Covid-19: سانوفی backpedals بر ما واکسن اولویت پس از خشم

صادر شده در: 14/05/2020 - 10:41اصلاح شده با: 14/05/2020 - 15:17 فرانسه داروسازی سانوفی گفت: این امر اطمینان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

فرانسه داروسازی سانوفی گفت: این امر اطمینان از آینده واکسن علیه Covid-19 می رسد تمام مناطق جهان در همان زمان یک روز پس از آن مدیر عامل خشم دولت فرانسه گفت: آمریکا خواهد لذت بردن از اولویت دسترسی داشته باشید.

تبلیغات

"وجود خواهد داشت هیچ خاص پیشبرد داده شده به هر کشور" سرژ واینبرگ, رئیس, فرانسوی, غول دارویی گفت: فرانسه 2 تلویزیون.

"ما در حال سازماندهی با چند واحد تولیدی. برخی از آنها در ایالات متحده بلکه حتی بیشتر از آنها در اروپا و فرانسه" واینبرگ گفت:, و اضافه کرد که قبل از آن دیدگاه توسط این شرکت اجرایی شده است "تغییر".

Paul Hudson, شرکت سانوفی مدیر عامل شرکت گفته بلومبرگ روز چهارشنبه که تعداد دوز واکسن تولید شده در ایالات متحده می تواند به ما بیماران با توجه به این کشور حمایت کرده بود تحقیقات مالی.

نظرات خود باعث خشم در فرانسه با نخست وزیر Édouard فیلیپ تاکید بر این که شرکت سانوفی بود "عمیقا فرانسه" و هشدار داد که برابر با دسترسی به یک واکسن بود "غیر قابل مذاکره".

در روز پنج شنبه هادسون گفت که او متاسفم که اظهارات قبلی خود ایجاد کرده بود چنین طوفان. او گفت: آن را حیاتی است که هر coronavirus واکسن رسیدن به تمام مناطق است. اما او ایستاده بود شرکت نیاز به یک سریع تر همکاری اروپا تلاش در شکار برای یک واکسن جدید کروناویروس که به کشته شدن بیش از 298,000 در سطح جهان و فلج اقتصاد ایران است.

"من شده اند با مبارزه در اروپا آمادگی برای درمان Covid-19 ماه ظرفیت سازی در اروپا و مطمئن شوید که ما در حال آماده شدن دولت ها در اتحادیه اروپا در تراز وسط قرار دارد" هادسون گفت: یک رویداد سازمان یافته توسط بار مالی.

شرکت سانوفی که خواست قوی تر هماهنگی اروپا در شکار برای یک واکسن است و ما حمایت مالی روشن است که هر گونه واکسن خواهد بود ساخته شده است در دسترس همه است.

وجود دارد در حال حاضر هیچ واکسن و هیچ درمان شناخته شده برای Covid-19 بیماری تنفسی ناشی از کروناویروس جدید. داروسازان در مسابقه به توسعه چه خواهد بود پر سود جایزه اما باید به دنبال حمایت مالی برای کاهش خطرات.

شرکت سانوفی در حال کار بر روی دو واکسن در برابر پروژه های Covid-19. یکی با رقیب گلاکسو Plc است که با دریافت حمایت مالی از پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه سازمان (بردا) از ما در بخش بهداشت و درمان و دیگر با ما شرکت ترجمه زیستی است که با استفاده از تکنولوژی های مختلف است.

'دست و پا چلفتی'

با توجه به پشتیبانی از بردا واکسن دوز تولید شده توسط شرکت سانوفی در ایالات متحده انتظار می رود برای رفتن به ما بیماران یک چشم انداز است که نگرانی در اروپا است.

"یک واکسن علیه Covid-19 باید یک مکان خوب برای جهان است. برابر دسترسی همه به این ویروس غیر مذاکره" فیلیپ گفت: در روز پنج شنبه.

فیلیپ کرد و گفت: تقویت این پیام به شرکت سانوفی رئیس این که در بازگشت به حال اطمینان نخست وزیر از توزیع در فرانسه از هر شرکت سانوفی واکسن.

هادسون اولیه نظرات ناراحت جمهور امانوئل پاکسازی یک Élysée کاخ رسمی گفت. یک رسمی ریاست جمهوری دیدار خواهد کرد با شرکت سانوفی نمایندگان در هفته آینده رسمی اضافه شده است.

پیش از آن در روز, فرانسوی, وزیر بهداشت Olivier Véran گفت که "اطمینان" در گفتگو با رئیس شرکت سانوفی توصیف هادسون نظرات روز چهارشنبه به عنوان "دست و پا چلفتی".

"من معتقدم که این یک عبارت تا آنجا که من می توانم درک که کمی دست و پا چلفتی و شاید خارج از متن گرفته و من کاملا اطمینان توسط مکالمه من با رئیس شرکت سانوفی," Veran گفت C اخبار تلویزیون است.

شرکت سانوفی 18 سایت های تولید در فرانسه و عمل در 31 کشور دیگر.

>> Covid-19 نیروهای فرانسه در نگاه به جابجایی آن در صنعت داروسازی

هادسون گفت: اروپا فاقد یک بدن شبیه به بردا.

"این مدل در اروپا وجود ندارد," او گفت: حتی اگر وجود دارد حمایت از دولت به ایجاد یک.

این بحث مطرح است پرسش که آیا اروپا شده است خیلی آهسته به پاسخ از نظر سازماندهی و بودجه تحقیقات واکسن. شرکت سانوفی تصریح کرد: در روز پنج شنبه که ایالات متحده نقل مکان کرده بود با سرعت بیشتری در این زمینه است.

موسسه خیریه آکسفام گفت: شرکت های دارویی نمی باید قادر به تصمیم گیری "که زندگی می کند و کسی که می میرد".

نشست مقامات در مجمع بهداشت جهانی در هفته آینده باید تقاضا است که واکسن و تست های در حال ثبت اختراع-رایگان آکسفام در بیانیه ای گفت. آنها همچنین باید توزیع عادلانه برای همه کشورها است.

"دولت باید با هم کار کنند برای متوقف کردن شرکت های سود بردن از این بیماری همه گیر و صرفه جویی در زندگی مردم سراسر جهان" آکسفام گفت.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن