Coronavirus همه گیر است هنوز 'شتاب' که اتحادیه اروپا و

سازمان بهداشت جهانی خبر از تازه هشدار روز دوشنبه بیش از خطرات ناشی از کروناویروس جدید حتی به فرانسه بازگشت و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

سازمان بهداشت جهانی خبر از تازه هشدار روز دوشنبه بیش از خطرات ناشی از کروناویروس جدید حتی به فرانسه بازگشت و به زندگی با برگزاری جشنواره موسیقی سالانه و ارسال میلیون ها نفر از کودکان به مدرسه است.

تبلیغات

با وجود تعداد زیادی از کشورهای اروپایی کاهش بیشتر خود را مستند محدودیت موارد در سراسر جهان در حال افزایش است به خصوص در آمریکای لاتین با برزیل در حال حاضر ثبت نام بیش از 50 ، 000 مرگ و میر.

نیز وجود دارد که ترس از موج دوم با استرالیا در حال هشدار داد در برابر سفر به ملبورن است.

"این بیماری همه گیر است که هنوز هم شتابان" که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفته مجازی سلامت فروم, سازمان های دبی در امارات متحده عربی.

"ما می دانیم که این بیماری همه گیر است خیلی بیشتر از یک بحران بهداشتی آن است که بحران اقتصادی یک بحران اجتماعی و در بسیاری از کشورها یک بحران سیاسی است.

"اثرات آن احساس خواهد شد برای دهه های آینده است."

Ghebreyesus گفت: بزرگترین تهدید پیش روی جهان است ویروس خود را که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 465,000 مردم و آلوده نزدیک به نه میلیون نفر در سراسر جهان اما "عدم همبستگی جهانی و رهبری جهانی".

"ما نمی توانیم شکست این بیماری همه گیر با تقسیم جهان," او گفت:. "سیاسی همه گیر بدتر از آن."

برزیل می افتد که براکت با رئیس جمهور Jair Bolsonaro مقایسه این ویروس به یک "کمی آنفولانزا" و با این استدلال که تاثیر اقتصادی آتن است که اغلب بدتر از ویروس خود را.

برزیل بدترین دوم-تحت تاثیر قرار کشور ایالات متحده آمریکا کشور دیگری که در آن اختلافات سیاسی مانع متحد سیاست برای رسیدگی به این ویروس.

گسترش COVID-19 شتاب در سراسر امریکا با مکزیک و پرو و شیلی نیز سخت-آمار به عنوان مرگ عوارض افزایش می یابد و امکانات بهداشت و درمان در حال تحت فشار قرار دادند به سمت سقوط.

مکزیکو سیتی است و تاخیر در بازگشایی بازارها و رستوران ها و مراکز خرید و هتل ها و مکان های عبادت با این کشور در حال حاضر ضبط بیش از 20 ، 000 COVID-19 مرگ و میر.

برجسته منطقه گلایه پرو گذشت 8,000 مرگ و میر در روز یکشنبه با وجود آماده شدن برای بازگشایی بازارها در روز دوشنبه.

Fete در فرانسه

در اروپا و در ضمن feelgood عامل همچنان به عنوان کشورهای سهولت خود را مستند محدودیت.

هزاران نفر از رقصید و partied به خوبی به صبح روز دوشنبه برای جشنواره موسیقی سالانه در اولین ضربه بزرگ بیرون از این مستند.

Revelers بسته بندی خیابان های پاریس بیشتر میداد تا ماسک و اجتماعی فاصله برای لذت بردن از کنسرت در کافه ها و در گوشه و کنار خیابان.

اگر چه هیچ یک از معمول extravaganzas برگزار شد فراتر از آنچه فرانسوی موسیقی الکترونیک افسانه Jean-Michel Jarre صورتحساب به عنوان اولین بار در جهان مجازی زندگی می کنند "آواتار", کنسرت, بسیاری احساس کردند مقامات بیش از حد سهل انگار.

"این چیزی است که تدریجی پایان به مستند مانند به نظر می رسد" گفت: دکتر گیلبرت Deray.

"من درک می کنم که این جشنواره از موسیقی چیزی است که از یک آزادی, اما آیا ما واقعا باید به آن در این سال؟"

استخر و سینما و همچنین بازگشایی در روز دوشنبه-با یک سینما در افتتاحیه یک دقیقه پس از نیمه شب برای یک پیش نمایش دزدکی حرکت کردن از آینده, فرانسوی, کمدی, "Les Parfums" (عطر).

کودکان تا سن 15 سالگی و همچنین بازگشت به مدرسه به عنوان حضور و غیاب روشن شد از داوطلبانه به اجباری.

موج دوم

ترس باقی می ماند که این ویروس ممکن است در راه خود را به عقب و حتی به عنوان کشورهایی که عفونت را زوال یافت آسانسور مستندات خود را به راه اندازی مجدد کتک اقتصاد.

استرالیایی بودند روز دوشنبه هشدار داد برای جلوگیری از سفر به ملبورن به عنوان کشور دوم بزرگترین شهر تنگ تر محدودیت بیش از ترس از موج دوم.

ویکتوریا دولت ثبت بیش از 110 مورد در هفته گذشته -- بسیاری از آنها در ملبورن -- باعث رهبران دیگر مناطق هشدار می دهند در برابر بازدید از این شهر شش تعیین شده ویروس "نقاط داغ".

چین و آلمان و ژاپن نیز مبارزه با شیوع بیماری های جدید با برخی از reintroducing مهار اقدامات است.

قرقیزستان همچنین گزارش داد یک افزایش قابل توجهی در coronavirus موارد در دوشنبه کمتر از یک ماه پس از آسیایی مرکزی کشور دولت لغو محدودیت های اعمال شده در کلید شهرستانها.

بازارهای شیب

سنبله در عفونت افزایش عصبانیت در دنیای کسب و کار به عنوان بازارهای بیشتر در روز دوشنبه کاهش پیدا کرد.

پس از بهره گیری گسترده مثبت هفته با سهام محوری از راهپیمایی خود را از طریق معامله گران تبدیل محتاط در اخبار نگران کننده پرش در تازه موارد در چندین ایالت آمریکا از جمله کالیفرنیا و تگزاس و فلوریدا.

هواپیمایی شرکت گروه لوفت هانزا در ضمن می گوید که پشتیبان برنامه های آماده در مورد سهامداران رد و نه میلیارد یورو ($10.1 میلیارد دلار) همه گیر نجات طرح توافق با دولت است.

مانند رقیب هواپیمایی لوفت هانزا فرو شد به بحران پس از تلاش برای جلوگیری از coronavirus به ارمغان آورد سفر هوایی به نزدیکی وقفه برای چند ماه این سال است.

سرمایه گذاران برای دیدار روز شنبه برای ثبت نام در نجات.

نگرانی های ورزشی

ورزشی جهان شده است reemerging از تاریکی اگر چه برای هر گام رو به جلو به نظر می رسد به یک بازگشت.

ژاپن اعلام کرد که تا 5 ، 000 طرفداران خواهد بود قادر به حضور در فوتبال و بیس بال بازی ها از تاریخ 10 ژوئیه اما حضور طرفداران در دیگر رویدادهای ورزشی به ویژه در بالکان به نظر می رسد که ناشی از مشکلات.

پنج بازیکن از صربستان باشگاه ستاره سرخ بلگراد آزمایش مثبت برای coronavirus پس از بازی یک مسابقه با حضور 16,000 مردم این باشگاه روز دوشنبه گفت:.

مونته نگرو که اعلام کرده بود خود را ویروس رایگان, را اعلام کرد مجموعه ای از موارد عمدتا طرفداران فوتبال که تا به حال در سفر به بلگراد برای تماشای مسابقه.

در کشور همسایه کرواسی برنا Coric دوم شد برترین بازیکن تنیس پس از گریگور دیمیترو برای تست مثبت پس از شرکت در یک نمایشگاه مسابقات شامل جهان شماره یک نواک جوکوویچ.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن