دنی Hamlin پیروزی در جام نسکار سری مسابقه کلاه Pocono 3-مسابقه روز

دنی Hamlin برگزار کردن کوین Hoffman یکشنبه شب به برنده دوم مسابقه جام از تعطیلات آخر هفته در Pocono Racewa

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 تیر 1399

دنی Hamlin برگزار کردن کوین Hoffman یکشنبه شب به برنده دوم مسابقه جام از تعطیلات آخر هفته در Pocono Raceway در پنسیلوانیا به تلنگر نتیجه بازکن.

Hamlin شتافت به چهارمین پیروزی خود در این فصل — و ششم در Pocono — به کلاه وحشی ماراتن بعد از مسابقه در آهنگ با سه مسابقات نسکار و نزدیک به تاریکی جام به پایان برسد. Pocono ندارد, چراغ, اما جاده گودال اعداد روشن شد به عنوان Hamlin در زمان پرچم شطرنجی برای Joe Gibbs Racing.

Hamlin تا به حال در اواخر لرزش در شماره 11 تویوتا در روز شنبه که مانع تلاش خود را برای گرفتن Hoffman پایین کشش. حدود 25 ساعت بعد Hamlin رسید گذشته Hoffman و ساخته شده است نزدیک به 3 دوم منجر; Hoffman جدی اجرا در پیروزی کند چرا که از یک چرخ شل.

این دیتونا 500 قهرمان برنده آخر از اول نسکار tripleheader در یک مسیر است. این مسابقه به تعویق افتاد, با رعد و برق و باران به عنوان بخشی از Pocono به عنوان یک JGR راننده در نظر گرفتن پرچم شطرنجی. گیبس' فهرستی از شش گذشته هفت برندگان در 2 ½ مایل tri-بیضی شکل است.

در اولین مسابقه از روز Brandon Jones رسید پایین نهایی در دو دور را به نفع خود خراب پر از کامیون سری مسابقه. در Xfinity مسابقه تعقیب Briscoe برگزار شد خاموش راس Chastain در وقت اضافه به پیروزی یک تصادف پر مسابقه.

در جای دیگر

فوتبال, تحریم

در ایالت کانزاس

Kansas State بازیکنان فوتبال می گویند که آنها را تحریم تمام فعالیت های تیم تا مدیران ایجاد یک سیاست است که اجازه می دهد تا یک دانش آموز به اخراج "آشکارا نژادپرستانه و تهدید و یا بی احترامی اقدامات است."

این حرکت که اکثر بازیکنان اعلام کرد که روز شنبه در رسانه های اجتماعی دنبال یک صدای جیر جیر با یک دانش آموز در مورد مرگ جورج فلوید که باعث خشم و انزجار در محوطه دانشگاه.

"ما خواستار آن است که دانشگاه ایالتی کانزاس قرار دادن سیاست در محل است که اجازه می دهد تا یک دانش آموز به اخراج برای نمایش آشکارا نژادپرستانه و تهدید و یا بی احترامی نسبت به اقدامات یک دانش آموز یا گروهی از دانش آموزان" بازیکنان گفت: در این نامه آنها نوشته شده است. "ما باید حل و فصل شود که ما نمی توانیم بازی تمرین یا دیدار تا زمانی که این مطالبات را شنیده و اقدامات صورت گرفته. ما عاشق خارجه کانزاس, اما ما باید با هم ایستاده و محافظت از تمام دانش آموزان در حال حرکت رو به جلو است."

روز شنبه یک ماه پس از فلوید یک مرد پس از فوت سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس فشرده زانو خود را بر روی گردن خود را برای چند دقیقه, دانشجو, Jaden McNeil پرسیدم تبریک به جورج فلوید در حال داروی رایگان برای یک ماه تمام!"

مسئولان دانشگاه گفته اند که آنها در حال بررسی گزینه های خود را برای اقدام پس از صدای جیر جیر.

بیس بال: دزدان دریایی پیتسبورگ مسکن ادگار سانتانا را از دست همه به صورت مختصر 2020 فصل پس از اینکه به حالت تعلیق در 80 بازی برای نقض لیگ اصلی بیس مشترک, داروی پیشگیری و درمان برنامه. MLB اعلام کرد که سانتانا آزمایش مثبت برای Boldenone عملکرد-افزایش ماده است.

فوتبال: دو موفق ترین تیم در جام حذفی باید اجتناب شود هر یک از دیگر در نیمه نهایی پس از چند روز قرعه کشی. آرسنال 13 بار قهرمان را بازی منچستر سیتی و 12-بار برنده منچستر یونایتد چهره های چلسی. این مسابقات در ورزشگاه ومبلی لندن بیش از ژوئیه 18-19 آخر هفته.

روز یکشنبه چلسی پیشرفته به چهار گذشته با پیروزی 1-0 در لستر آرسنال ضرب و شتم شفیلد یونایتد 2-1 و نگهدارنده فنجان منچستر سیتی را شکست داد 2-0 نیوکاسل.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب