جستجو از جان گذشته برای بازماندگان به عنوان غرق در جنوب غربی ژاپن سیل

صادر شده در: 06/07/2020 - 04:08 نجات کارگران در ژاپن روز دوشنبه خار از طریق خرابه های خانه های در هم شکسته ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

صادر شده در:

نجات کارگران در ژاپن روز دوشنبه خار از طریق خرابه های خانه های در هم شکسته توسط مرگبار, سیل و رانش زمین در یک جستجو از جان گذشته برای بازماندگان به عنوان تلفات افزایش یافت و بیشتر باران های سیل آسا بود.

تبلیغات

حداقل 36 نفر می ترسید مرده پس از ثبت باران مشت مناطق غربی ژاپن در ساعات اولیه روز شنبه باعث رودخانه به شکستن بانک ها و جاری شدن سیل کم ارتفاع مناطق.

"نجات کارگران خستگی ناپذیر ادامه جستجو در این صبح" سخنگوی غربی کوماموتو استان به خبرگزاری فرانسه گفت, با حداقل 11 نفر هنوز حساب نشده است.

اگر چه باران فروکش کرده است از آن سطوح اوج سیل شسته جاده ها و پل های ترک در بسیاری از جوامع جدا قطع.

Hirokazu Kosaki یک 75 ساله راننده اتوبوس در شهر Ashikita گفت: Jiji مطبوعات: "آن چیزی جز آب به عنوان دور به عنوان من می توانم."

در یکی از سخت ترین ضربه ساکنان املای کلمات "برنج آب SOS" بر روی زمین در حالی که دیگران حوله دست تکان داد و به نام برای نجات و امداد رسانی کالا.

در یک خانه سالمندان برای سالمندان, 14 نفر می ترسید مرده هنگامی که آب از نزدیکی رودخانه هولناک از طبقه همکف ترک صندلی چرخدار قادر به رسیدن به زمین بالاتر.

خدمات اضطراری با کمک مردم محلی در رفتس موفق به نجات حدود 50 کارکنان و ساکنان از تسهیلات آوردن آنها را به ایمنی توسط قایق.

Heavy rain انتظار می رود برای ادامه از طریق پنج شنبه بعد از ظهر و آژانس هواشناسی ژاپن صادر شده غیر اجباری تخلیه سفارش برای صدها نفر از هزاران نفر از ساکنان در کوماموتو و همسایه کاگوشیما استان.

تا 250 نشان داده می شود از باران انتظار می رود که در این دوره 24 ساعته از طریق صبح سه شنبه در بخش جنوبی جزیره کیوشو که شامل مناطق ضربه سخت جاری شدن سیل در آژانس گفت.

"آن را مانند یک ظرف غذا" ساکن Hirotoshi Nishi گفت: پخش عمومی NHK او به عنوان جاروب باقی مانده از گل پهن اتاق جلو. "بسیاری از قطعات چوب و آمد به خانه من. من نمی دانم چه باید بکنید."

تخلیه تلاش هستند که مانع ترس از گسترش coronavirus که ادعا کرده تقریبا 1000 قربانیان در ژاپن با نزدیک به 20 ، 000 موارد است.

پارتیشن راه اندازی شده اند در تخلیه مراکز برای حفظ فاصله بین خانواده و evacuees ساخته شده به دست خود را بشویید غالبا پاکسازی و پوشیدن ماسک.

مقامات محلی به خبرگزاری فرانسه گفت که 19 نفر شده بود را تایید کرد از سیل در حالی که بیشتر 17 در حالت "قلبی و ایست تنفسی" -- یک اصطلاح اغلب در ژاپن استفاده می شود قبل از اینکه یک پزشک رسما گواهی مرگ است.

برخی از 4,640 خانه در کوماموتو استان باقی مانده است بدون قدرت که از صبح روز دوشنبه با توجه به کیوشو Electric Power Co.

نخست وزیر ژاپن روز یکشنبه گفت که بیش از 40 ، 000 پرسنل از پلیس و آتش بخش های گارد ساحلی و دفاع از خود سربازان خواهد انجام عملیات جستجو و نجات در طول شب.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن