DEA, دستگیری اعضای حلقه آنها می گویند به فروش مواد مخدر از برایتون به Mattapan

DEA عوامل و بوستون مواد مخدر محققان مشغول بودند در اوایل صبح امروز از دستگیری دو برادر و همکاران خود را به اته

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 تیر 1399

DEA عوامل و بوستون مواد مخدر محققان مشغول بودند در اوایل صبح امروز از دستگیری دو برادر و همکاران خود را به اتهام تورگرداني انبوه (persian) کوکائین و کرک در یک نوار زد که از Fidelis راه توسعه در برایتون به جنوب پایان دادن به Mattapan.

برادران متی و کنجی دریتن همراه با 22 همکاران نامگذاری شدند در دو عملیات جداگانه شکایت unsealed صبح امروز در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون پس از 20 ماه DEA تحقیقات نشان داد که اعضای باند نگه داشته و راست در فروش حتی به عنوان بوستون پلیس نگه داشته دستگیری فردی اعضای طی تحقیقات - اگر چه اعضای آیا شروع به انجام کارهایی مانند تغییر برخی از ارتباطات به اپل FaceTime در تلاش برای جلوگیری از آنچه که آنها تصور خواهد بود ره تماس های صوتی. برخی از همکاران ادعا می کرد برای برادران در حالی که دیگران گفته می شود خود را به نمایندگی از دیگر حتی بزرگتر نمایندگی مجاز و فروش.

همه بودند به اتهام توطئه برای توزیع کوکائین کوکائین و پایه.

هر یک از برادران زد خود به خود مواد مخدر حلقه تورگرداني انبوه مواد مخدر به دیگر بوستون نمایندگی ولی نگه داشته و در تماس نزدیک; Kenji دریتن خواهد فروش مواد مخدر به برادر خود برای توزیع با توجه به سوابق دادگاه. دو حلقه به اشتراک گذاشته ذخیره کردن خانه در Larchmont خیابان در درچستر با توجه به استشهاد توسط یک عامل DEA در مورد.

با توجه به استشهاد فروش مواد مخدر نیست تنها راه کنجی دریتن ساخته شده از پول - در حالی که جنوب بوستون مرکز کنوانسیون عامل بود به عنوان یک coronavirus بیمارستان صحرایی او شب کمک به استریل کردن امکانات. متی دریتن در ضمن تا به حال کار به عنوان یک کارگر نگهداری و فرار خود را در صفحه اصلی بهبود (persian) شرکت با توجه به استشهاد.

استشهاد همچنان که به همه گیر بدتر کنجی دریتن شروع به داشتن مشکل تامین کوکائین برای مشتریان خود را به دلیل Covid-19 مسائل بودند اخلال مواد مخدر زنجیره تامین به طور خاص برای کوکائین - که همچنین به معنای قیمت های بالاتر. عامل توصیف یک تماس تلفنی بین دریتن و درک هارت یکی از ادعا کنندگان از یک بزرگتر کرک حلقه, مارس 24:

هارت گفت K. دریتن که او باید کوکائین در هفته آینده ("آن را باید در این هفته هر چند"). هارت نشان داد که او قرار بود برای دریافت چیزی "امروز", اما آن است که "40 چیزی." من می دانم که $40,000 برای یک کیلوگرم کوکائین گران است و بر این باورند که هارت شد و گفت که او نمی خواست به پرداخت این مقدار ("آنها نقشه برداری در هوا"; "ما قصد کشف چیزی را"). هارت ادامه داد: برای اطمینان از K. دریتن که کوکائین آینده شد "مدتی این هفته است." من معتقدم که عرضه کوکائین به عمده فروشان مانند هارت قطع شده است با این بیماری همه گیر است که در میان چیزهای دیگر با دخالت عرضه از مکزیک و منجر به مرز تعطیلی ساخت آن را سخت تر به حرکت کوکائین به ایالات متحده است.

مرد تحت بازداشت در 117 Moreland سنت, آدرس مربوط به کنجی دریتن (عکس از Live بوستون):

Arrest on Moreland Street

با توجه به استشهاد, Kenji دریتن زد بزرگتر از دو حلقه از سکونت در 519 هریسون Ave. در انتهای جنوبی. استشهاد استفاده می شود به او اتهام و 16 ادعایی اعضای حلقه خود را و برخی از تولید کنندگان مانند هارت پر از جزئیات surveilled معاملات مواد مخدر از Moreland خیابان در Roxbury به برگر کینگ در Roslindale به شافتر جاده در درچستر.

این همچنین شامل رونوشت های متعدد و تماس های تلفنی است که در آن معاملات مواد مخدر گفته می شود مرتب به عنوان به خوبی به عنوان یک میان یکی از کنجی دریتن ادعا عوامل وینستون McGhee و یک مشتری که شکایت که خام کوکائین او می خواهم خریداری نبود تبدیل به نرم افزار و هنگامی که او را "پخته" آن است. با توجه به transcript, McGhee قرار داده و در بداهتا پخت و پز نشان می دهد تلاش برای راه رفتن مشتری از طریق مراحل مناسب:

MCGHEE در ادامه توضیح داد: "مثل ... اجازه دهید پخته گه درست است؟" ECHEVARRIA گفت: "آره." MCGHEE ادامه داد: "با پخته گه در آن وجود دارد درست است ؟ بدون آب هیچ چیز ... " ECHEVERRIA دوباره گفت: "آره." MCGHEE گفت: "اجازه دهید که گه شروع به نفت به پایین, راست?" ECHEVARRIA جواب داد: "آره." MCGHEE اظهار داشت: "به عنوان آن را چرب تبدیل آن ... .شما ببینید آن را به شروع به تجمع عقب, راست?" ECHEVARRIA جواب داد: "آره." MCGHEE گفت: "از شما می دانید زمانی که آن را در مورد به پایین به ماده چسبنده و لزج-goo زمانی که شما می توانید از تف آن را و شما آن را ببینید در مورد ... همه گه حال آمدن به عقب با هم." ECHEVARRIA توافق "آره." MCGHEE اظهار داشت: "و شما آن را قفل سمت راست وجود دارد." ECHEVARRIA جواب داد: "آره."

و زمانی که مشتری هنوز هم به نظر نمی رسد به آن را دریافت McGhee ارائه شده به بیش از آمده و طبخ آن را در مقابل او بنابراین او می تواند سازمان دیده بان و یادگیری است.

استشهاد در مورد او می گوید این حلقه به کار ادامه داد با وجود چندین بازداشت اعضای پلیس بوستون. حلقه اعضای تا به حال یک ایده آنها تحت investitation عامل نوشت و اغلب تغییر تلفن و یا ترتیب ملاقات در فرد برای سعی کنید برای جلوگیری از نظارت است. در یک نقطه قبل از یک جلسه یک نفر رو spooked بعد از دیدن یک بوستون پلیس - فعال در منطقه نه تنها به عنوان یک محقق اما به عنوان یک مربی در یک جوانان-برنامه های ورزشی - در دو مکان مختلف در همان روز. در نقطه دیگر دو اتهام حلقه اعضای تصمیم به صحبت کردن بیش از اپل FaceTime در تلاش جلوگیری از مکالمات در حال ضبط.

مانند سایر تجار به دریتن عملیات بود و هر روز مسائل کسب و کار. در فوریه. 13 دو کنجی دریتن همکاران تا به حال برخی از مشکل توافق در یک محل ملاقات برای کمال یک معامله است. آنها در نهایت حل و فصل در یک تجاری کشش مورتون خیابان در نزدیکی گودال توقف کباب. اما پس از آن متوجه شدم: "این بدان معناست که شما باید دو پارک ain't gonna be بدون پارکینگ بیش از وجود دارد."

کنجی دریتن محکوم شد یک سال 2001 قتل اما در سال 2018 به دادگاه عالی قضایی موافقت او سزاوار یک محاکمه جدید پس از یک زن جلو آمد و گفت: شاهد اصلی در برابر دریتن دراز کشیده بود زیرا در زمان قتل او داشتن رابطه جنسی با او را در حمام و بنابراین نمی تواند دیده می شود قتل. در مورد این واقعیت است که زن مرده قبل از اینکه او می تواند در مواجهه با دادستان است; SJC حکومت کرزی بود خوب به اندازه کافی به حکم دادگاه.

متی دریتن زد عملیات خود را از Fidelis راه توسعه مسکن در برایتون - جایی که او و همکارانش موفق به دست آوردن کنترل از آپارتمان های مختلف برای ذخیره و بسته کوکائین و به روند برخی از آن به کرک. محققان در ابتدا شروع به دنبال به عملیات خود و سپس خود را گسترده تر کاوشگر پس از یادگیری در مورد خود را تکرار معاملات با برادر خود.

اگر چه کنجی دریتن بیشتر عرضه شده برادر خود را در تاریخ 2 ژوئیه سال 2019 کنجی به نام به درخواست اگر او تا به حال هر کوکائین چپ زیرا او صاف کردن حتی به عنوان یک مشتری بود درخواست او را برای برخی از. متی دریتن پاسخ داد: با توجه به استشهاد که او ممکن است برخی از در "آجر" - Fidelis راه - اما او نمی تواند بالا برود وجود دارد سمت راست و سپس به دلیل یک بشکه مواد مخدر-واحد افسر که می دانستند او وجود دارد در حال حاضر. در واقع مواد مخدر-واحد افسران وجود دارد برای انجام نظارت الکترونیکی در متی دریتن و تا به حال به شکستن از خود را تحت پوشش فضا برای پاسخ به یک داخلی-خشونت در توسعه است.

با توجه به استشهاد, کنجی به نام متی بعد از آن در روز می گویند هرگز به ذهن یکی از تامین کنندگان به طور منظم به نام به حال و تا به حال برخی از کوکائین برای فروش.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن