Covid-19: انگلستان جانسون اعلام کرد مرحله به مرحله کاهش مستند

صادر شده در: 10/05/2020 - 20:26Modified: 10/05/2020 - 20:26 بریتانیا آغاز خواهد شد کاهش برخی از coronavirus

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

بریتانیا آغاز خواهد شد کاهش برخی از coronavirus مستند اقدامات این هفته اما بیشتر را در محل اقامت حداقل تا ژوئن 1, نخست وزیر بوریس جانسون گفت: او به عنوان پرده برداری محتاط برنامه ای برای لغو محدودیت های اعمال شده از هفت هفته پیش.

تبلیغات

"این زمان به سادگی برای پایان دادن به مستند این هفته گفت:" در یک سخنرانی تلویزیونی آدرس اما افزود که برخی از کودکان دبستانی می تواند بازگشت و مغازه ها دوباره باز از 1 ژوئن.

جانسون گفت: برخی از مکان های عمومی می تواند دوباره باز از ژوئیه 1 اما هشدار داد مسافران هوایی سفر به بریتانیا مواجه قرنطینه اقدامات است.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی دفتر گفت: این مسافران که از فرانسه نمی خواهد در معرض قرنطینه در این مرحله اضافه کرد که هر گونه اندازه گیری متقابل خواهد بود و تنها تحمیل شود و پس از مشورت در میان آنهاست.

بریتانیا دیده می شود تقریبا 32,000 مرگ و میر در شیوع -- دوم-بدترین تجمعی تلفات پشت سر ایالات متحده و بدترین در اروپا است.

اما با وجود گذشت اوج شیوع جانسون گفت: این امر می تواند "جنون" به هدر فداکاری های عمومی ساخته شده بود پس از این مستند.

جزئیات بیشتر از آنچه وی تاکید کرد بود "مشروط طرح" خواهد بود مشخص شده در مجلس در روز دوشنبه گفت.

این مراکز حدود پنج فاز Covid سطح هشدار شبیه به سیستم در محل برای تهدیدات امنیتی با یکی از بالاترین و پنج بالاترین.

جانسون گفت: بریتانیا بوده و در سطح چهار در سراسر شیوع و "مراحل دقیق" شد و نیاز به حرکت به سطح سه و حتی به عنوان نرخ انتقال متنوع در سراسر کشور است.

به عنوان اولین گام دستورالعمل جدید دوباره مصرانه از مردم که می توانید از خانه کار می کنند اما کسانی که نمی توانند به حفظ اجتماعی فاصله و جلوگیری از حمل و نقل عمومی.

جانسون گفت: وجود خواهد داشت برخی از کاستن از محدودیت ها از روز شنبه امکان نامحدود "ورزش" ورزش و حمام آفتاب, اما تنها در درون خانواده.

"در گام دوم در اولین ماه ژوئن 1 بعد از نصف مدت ما معتقدم که ما ممکن است در یک موقعیت برای شروع مرحله به مرحله بازگشایی مغازه ها و دریافت های اولیه دانش آموزان به مدرسه در مراحل آغاز با پذیرش (سن چهار تا پنج), سال اول (سن پنج تا شش) و شش سال (10-11)," او اضافه شده است.

در گام سوم "در اولین ماه ژوئیه... ما امید به بازگشایی حداقل برخی از صنعت مهمان نوازی و دیگر اماکن عمومی و ارائه آنها در امن و اجرا اجتماعی فاصله" او اضافه شده است.

جانسون نشان داد محدودیت می تواند reimposed از جمله محلی در صورت وجود افزایش موارد است.

"ما شده اند از طریق اولیه, اوج, اما آن را در حال پایین آمدن از کوه است که اغلب خطرناک تر است," او اضافه شده است.

(FRANCE 24 با خبرگزاری رویترز)

  



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن