Covid-19: انتقال ترس جرقه دوچرخه دیوانگی در پست-مستند پاریس

صادر شده در: 16/06/2020 - 18:57ویرایش: 16/06/2020 - 19:00 در حالی که پاریس به مدت طولانی آرزو داشت برای تبدی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

در حالی که پاریس به مدت طولانی آرزو داشت برای تبدیل شدن به شماره 1 در جهان دوچرخه سواری پایتخت آن بود تا coronavirus طور گسترده ترس از انتقال در حمل و نقل عمومی است که پاریسی واقعا شروع به پدال. پس از فرانسه شروع به بلند کردن آن مستند اقدامات در مارس 11, تعداد دوچرخه سواران منفجر شده و هر دو فروشندگان و تعمیر مغازه ها در حال تلاش برای نگه دارید تا با تقاضا است.

تبلیغات

آن را حتی 8:30am می باشد و در حال حاضر Place de la Bastille مشغول تقاطع در مرکز پاریس است دیدن دوچرخه بیشتر از آن است که اتوبوس ها و اتومبیل. اگر چه کارگران از Vélib دوچرخه-به اشتراک گذاری برنامه پر نزدیکی قفسه های دوچرخه یک شبه این ایستگاه در حال حاضر شروع به خالی نه ساعت است. این شهر با 50 کیلومتر به تازگی اضافه شده "coronapistes" (تاج مسیرهای دوچرخه سواری) و هزاران تازگی تبدیل دوچرخه سواران است و دیگر تحت سلطه توسط ماشین -- و این است که عمدتا به coronavirus.

Cyclists turn onto Rue Saint-Antoine, which merges with Rue de Rivoli and which has become one Paris’s new “corona bike paths”. On June 16, 2020.
دوچرخه سواران به نوبه خود بر روی Rue Saint-Antoine که ادغام با Rue de Rivoli و آن را تبدیل به یکی Paris جدید "کرونا مسیرهای دوچرخه". در 16 ژوئن سال 2020 است. © فرانسه 24/ لوئیس NORDSTROM

"تقاضا کرده است به طور کامل از طریق ضربه سقف" استین ون Oosteren سخنگوی bicycle association ولو Île-de-France در منطقه پاریس می گوید فرانسه 24. "شوک حوادث همیشه هموار راه را برای 'bicyclisation' از بسیاری از کشورها در دانمارک به عنوان مثال آن را بحران اقتصادی در سال 1980 ساخته شده است که بزرگتر زیرساخت های پروژه های بیش از حد گران قیمت و در هلند این بحران نفت از 1970s. و امروز coronavirus است که با داشتن دقیقا همان اثر است."

با توجه به ملی دوچرخه گروه ولو et, Territoire تعدادی از دوچرخه سواران با افزایش 28 درصد در آوریل نسبت به مدت مشابه یک سال پیش.

In less than an hour, this Vélib bike rack was almost emptied of bicyles, on June 16, 2020.
در کمتر از یک ساعت این Vélib دوچرخه دندانه دار کردن بود و تقریبا خالی از bicyles در ژوئن 16 سال 2020 است. © فرانسه 24/ لوئیس NORDSTROM

نیو آمستردام?

در حالی که ورزشی زنجیره ای Intersport است گزارش فروش روزانه 4000 دوچرخه در هر روز – two-and-a-half بار عادی خود رقم فروش – آنلاین دوچرخه تعمیر خدمات شبکه Cyclofix می گوید تقاضا افزایش یافته است بیش از 10 برابر از مستند اقدامات بودند کاسته پس از نزدیک به دو ماه است.

"این فقط زیادی در این لحظه ما دو برابر ما شبکه مستقل تعمیرکاران در طول این دوره اما برای دیدار با تقاضا است که بیش از 10 برابر آنچه در آن معمولا دشوار است می گوید:" استفان Folliet از بنیانگذاران و مدیر خدمات.

"مردم در حال تبدیل به دوچرخه سواری زیرا آنها می خواهند برای جلوگیری از حمل و نقل عمومی در همه هزینه ها."

"پاریس نیست و در عین حال جدید آمستردام وقتی که می آید به دوچرخه سواران, اما من فکر می کنم ممکن است آن را در راه خود را به تبدیل شدن به یک" او می گوید و اشاره کرد که با حمایت دولت "تاج یارانه" از €50 برای دوچرخه تعمیرات نیز کمک تقاضای سوخت.

'دوست من, همراه من, دوست پسر من'

مینا 41 ساله و متخصص بازاریابی یکی از پاریسی است که تجارت در او ماهانه Métro عبور برای یک دوچرخه به دلیل coronavirus.

"من همیشه biked بنابراین آن را به عنوان اگر آن را به من. اما از آنجایی که من به پاریس نقل مکان کرد از روستا 20 سال پیش من احساس نمی امن به دلیل ترافیک سنگین و اتومبیل بنابراین من با استفاده از اتوبوس و مترو به جای. اما پس از مستند من نمی توانستم خودم را انجام می دهند که دوباره پس من به یک دوچرخه الکتریکی."

مینا که هنوز هم در حال انتظار برای دوچرخه خود را به تحویل داده می شود پس از قرار دادن او سفارش یک هفته قبل می گوید: این واقعیت که دولت ارائه شده است تا €500 در یارانه ها برای کسانی که خرید یک دوچرخه الکتریکی وزن به تصمیم او. او همچنین اشاره کرد که پاریس در حال برنامه ریزی برای حفظ اکثریت قریب به اتفاق آن "تاج مسیرهای دوچرخه سواری" باز برای آینده قابل پیش بینی.

اما با وجود این همه او می گوید: "90 درصد از تصمیم من کاملا به نگرانی من بیش از coronavirus".

مینا می گوید او دوچرخه خرید یک تعهد دراز مدت. گذشته از استفاده از آن برای رسیدن به محل کار او قصد دارد آن را با او تقریبا در همه جا او می رود. "دوچرخه من در حال رفتن به یک فرمت از خودم. آن را برای رفتن به دوست من, همراه من, دوست پسر من" او می خندد.

برای ون Oosteren که ارتباط سال ها صرف مبارزه برای بیشتر مسیرهای دوچرخه سواری ساخته شده در دسترس روند جدید است که بیش از خوش آمدید.

"قبل از ما استفاده می شود که به مذاکره برای قرن ها به یک دوچرخه جدید خط اضافه شده به شبکه می باشد. اما با کروناویروس و نیاز فوری برای بیشتر گزینه های سفر تصمیمات گرفته شده حق دور."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن