Covid 19: ساخت فقیر فقیرتر

صادر شده در: 03/07/2020 - 13:22Modified: 03/07/2020 - 13:27 هر روز هزاران نفر از مردم در سراسر جهان همچنان ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

هر روز هزاران نفر از مردم در سراسر جهان همچنان به تبدیل مستقیم تلفات از Covid-19. اما گروه دیگری به آرامی در حال ظهور -- غیر مستقیم قربانیان که قرارداد این ویروس هستند اما رنج می برند عواقب آن است. خبرنگار ما جولی Dungelhoff رفت و به دیدار با یک کارگر موقت و پاک شده اند که به سختی از بحران رسید.

تبلیغات

برای دو ماه از 17 مارس تا 11 آوریل سال 2020 اقتصاد فرانسه زمین به نزدیکی وقفه و با توجه به مستند های اعمال شده توسط دولت برای مبارزه با Covid-19 بیماری همه گیر. به عنوان یک نتیجه تقریبا 12 میلیون نفر در فرانسه شد تا حدی به کار با دستمزد متوسط تلفات تا 16 درصد است. دیگران مانند کارگران موقت ساخته شد کار برکنار شده و یک شب در حالی که بیش از هزاران بازی گاه به گاه کارگران خود را از دست داده معیشت.

بسیاری از این مردان و زنان در حال حاضر در مشکلات مالی قبل از همه گیر رسید. در حال حاضر آنها را تحت فشار قرار دادند به فقر است.

با بسته شدن مدارس و محیط های اغذیه فروشی برخی از خانواده ها تلاش کرده اند به ارائه سه تا چهار وعده های غذایی برای کودکان خود. بسیاری از آنها تا به حال هیچ چاره ای جز به نوبه خود به بانک های مواد غذایی که تقاضا برای کمک های اتحاد رسید.

اگر اقتصاد در برداشتن بسیاری در فرانسه هنوز هم بدون کار. خطر موج دوم ویروس و برنامه ریزی برای اخراج توده مطرح بیشتر از خطرات آن است.

خبرنگار ما در سفر به ارگنتن, Orne, و, Seine-Saint-Denis به دیدار دو — یک کارگر موقت دیگر یک "غیر قانونی" پرداخت housekeeper — هر دو غیر مستقیم تلفات ویروس.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب