Covid-19 'فوق العاده-پخش' خطر باعث دوم امواج

صادر شده در: 30/05/2020 - 15:48بروز رسانی: 30/05/2020 - 15:48 به عنوان کشورهای سراسر جهان رئوس برنامه های بی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

به عنوان کشورهای سراسر جهان رئوس برنامه های بیشتر برای سهولت مستندات موارد به اصطلاح Covid-19 "فوق العاده-پخش" در آلمان برجسته کردن تهدید بالقوه موج دوم.

تبلیغات

پس از مدت کوتاهی همه چیز به حالت عادی بازگشت در آلمان در مارس 6 حدود 100 نفر آلوده شدند با Covid-19 در یک کلیسای پروتستان خدمات در فرانکفورت. چند روز بعد در شمال غربی ایالت نیدرزاکسن منطقه حدود 20 مشتریان در یک رستوران کوچک – که خود را جشن بازگشایی – دچار همان سرنوشت. مقامات آلمانی از ترس این است که این "فوق العاده-پخش" و "ابر آلودگی" حوادث می تواند مخوف spectre موج دوم به زندگی است.

"فوق العاده-پخش" تا حد زیادی از بین رفته از رسانه ها گفتمان در اوج این بیماری همه گیر. زمانی که این ویروس در حال اجرا شایع این واقعیت است که برخی از حامل های آلوده مردم بیش از متوسط کمی به تغییر تصویر کلی. در مقابل آن زمانی است که مجموع عفونت مجدد نرخ بسیار پایین است که supercontamination "باعث می شود یک تفاوت بزرگ" اشاره کرد Jean-Stéphane Dhersin معاون علمی و مدیر ملی فرانسه موسسه علوم ریاضی و متخصص در مدلسازی این بیماری همه گیر.

از لحاظ علمی ضریب اشاره به رای ویروس تولید مثل; است که متوسط تعداد افرادی که آلوده می شود توسط هر یک از حامل Covid-19. این ضروری متغیر برای ردیابی این دوره از یک بیماری همه گیر از آنجا که به عنوان به زودی به عنوان R بیش از 1 گسترش این بیماری را تهدید به خارج شدن از کنترل است. فرانسوی, وزیر بهداشت Olivier Véran توضیح داد: این نقطه در تاریخ 6 آوریل: "اگر R بزرگتر از 1 بیمار را آلوده بیش از یک نفر در نتیجه این بیماری را افزایش می دهد قدر. آن است که اگر کمتر از 1 کوچک coronavirus بیماران را آلوده کمتر مردم و در نتیجه بیماری می تواند به کاهش و یا حتی ناپدید می شوند."

این فقط طول می کشد چند "فوق العاده-پخش" را یک بیماری همه گیر خروش. این چیزی است که اتفاق افتاده در کره جنوبی با بیمار #31, که به تنهایی آلوده بیش از 100 نفر در ماه فوریه است. این "ابر آلودگی" قسمت همچنین توضیح می دهد که "چگونه این بیماری به سرعت پیشرفت در برگامو در ایتالیا" Dhersin گفت.

است که چرا مهم گسترش این بیماری در کشتارگاه در آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی باعث شده است که خیلی نگران بعد از مستندات به پایان رسید. از سوی دیگر "فوق العاده-پخش" تنها سرعت بخشیدن به یک بیماری همه گیر که R در حال حاضر بالاتر از یک است. در فرانسه مورد خوشبختانه R کمتر از 1 در بسیاری از کشور Véran گفت: در روز پنج شنبه.

از R عامل به عامل K

برای ارزیابی خطرات ناشی از "ابر آلودگی" رویدادها ما را به نگاه در آن K ضریب به عنوان ضریب. همچنین به عنوان پراکندگی عامل K نشان دهنده چگونه حتی نرخ اسپرد بین تمام افراد مختلف آلوده کردن دیگران است. به عبارت دیگر آیا هر یک از حامل آلوده تقریبا همان مقدار از مردم و یا اگر آن متفاوت است. پایین K است که بیشتر عفونت های جدید می آیند از تعداد کمی از حامل.

K factor نزدیک به 1 برای آنفلوآنزای فصلی به این معنی که همه حامل های آلوده در حدود همان تعداد از مردم است. دانشمندان همچنین ثابت شده است که در طول سال 2002 شیوع بیماری سارس, K بود 0.16 که بسیار پایین است – نشان می دهد که "فوق العاده-پخش" نقش بزرگی در انتقال ویروس است. در مقابل, علمی برآورد Covid-19 K فاکتور بسیار متفاوت. در یک مقاله در انتظار انتشار یک تیم از شهر لوزان سوئیس گفت که K عامل بسیار بالاتر برای Covid-19 از آن برای سارس بنابراین "فوق العاده-پخش" بسیار کمتر از یک موضوع از آنها در سال 2002.

اما یک تیم از لندن دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری تخمین زده می شود که 80 درصد از عفونت های ناشی از تنها 10 درصد از حامل. در این مدل K بسیار پایین در حدود 0.1 درصد است که به معنی که "ابر آلودگی" حوادث می تواند نقش مهمی به عنوان مستند اقدامات سهولت.

مختصات Covid-19 ویروس زندگی را سخت تر برای محققان در تلاش برای پیدا کردن آن K ضریب. "فوق العاده-پخش" تنها طبقه بندی شده به صورت گذشته نگر پس از اپيدميولوژيستها ردیابی بیماری را از طریق حرکات جمعیت است. اما در حالی که علائم SARS "به نظر می رسد بسیار سریع این است که لزوما مورد با Covid-19" که پیچیده تلاش برای پیگیری آن Dhersin اشاره کرد.

این Zumba عامل

به طوری که "فوق العاده-پخش?" چرا آنها را آلوده مردم بیش از این است که معمولا این مورد ؟ "این واقعا جالب علمی سوال" کریستف فریزر استاد پاتوژن پویایی در دانشگاه آکسفورد گفت: آمریکایی متخصص در انتشار علم است.

از سوی دیگر ما در حال حاضر به خوبی آگاه از این نوع محیط های که در آن coronavirus می تواند گسترش یکهو. این "گردهمایی های زیادی در فضاهای محدود که در آن مردم به ماندن نزدیک به یکدیگر برای مدت زمان طولانی", Dhersin اشاره کرد. چنین مکان هایی شامل کاباره ها که در آن Covid-19 گسترش در سئول در آغاز ماه مه به سر می برند میله های از اتریش در پیست اسکی ایسچگل – یک نقطه کانونی برای گسترش این بیماری در اروپا در شروع این بیماری همه گیر.

از سوی دیگر دانشمندان تنها می تواند به جلو قرار فرضیه به کار کردن است که ممکن است یک "سوپر پخش". این می تواند مردم را با نسبتا ضعیف سیستم ایمنی بدن و یا کسانی که در مراحل اولیه بیماری خود را. در هر دو این موارد بار ویروسی بالا است که نشان می دهد آنها ممکن است مسری.

برخی بر این باورند که در تنفس نقش یک نقش خاص. کسی که نفس نسبتا سریع با یک نسبتا عمیق نفس است که بیشتر احتمال دارد برای تبدیل شدن به یک "سوپر پخش", مجله علمی اشاره کرد. وجود دارد بیشتر Covid-19 نقاط داغ در کلاس زومبا – که نیاز به سریع, قوی, تنفس – از پیلاتیز Gwenan شوالیه, یک متخصص بیماری های عفونی در امپریال کالج لندن گفت: علم.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن