Covid-19: چگونه صنعت گوشت شد جهانی بهداشت مسئولیت

از داکوتای جنوبی به برزیل به آلمان برای پردازش گوشت کارگران در سراسر جهان شده اند در میان سخت ترین ضربه Covid

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399

از داکوتای جنوبی به برزیل به آلمان برای پردازش گوشت کارگران در سراسر جهان شده اند در میان سخت ترین ضربه Covid-19. خواهد همه گیر ما را وادار به تجدید نظر در مواد غذایی ما ،

تبلیغات

آن آغاز شده در داکوتای جنوبی. در مارس 25, حتی به عنوان برخی از بزرگترین شهرهای آمریکا شد فقط رفتن به lockdown برای جلوگیری از گسترش Covid-19 یک کارگر در یک کارخانه فرآوری گوشت خوک در شهرستان Sioux Falls (پاپ. 181,000) آزمایش مثبت برای ویروس. برخی در کارخانه مشکوک آن را مورد اول.

Smithfield شرکت عامل تسهیلات و بزرگترین تولید کننده گوشت خوک در جهان به سرعت تایید مارس 25 مورد اما گفت که این امر ادامه عملیات را به عنوان معمول است. سه هفته بعد, Sioux Falls, کارخانه تبدیل شده بود ایالات متحده بزرگترین Covid-19 کانون با 644 آن 3,700 کارکنان آلوده. بیش از نیمی از تمام موارد در داکوتای جنوبی می توان به گیاه است.

اما آن را متوقف نمی وجود دارد. از می سی سی پی به واشنگتن تگزاس به نبراسکا یکی دولت یکی پس از دیگری گزارش شیوع بیماری در گوشت گاو و مرغ گیاهان. بیشتر به حال مستند سفارشات در محل; چند مانند داکوتای جنوبی نیست اما از آن ساخته شده تفاوت کمی برای بسته بندی گوشت می آمد کارگران که در نظر گرفته شد "ضروری" و به همین دلیل هنوز هم انتظار می رود برای نشان دادن کار.

به عنوان از آوریل 22 با توجه به مواد غذایی و محیط زیست گزارش شبکه بیش از 17,000 ما بسته بندی گوشت می آمد کارگران در 220 امکانات گرفتار ویروس و 66 فوت کرده اند.

بسیاری از این کارگران نیز به این ویروس در صفحه اصلی خود را به خانواده ها و جوامع دامن زدن به گسترش Covid-19. با توجه به اتحادیه های کارگری و کارکنان خود را به آنها داده شد انتخاب. با حقوق و دستمزد به طور متوسط در حدود 15 دلار در ساعت در امکانات مانند Sioux Falls, Smithfield, گیاه, بسیاری از کارگران زنده پرداخت چک به چک پرداخت و نخواهد بود واجد شرایط برای مزایای بیکاری اگر آنها را ترک کنید.

علاوه بر این, Smithfield کارگران می گویند به آنها داده می شود انگیزه برای کار نگه دارید حتی اگر آنها بیمار بودند از جمله 500 دلار "مسئولیت جایزه" وعده داده شده به کسانی که به پایان رسید همه تغییرات خود را در ماه آوریل است. (این شرکت می گوید همه از آن ساعتی کارگران واجد شرایط دریافت جایزه از جمله کسانی است که از دست[اد] کار با توجه به Covid-19 قرار گرفتن در معرض و یا تشخیص".)

کارگران همچنین می گویند آنها ارائه شد کافی تجهیزات حفاظتی با وجود نمایندگان اتحادیه نگرانی در مورد Covid-19 آلودگی به عنوان اوایل به عنوان آغاز ماه مارس با توجه به بی بی سی.

خطرات روبرو شده توسط این کارگران برجسته کردن عمیق نابرابری برش در سراسر Covid-19 بحران نه تنها در ایالات متحده بلکه در سراسر جهان. از آیوا به هند کم دستمزد اغلب کارگران مهاجر را متحمل فشار از هر دو ویروس کشنده و اقتصادی تلفات و مستندات.

گیاهان پردازش گوشت نشان دادن این روند در خصوص شرایط کامل. در طول ماه گذشته انواع Covid-19 خوشه اول دیده می شود در امکانات در غرب میانۀ ایالات متحده و جنوب نابود و لگدمال شده است در برزیل, کانادا, استرالیا, ایرلند, اسپانیا, آلمان, انگلستان و فرانسه است.

در یک شرکت کارگیل گوشت پردازش گیاه در کانادا, استان آلبرتا, 949 حدود 2000 کارمند بودند با این ویروس آلوده شده و دو سالگی درگذشت. در کانادا به عنوان در ایالات متحده بسته بندی گوشت می آمد گیاهان کارکنان هستند عمدتا توسط مهاجران و در بسیاری از موارد پناهندگان. بسیاری از جنگ فرار کرده اند و دیگر تهدیدات در کشور اعم از اتیوپی به ال سالوادور به ویتنام و برخی کمی انگلیسی صحبت می کنند.

در آلمان و فرانسه کشتارگاه و بسته بندی گوشت می آمد گیاهان اولین کسانی بودند که Covid-19 خوشه ظهور به عنوان مستند اقدامات شروع به سهولت در اوایل ممکن است. آلمان در صنعت گوشت بیش از حد است که به شدت وابسته به نیروی کار مهاجر: با توجه به اتحادیه های کارگری حدود 80 درصد از کارکنان موقت کارگران عمدتا از رومانی و لهستان و بلغارستان و دیگر کشورهای شرق و جنوب اروپا است.

کارگران به عنوان مصرفی به عنوان چیزهایی که آنها در حال کشتار'

پس چرا تا به صنعت گوشت است خیلی سخت ضربه Covid-19?

"این جواب یک کلمه ای است که انحصار می گوید:" راج پاتل یک استاد پژوهش در Lyndon B. Johnson, دانشکده امور عمومی در دانشگاه تگزاس-آستین و متخصص در بازار جهانی مواد غذایی سیستم. "در سراسر جهان, صنعت گوشت شده است رسیدگی نسبت به فقط چند بازیکنان بزرگ."

پاتل امتیاز برای یک سال 2016 گزارش توسط ایالات متحده وزارت کشاورزی نشان می دهد که چهار تا از بزرگترین شرکت های بسته بندی گوشت می آمد "حساب برای نزدیک به 70 درصد از ارزش همه ما دام خریداری شده برای کشتار نسبت به 26 درصد در سال 1980".

در دیگر عمده گوشت-تولید کشور بیش از حد این صنعت بسیار متمرکز: به عنوان مثال در سال 2011 مطالعه توسط فدراسیون اروپایی از اتحادیه های کارگری در مواد غذایی, کشاورزی و گردشگری یافت می شود که در فرانسه و آلمان و انگلستان پنج گوشت گاو و مرغ تولید اختصاص اکثریت بزرگی از بازار های مربوطه خود را.

پاتل می گوید: Covid-19 شیوع بیماری دیده می شود در بسیاری از گیاهان گوشت پردازش یک "درس" در چه زمانی اتفاق می افتد که در صنایع تحکیم "است که برای زنده ماندن هر کس دیگری تا به حال به دنبال این نوع از شیوه های است که بیشترین بازیکنان را اتخاذ کرده اند".

"شیوه های آن در صنعت گوشت هستند در اطراف مردم و ماشین آلات بسیار نزدیک به یک دیگر" او همچنان ادامه دارد. "پس از لاشه پرواز را از طریق خط بسیار به سرعت."

سریع تر حیوانات لاشه حرکت در امتداد خط تولید را به هم نزدیک کارگران نیاز به قرار دادن آنها در معرض خطر عفونت با ویروس ذرات هوابرد. برخی از کارشناسان پیشنهاد کرده اند که هوای سرد و مرطوب شرایط محصور در خشکی در گوشت امکانات نیز می تواند یک عامل هر چند این تایید نشده باقی مانده است.

پاتل می گوید که در حالی که کارگر پروتکل های ایمنی و "خط سرعت" ممکن است از کشوری به کشور استانداردهای تعیین شده توسط بزرگترین شرکت های به طور فزاینده ای تبدیل شدن به جهانی هنجار شده است.

بعلاوه او می گوید: شرایط کار در صنعت گوشت می تواند عام و حتی در کشورهایی مانند فرانسه و آلمان که در آن کارگران در صنایع دیگر از سود بالاتر از متوسط حقوق کارگری.

"در آلمانی مرغ خط سرعت بسیار سریع تر از در ایالات متحده," او می گوید. ضمن اینکه صنعت گوشت به شدت متکی به انعقاد قرارداد دست دوم با شرکت های شخص ثالث مسئول استخدام کارگران خارجی در قراردادهای موقت و در برخی موارد محل سکونت آنها را در تنگ خوابگاه. منتقدان می گویند این شیوه اجازه به شدت مهاجرت نیروی کار به بهره برداری می شود در حالی که محافظ شرکت های بزرگتر از پاسخگویی.

در چنین محیط های پاتل می گوید: "کارگران در نظر گرفته به عنوان مصرفی به عنوان چیزهایی که آنها کشتار" — حتی در کشورهایی مانند آلمان که در غیر این صورت تا حد زیادی نگه داشته Covid-19 در چک.

"این است که در سایت های که در آن زندگی مصرفی است یافت می شود که شما ببینید بدترین اثرات صنعتی در انحصار غلظت در صنعت گوشت," پاتل می افزاید.

تماس های توسعه پایدار در سیستم غذایی

به عنوان Covid-19 همه گیر است و قرار است در صنعت گوشت در کانون توجه بین المللی به برخی از پیشنهاد یک راه حل ساده: خوردن گوشت یا کمتر. پاتل موافق است که یک کاهش شدید در مصرف گوشت کلید "هر آینده ای پایدار" برای سیستم غذایی هم برای کارگران و محیط زیست, اما می گوید تماس به سادگی رفتن گیاهخواری یا وگان هستند و تنها "بخشی از پاسخ" به مشکلات همه گیر است برجسته شده است.

او بر نیاز به گوش دادن به خواسته های کارگران مواد غذایی خود را در هنگام رسم نمودار گذار به توسعه پایدار در سیستم غذایی.

در برخی موارد که ممکن است در واقع به معنی تحریم گوشت. در آمریکا یک ائتلاف به رهبری لاتین کارگران در آیووا — یکی از کشورهای که در آن صنعت گوشت شده است سخت ترین ضربه Covid-19 — صدور فراخوان سراسری "Meatless ممکن است" در اعتراض به "نابخشودنی" در شرایط بسته بندی گوشت می آمد امکانات.

یکی دیگر از ما کار گروه حمایت از زنجیره غذایی کارگران اتحاد صادر کرده است یک لیست از پنج مرحله است که شهروندان می توانند برای حمایت از در خطر کارگران از جمله اعمال فشار بر هر دو شرکت و مقامات منتخب به تضمین پرداخت بیمار, مراقبت های بهداشتی مناسب برای سازماندهی و حمایت.

مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) صادر شده است متوسط لیست توصیه: صفحه کارگران برای علائم; افزایش فضای بین کارگران (به ویژه با کاهش "نرخ حیوانات پردازش"); افزایش تمیز کردن و ضد عفونی; و ارائه چند زبانه آموزش و پرورش و آموزش.

تحت محبوب فشار پس از شیوع اخیر دولت آلمان رفته بیشتر اعلام اصلاحات به این صنعت از جمله €30,000 جریمه برای سلامت و نقض ایمنی و ممنوعیت انعقاد قرارداد دست دوم موثر در ژانویه 2021.

در فرانسه, Confédération Paysanne کشاورزان اتحادیه خواستار بازگشت به مقیاس کوچکتر محلی تولید گوشت. در بیانیه این هفته این گروه گفت: "re-محلی سازی (گوشت) پردازش یکی از مراحل لازم نسبت به بیشتر انعطاف پذیر سیستم."

کمیسیون اروپا تکرار برخی از این پیشنهادات در آن مزرعه تا چنگال استراتژی نیز منتشر شده این هفته به عنوان بخشی از آن نقشه راه برای این قاره گسترده سبز معامله اعلام کرد در ماه ژانویه است. این کمیسیون می گوید که برنامه ای برای ترویج "کوتاه زنجیره تامین" به منظور "به منظور افزایش انعطاف پذیری منطقه ای و محلی های غذایی".

از مزرعه تا چنگال استراتژی نیز به صراحت برای کاهش مصرف گوشت: "در حال حرکت به یک رژیم غذایی گیاهی کمتر قرمز و گوشت فرآوری شده و با بیشتر میوه ها و سبزیجات را کاهش دهد نه تنها خطرات ناشی از بیماری های تهدید کننده زندگی بلکه اثرات زیست محیطی از سیستم غذایی."

پاتل می گوید که اینها همه مراحل مهم اما تاکید می کند که هیچ آسان رفع و بهبود شرایط در صنایع غذایی نیز در نهایت به معنی پرداخت پول بیشتر برای مواد غذایی است.

"در مقیاس کوچک کشاورزی بخشی از آن است اما تا به خوبی پرداخت مهاجر کار هستند و بنابراین با وقار دستمزد برای همه" به طوری که مواد غذایی تولید شده تحت شرایط عادلانه است مقرون به صرفه برای همه, او می گوید. او می گوید: کارگران در صنعت گوشت سزاوار "فقط انتقال" به یک سیستم پایدار به عنوان پیشنهاد شده است برای کسانی که مشغول به کار در سوخت های فسیلی است.

پاتل می افزاید که این یک فرصت نادر برای شروع که گذار.

"این یک لحظه محوری" او می گوید. "اگر شما همیشه می خواستم یک زمان که در آن سیستم های غذایی پایدار شد, قابل تصور, که در آن شما تا به حال این نیروی کار آماده برای شرکت در پایدار تحول... در حال حاضر لحظه ای به آن را انجام دهد."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن