دا: مرد به پایان رسید بحث با همکاران در Roslindale زیادی خودرو توسط ضرب تیراندازی او را, پس از آن او یک ماشین به سرقت برده و فرار به نیویورک

ریچارد Lugo, 43, Dorchester شد arraigned دیروز در قتل و حمله و باتری و موتور خودرو به اتهام سرقت به صورت یک حا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 اردیبهشت 1399

ریچارد Lugo, 43, Dorchester شد arraigned دیروز در قتل و حمله و باتری و موتور خودرو به اتهام سرقت به صورت یک حادثه در پاییز گذشته که در سمت چپ یکی از همکاران او مرده و دیگری مجروح این Suffolk County دفتر دادستان منطقه ،

لوگو دستور داده شد برگزار شد بدون وثیقه در تفهیم اتهام در سوففلک برتر دادگاه دیروز دا را می گوید. لوگو دستگیر شد هفته گذشته در برانکس.

دا در دفتر گزارش لوگو یک مکانیک در یک فروشگاه توقف خودکار تعمیر و فروش 581 American Legion بزرگراه در Roslindale. حدود ساعت 2 بعد از ظهر در Oct. 31 او با استدلال به Casiano که خودروهای فروخته شده در کسب و کار. استدلال شد و فیزیکی که در آن نقطه دیگر قربانی و یک مشتری سعی در دخالت کند. با توجه به DA:

به جای اجازه می دهد تا دشمنی بود آقای لوگو تولید یک اسلحه گرم و اخراج در قربانیان. آقای Casiano زده شد در شکم و درگذشت. بازمانده قربانی زده بود در دست گرفت و فرار کرد برای بازیابی تلفن خود را از یک وسیله نقلیه. آقای لوگو اشاره کرد و تفنگ او را دوباره و دستور داد او را به خارج شدن از خودرو و یا او قصد کشتن او را دستیار دادستان منطقه تارا Burdman اعلام شده به دادگاه.

لوگو و سپس شروع به پریدن کرد در یکی دیگر از مشتری ماشین و سوار دور دا در دفتر می گوید: اضافه کردن ماشین بود بعد از بهبود در هاید پارک.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن