دهه, 'کودکان' مجبور به یتیم خانه ها از استعمار فرانسه باقی می ماند و دچار آسیب های روانی

صادر شده در: 10/07/2020 - 17:41اصلاح شده با: 10/07/2020 - 17:44 در طول فرانسوی استعمار از غرب آفریقا چندین ه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

در طول فرانسوی استعمار از غرب آفریقا چندین هزار کودک متولد از روابط بین استعمارگران فرانسوی و آفریقایی زنان رها شده بودند توسط پدر خود گرفته و از مادر خود. با توجه به تصمیم فرماندار کل از غرب آفریقا به این مخلوط نژاد بودند جدا از بقیه جامعه قرار می گیرد و در پرورشگاه ها. از طریق یک سری از منحصر به فرد شهادت در چه زمانی یک موضوع تابو, FRANCE 24 تحت فراموش شده تاریخچه این کودکان از فرانسه محروم از نسب و خواستار به رسمیت شناختن.

تبلیغات

این همه آغاز شده و در سال 1903 هنگامی که فرماندار ارنست Roume سر از فرانسه در غرب آفریقا تصمیم به ایجاد اختصاصی پرورشگاه برای کودکان متولد شده به پدران و "بومی" مادران جوانان و گاهی شناخته شده به عنوان "حرامزاده جمهوری". که در آن زمان مستعمره ساحل عاج از "Mixed-race صفحه اصلی" راه اندازی شد در شکوه سابق فرماندار قصر در بینگرویلل.

یکی از اولین ساکنان شد آندره Manket در حال حاضر 90. او اشک در چشمان او که بازگویی اش آدم ربایی است. "آنها به دنبال من در دهکده ماهیگیری از Anono و مرا با زور. من هفت سال است. خاله من بود گریه" پیر ما گفت. او به خاطر ورود در بینگرویلل احاطه شده توسط دو استعماری سپاه پاسداران است. آنها گفتند: "Guerard نام پدر خود را به پایان رسید. از حالا به شما خواهد شد به نام مادر خود را."

آندره نیز با توجه به تعداد: 39. این بدان معنی است که قبل از او بودند 38 دختران و پسران که تنها چیز مشترک بود و رنگ پوست خود را: mixed-race.

تروما

همانطور که برای Maurice برتهت او هنوز هم درک نمی کند. او نه فرانسه بلکه او صاحب زمین در فرانسه است که او به ارث برده از پدرش. "پدر من هرگز رها من! اما او نمی دانست چه باید بکنید. او برش چوب و زندگی در جنگل" او توضیح داد.

آنها ممکن است بیش از 80 اما تروما است که هنوز هم بسیار زنده است. "ما همه سهام خنده. ما مادران تحت درمان قرار گرفتند مانند روسپی" به یاد می آورد Monique Yace.

"ما تحت درمان قرار گرفتند مانند حرامزاده" اضافه شده مایر فیلیپ. "آنها می دانستند آنچه را که آنها انجام می دهند. آنها تا به حال به رسمیت شناخته شده یک سیستم: دارای فرزند و سپس ارسال آنها را به خانه است."

همه از این "کودکان" امروز خود را به عنوان "قربانیان استعمار".

Ivorians در حال حاضر می خواهید فرانسه بود که با الهام از بلژیک است که در مارس سال 2019 به طور رسمی عذر خواهی کرد به نژاد مخلوط کودکان متولد شده در آن مستعمرات سابق. اگوست Miremont سابق وزیر ارتباطات به دیرین ساحل عاج رئیس جمهور فلیکس Houphouët-Boigny و همچنین رشد در مخلوط نژاد, صفحه اصلی, معتقد است که "اکنون زمان آن است به آرامی قرار دادن این بحث در جدول".

>> سازمان دیده بان ما نسخه ویژه: آفریقایی پیشرفت و عواقب ناشی از استعمار



tinyurlu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن