توجه به آنچه شهردار جو Curtatone می گوید یک "متوسط" افزایش جدید Covid-19 مورد در منطقه بوستون و به دلیل مشکلات با دولت تماس با ما-سیستم ردیابی است که قرار است برای کمک به tamp کردن موارد جدید با گرفتن اطلاعات تماس از افرادی که تست مثبت به ماندن در خانه.

بسیاری از ماساچوست رفت و به فاز 3 - که اجازه می دهد تا محدود دهانه بیشتر امکانات داخلی از قبیل بهداشت و درمان باشگاه و شل استاندارد برای تجمعات و برخی از ورزش - هفته گذشته است. بوستون پیوست فاز 3 این هفته است. سامرویل بود در اصل برنامه ریزی شده برای عضویت در بوستون و سپس به تعویق افتاد برنامه های خود را برای یک هفته. اما امروز Curtatone گفت: در بیانیه ای:

ما فقط به عنوان مشتاق به عنوان کسب و کار ما به راه اندازی مجدد این بخش از اقتصاد ما اما آخرین چیزی که ما می خواهید به حرکت می کند به طوری سریع است که ما با خطر ابتلا به نوع مرگبار خروش و آسیب رساندن به reclosures ما شاهد هستیم در کشورهای که باز بیش از حد به سرعت. در حالی که ایالت مورد اعداد برگزاری شده است نسبتا ثابت در ماساچوست به عنوان یک کل ما شاهد جدید پرونده شماره شروع به تیک تیک کردن فروتنی در منطقه مترو شهرستانهای استان است. این زوج با نگرانی ها در مورد کفایت دولت در تماس با ردیابی تلاش ضروری است که به امن بازگشایی و تنها محتاطانه پاسخ به مکث را فشار دهید برای هم بودن. همه ما می دانیم چقدر کوچک مورد تایید شده را افزایش می دهد می تواند به سرعت تبدیل به نمایی با این ویروس بنابراین ما می خواهیم به حداقل دیدن جدید 7 روز و 14 روز نورد به طور متوسط در حالت ایده آل کاهش اما برگزاری مداوم حداقل و شواهد وعده داده شده تماس با ردیابی پیشرفت های قبل از ما این گام بعدی است. ما در حال برگزاری سامرویل به بالاتر و ایمن تر از استاندارد است.

با توجه به شهر:

14-بعد از نورد به طور متوسط در چهار مترو بوستون شهرستانهای استان در حال افزایش است. به طور متوسط در میدلسکس (افزایش از 42 تا 48), Suffolk (از 33 تا 39), Norfolk (از 20 تا 29) و بریستول (از 22 تا 28) شهرستان باید تمام نشان داده شده است متوسط upticks در موارد جدید به گفته نیویورک تایمز کانون ردیاب از ژوئیه 16. علاوه بر این, در جولای 10, دولت باز تست اضافی در مکان های چلسی, Everett, پاییز, رودخانه, Lawrence, Lowell, لین, مارلبرو و جدید بدفورد با استناد به این که این جوامع "را در ادامه به دیدن تعداد بیشتری از ساکنان تست مثبت برای COVID-19."

مقامات شهرستان اضافه کردن آنها نیز نگران مشکلات با دولت را تبلیغ تماس با ما-سیستم ردیابی. اگر چه سامرویل ساخته شده است سیستم خود را برای تماس با افرادی که در تماس نزدیک با افرادی که تست مثبت برای ویروس آن را ندارد به اندازه کافی کارگران برای رسیدگی به افزایش موارد جدید.

Curtatone اضافه شده:

امید ما این است که 7 و 14 روز به طور متوسط بیش از دو هفته آینده نشان خواهد داد که موارد روند را. امید ما این است که وعده بهبود امور خارجه تماس با ردیابی تلاش موثر خواهد بود. اما اگر وضعیت بهبود نمی یابد بیش از دو هفته آینده خواهیم بود خوشحالم که ما به تعویق افتاد. آنچه ما در حال حاضر تعیین خواهد کرد که چگونه با خیال راحت ما می توانیم بازگشایی مدارس در پاییز, آیا کسب و کار است که تلاش برای بازگشایی می توانید اجتناب از هزینه reclosures و چگونه بسیاری از مردم بیمار و چگونه بسیاری از می میرند. این بار جدی است و ما باید در هر مرحله با احتیاط آن را سزاوار است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن