Covid-19: در کامرون یک کلروکين درمانی مورد ستایش قرار داد توسط متخصص می شود دولت پروتکل

در حالی که بحث در فرانسه بیش از پروفسور دیدیه Raoult توصیه مخلوطی از کلروکين (یک ضد مالاریا) و آزیترومایسین (

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 اردیبهشت 1399

در حالی که بحث در فرانسه بیش از پروفسور دیدیه Raoult توصیه مخلوطی از کلروکين (یک ضد مالاریا) و آزیترومایسین (یک آنتی بیوتیک) برای درمان بیماران مبتلا به Covid-19 برخی از کشورهای آفریقایی گرفته اند آن را بسیار جدی است. چنین مورد در کامرون است که در آغوش, فرانسوی, استاد روش درمان.

تبلیغات

با وجود داشتن مجاز درمان بسیار محدود شیوه ای برای موارد جدی فرانسه نشان داده است شک و تردید در مورد یک تیم درمانی ترکیب کلروکين (یک ضد مالاریا) و یا مشتق آن هیدروکسی کلروکین و آزیترومایسین (یک آنتی بیوتیک استفاده می شود برای ریه و گوش و حلق و عفونت و آنژین صدری) برای درمان بیماران مبتلا به Covid-19. در آوریل 22, فرانسه, وزیر بهداشت Olivier Véran گفت: از تازه ترین نشریات از مطالعات بالینی نمی شد به نفع تیم درمانی است. شش روز بعد در یک سخنرانی در فرانسه استراتژی برای بلند کردن آن Covid-19 مستند, نخست وزیر Édouard فیلیپ به وضوح مجددا جایگاه دولت: "تا به امروز هیچ درمان موثر ثابت شده است."

بحث در اطراف این پروتکل Dr Didier Raoult مدیر دانشگاه بیمارستان موسسه (IHU) Méditerranée عفونت در جنوب شهر مارسی در ادامه به تقسیم این کشور به جامعه پزشکی. اما در حالی که برخی از فرانسوی حرفه ای در نظر درمان بیش از حد سمی و شک اثر خود را در بسیاری از کشورهای آفریقایی در حال حاضر عادت به داروهای ضد مالاریا تصمیم گرفته اند به نفع reseacher و استاد. این است که به ویژه مورد در کامرون است که به تصویب رسید Raoult دوگانه درمانی است.

اگر چه این کشور افزایش دانش خود را از شیوع زیر ظاهر ابولا در منطقه و پزشکی ظرفیت محدود باقی می ماند و به سبک اروپایی سناریو با یک ضرب جدی Covid-19 موارد می تواند منجر به یک فاجعه است. در اواسط ماه مارس به عنوان اپیدمی شروع به گسترش در سراسر کامرون و کشورهای اروپایی در حال حاضر سخت, ضربه, راه اندازی مستند قصد دارد برای اولین بار تصویری از Raoult فروش اثربخشی خود را از پروتکل به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده در کامرونی شبکه های اجتماعی, بالا بردن امید بزرگ است. در یک کشور که در آن بخشی از جمعیت هنوز مشکلات عمده در دسترسی به بهداشت و درمان, چشم انداز درمان بر اساس در دسترس و ارزان و مواد مخدر آشنا به نظر می رسد به عنوان یک برکت و رحمت است.

یک کلروکين درمان

در مارس 27, در یک یادداشت از کامرون وزارت بهداشت این کشور در شورای علمی پیشنهاد استفاده گسترده از کلروکين درمان است. قضاوت "امیدوار کننده" درمان می تواند آن را ممکن است برای کاهش بار ویروسی و contagiousness حتی اگر گروهی از دانشمندان اذعان کرد یک "عدم قطعی داده". در نهایت شورای آرزو به ترکیب این درمان به عنوان توصیه شده توسط Raoult با آزیترومایسین برای جلوگیری از خطرات ناشی از عفونتهای ثانویه. در 9 آوریل پروتکل تائید شد برای مدیریت همه انواع بیماران با مثبت Covid-19 آزمون از موارد بدون علامت به بیماران مبتلا به عفونت های شدید.

"با ورود اولین موارد پزشکان بودند وسوسه را امتحان کنید پروتکل های خود را و لازم بود که به دستورالعمل های روشن به سرعت سازماندهی پاسخ توضیح داد:" دکتر آلن Etoundi مدیر مبارزه با بیماری های همه گیر و بیماری های همه گیر در کامرون وزارت بهداشت و درمان به فرانسه 24.

"سوال از این قرار است مسمومیت با کلروکين قرار گرفته است و اخراج توسط شورای. تا کنون نتایج که در حال آمدن به ما به نظر می رسد رضایت بخش اما ارزیابی از درمان در حال انجام است," او گفت:.

یک "قهرمان ملی'

پروفسور ویلیام Ngatchou یک جراح قلب و عروق در بیمارستان عمومی در دوالا پایتخت اقتصادی کامرون است. زمانی که فرانسه 24 از او خواست اگر او تا به حال شنیده ام از استاد Raoult او در پاسخ تفریحی: "هر کس می داند که استاد Raoult در کامرون! برخی حتی در نظر او مانند یک قهرمان ملی است." مانند بسیاری از متخصصان سلامت در کشور Ngatchou فکر می کند که اثر دوگانه درمانی ترکیب یک ضد مالاریا و یک آنتی بیوتیک ثابت شده است: "آن بوده است که تقریبا دو ماه است که این پروتکل استفاده شده و برای بیماران مبتلا به Covid-19. من خودم متوجه پیشرفت های قابل توجهی در بیماران با استفاده از آن و بحث در مورد عوارض جانبی کلروکين به نظر می رسد بسیار اغراق آمیز به من."

هفت هفته پس از تشخیص اولین Covid-19 مورد در کامرونی خاک وجود دارد بیش از 2,050 موارد تایید شده در کشور است. پیشرفت ویروس به نظر می رسد که در بسیاری از کشورهای آفریقایی به بسیار آهسته تر از نشان علمی مدل سازی. با این وجود Etoundi اظهار داشت که درمان تنها یک عنصر از یک بهداشت جهانی و سیاست آن است که خیلی زود به ادعای پیروزی: "ما در یک مرحله که در آن بیماری در حال افزایش است و اوج رسیده نشده است. چیزی است که هنوز هم ممکن است."

مشکلات عرضه و بازار سیاه انفجار

فراتر از بهداشت عمومی وضوح انتخاب دوگانه درمانی نشان دهنده یک چالش لجستیکی در کامرون است. در حالی که کلروکين شد انبوه مورد استفاده در کشور در یک زمان است و چند دهه پس از آن از دست داده و اثر آن در مبارزه با مالاریا شد و به جای دیگر داروهای موثر. "سهام کاملا خسته ما تا به حال به محل سفارشات بزرگ در خارج از کشور و راه اندازی مجدد تولید صنعتی ملی" توضیح Etoundi.

در کامرون بیمارستان های دولتی انتخاب شده اند به centralise Covid-19 بيمار. در نظریه سهام کلروکين و آزیترومایسین کافی وجود دارد, اگر چه از یک منبع در پزشکی, خدمات, تماس با فرانس 24 گزارش داد گاه به گاه کمبود. اما وضعیت پیچیده تر است در بخش دارویی. داروخانه های خصوصی بسیار مهم در کامرون گاهی اوقات بازی در نقش دکتر و آنها مجاز به فروش کلروکين.

"به عنوان به زودی به عنوان ما شروع به صحبت در مورد این بیماری در ماه مارس بسیاری از مردم می خواست به خرید سهام از کلروکين از ما برخی به شدت. دیگران آمدند و سعی کنید به فروش برخی از" یک داروساز در یک طبقه کارگر محله در دوالا گفت: فرانسه 24. "در اینجا تقاضا برای Covid درمان انفجار است ما چهار برابر فروش ما از آزیترومایسین بین ماه های مارس و آوریل. پس ما لازم نیست کلروکين مشتریان به روشن مشابه داروهای ضد مالاریا مانند Artequin است که در حال حاضر خارج از بورس در, عمده فروشان," او گفت:.

بازار سیاه مواد مخدر در حال حاضر در حال شکوفایی در زمان عادی در کامرون است که در ظهور و Covid-19 بحران است. مقامات در حال حاضر صادر شده هشدار در مورد گردش جعلی کلروکين در شبکه بهداشت و درمان.

در نهایت موضوع دیگری که نگرانی دولت این است که ناپدید شدن هیدروکسی کلروکین به کلروکين مشتق نیز توصیه شده توسط استاد Raoult. آن را قبلا فروخته شده بیش از شمارنده در داروخانه ها بود و بسیار کمی استفاده می شود چرا که آن را متعلق به درمان خاص بیماری مانند آرتریت روماتوئید و لوپوس. "قفسه سرقت شده است بسیار به سرعت و در عین حال بیماران بستگی به این مواد مخدر. آنها در حال حاضر خود را پیدا کنید بی بضاعت و ما باید در پیدا کردن راه حل برای حفاظت از آنها" Etoundi گفت.

A document of the Cameroonian health services warns against fake chloroquine in circulation.
یک سند از کامرونی خدمات بهداشتی هشدار جعلی کلروکين در گردش است. © Lanacore

این مقاله ترجمه ای از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن