طوفان Amphan باعث ریزش زمین در نزدیکی هند و بنگلادش و پس از میلیون ها تخلیه

خلیج بنگال شدیدترین طوفان در دهه ناودان ساحل در امتداد سواحل هند و بنگلادش روز چهارشنبه پس از بیش از 2.6 میلی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

خلیج بنگال شدیدترین طوفان در دهه ناودان ساحل در امتداد سواحل هند و بنگلادش روز چهارشنبه پس از بیش از 2.6 میلیون نفر فرار به پناهگاه در یک توده تخلیه شده و حتی بیشتر به چالش کشیدن با بیماری همه گیر کوروناویروس.

تبلیغات

طوفان Amphan معادل یک دسته 3 طوفان شد, بسته بندی بادها تا 170 کیلومتر (105 کیلومتر) در ساعت با حداکثر gusts از 190 kph (118 مایل در ساعت). مقامات هشدار داده آن می تواند باعث آسیب گسترده به خانه های شل و ول و طوفان در خروش می تواند فشار آب دریا تا آنجا که 25 کیلومتر داخلی, جاری شدن سیل در شهرستانها از جمله کلکته.

"24 ساعت آینده بسیار مهم است. این یک مسافت طولانی" گفت: M. Mohapatra هند هواشناسی رئیس در نظرات به AP.

یک بنگلادش هلال احمر داوطلب غرق شنبه هنگامی که یک قایق واژگون در حالی که تخلیه روستاییان در مسیر طوفان Amphan این سازمان گفت.

"وجود دارد چهار نفر از آنها را در قایق که در آن غرق شد" Nurul اسلام خان مدیر Cyclone آمادگی برنامه بنگلادش هلال احمر گفت: AFP.

مقامات درهم به تخلیه مناطق کم ارتفاع در مسیر Amphan است که تنها دوم "سوپر گردباد" به فرم در شمال شرقی اقیانوس هند از پرونده آغاز شد.

اما تلاش های خود را مانع شده است نیاز به پیگیری دقیق اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر کوروناویروس با عفونت اعداد هنوز افزایش در هر دو کشور.

طوفان Amphan باعث می شود هند ریزش زمین: 'امداد تلاش هستند که مانع Covid-19'

"حداقل 50 نفر در زمان پناهگاه در بتن من-خانه ساخته شده است. آنها شب گذشته. ما به آنها غذا" گفت: Abdur رحیم یک بنگلادشی میگو کشاورز در لبه Sundarbans جنگل حرا.

اوایل روز شنبه وسیع سیستم آب و هوا – قابل رویت از فضا بود 125 کیلومتر (80 کیلومتر) دریایی با gusts تا 200 کیلومتر در ساعت (125 مایل در ساعت) معادل یک دسته سه طوفان هندی هواشناسی اداره گفت.

انتظار می رفت به سهولت کمی اما هنوز هم بسته وحشی پانچ زمانی که آن را عبور از سواحل بنگال غربی وزارت امور خارجه و کشور همسایه بنگلادش روز چهارشنبه "صبح تا شب" با gusts تا 185 kph.

"بسیار دشوار است'

این طوفان می تواند "علت مقیاس بزرگ و آسیب گسترده" گفت: سر از هند آب و هوا دفتر Mrutyunjay Mohapatra با افزایش چند متر است.

طوفان موج می تواند نیروی دیوار آب به آبشار چندین کیلومتر داخلی, و اغلب قاتلان در هر طوفان, توفان یا طوفان.

Sanjib بانرجی از غرب بنگال آب و منشی گفت که بخش هایی از کلکته می تواند "آسیب شدید". اوایل روز چهارشنبه آسمان وجود دارد ominously خاکستری. در ساحل آن باران و دریا ،

"ما باید بسیج بیش از 20 ، 000 پلیس و اورژانس کارگران و داوطلبان قایق ها و اتوبوس ها به تخلیه حدود 300 ، 000 نفر از روستاهای ساحلی" دولت برتر Mamata بانرجی گفت.

"این یک کار بسیار دشوار است زمانی که دولت مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس" او گفت:.

مکرر قربانیان

بنگلادش کم دروغ گفتن در ساحل, صفحه اصلی به 30 میلیون نفر و در هند و شرق به طور منظم بروز طوفان که جان صدها هزار نفر از مردم در دهه های اخیر.

شرقی هند در ایالت اوریسا بود ضربه توسط super cyclone که در سمت چپ نزدیک به 10 ، 000 تن در سال 1999 و هشت سال پس از یک گردباد تورنادو و جاری شدن سیل کشته 139,000 در بنگلادش است. در سال 1970 طوفان بهلا به کشته شدن یک و نیم میلیون نفر است.

طوفان Amphan بازدید و هند و بنگلادش به عنوان Covid-19 مانع تخلیه تلاش

در حالی که طوفان' فرکانس و شدت افزایش یافته است -- به یک پدیده مقصر تا حدودی در تغییر آب و هوا – مرگ و میر کاهش یافته است با تشکر سریعتر تخلیه های تکنولوژی بهتر و بیشتر پناهگاه است.

اما مقامات بنگلادش هنوز هم ترس که Amphan خواهد بود که قوی ترین طوفان جبهه پس از طوفان سدر را ویران کرد این کشور در سال 2007 به قتل حدود 3500 نفر و باعث میلیاردها دلار خسارت.

این کشور شده است feverishly کار را به 2.2 میلیون نفر به ایمنی در حالی که غرب بنگال بود جابجایی 300,000 دیگران است.

کاتولیک خدمات امدادی (CRS) کمک گروه گفت: مردم مواجه شده "انتخاب غیر ممکن است" از braving cyclone با ماندن قرار داده و یا خطر عفونت کروناویروس در یک پناهگاه.

مقامات هر دو کشور گفت که آنها با استفاده از اضافی پناهگاه فضا به منظور کاهش ازدحام در حالی که همچنین ساخت ماسک صورت اجباری و ارائه اضافی و صابون sanitiser.

"ما همچنین نگه داشتن جداگانه جداسازی اتاق در پناهگاه برای هر آلوده بیماران" بنگلادش junior مدیریت بحران وزیر Enamur رحمان گفته است.

Rohingya پناهندگان

اگر چه در خارج از پیش بینی مسیر مستقیم از طوفان وجود دارد ترس برای ایمنی از تقریبا یک میلیون Rohingya پناهندگان میانمار در جنوب شرقی بنگلادش – ترین زندگی در وسیع اردوگاه قرار دارد و در شل و ول و موقت حاجت.

اولین coronavirus موارد گزارش شده وجود دارد در هفته گذشته و شنبه وجود دارد شش تایید عفونت.

سازمان ملل متحد گفت: اقلام ضروری از جمله مواد غذایی برزنت و تصفیه آب قرص شده بود انبار در حالی که مقامات گفت: پناهندگان خواهد بود نقل مکان کرد به داشتن مقاومت ساختمان ها مانند مدارس.

"باران های سنگین جاری شدن سیل و تخریب خانه ها و زمین های کشاورزی را افزایش می دهد احتمال این ویروس گسترش به خصوص در مناطق پر جمعیت مانند اردوگاه های پناهندگان در کخس بازار," ActionAid گفت.

"آن نیز بدون شک افزایش تعداد زندگی و معیشت در حال حاضر از دست داده به این بیماری همه گیر."

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن