با وجود Covid-19, 'خودرو' احزاب همچنان در هائیتی

تبدیل شدن به یک ناظر حداقل یک نفر کشته شد در Port-au-Prince زمانی که افسران پلیس به درگیری با شرکت کنند

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399
حداقل یک نفر کشته شد در Port-au-Prince زمانی که افسران پلیس به درگیری با شرکت کنندگان در یک پارتی در پنج شنبه, جولای 19 و چندین مجروح گزارش شد. این جمع آوری به عنوان شناخته شده "خودرو" است که تابستان محبوب DJ جشنواره برای افراد جوان در پایتخت هائیتی به طور عمده در Rue de l'Enterrement. اما با توجه به ادامه حضور Covid-19 در هائیتی دولت قانونى این احزاب است.

هفته گذشته کمیساریای دولت ممنوع خودرو احزاب است. تحت فرمان شرکت کنندگان می توان بازداشت برای پیوستن به, هوای آزاد, جشنواره موسیقی. با وجود این حکم مردم هنوز هم مونتاژ این آخر هفته که منجر به پلیس مداخله.

یکی از شرکت کنندگان گفت: هائیتی استاندارد است که حزب آرام بود تا زمانی که هائیتی را National Police (PNH) را آتش چند صد نفر شرکت کننده در این حزب است. دولت کمیسر ژاک Lafontant مغایر با این ادعا گفته بود که شرکت کنندگان در این پارتی که اخراج عکس. به نام او برای رسیدگی به این حادثه.

در این ویدئو مردم در میان جمعیت از شستن ماشین, پارتی, جیغ, به عنوان عکس در حال از کار اخراج شدند.
 


تصویری از کانال رسانه های اجتماعی شور و اطلاعات به علاوه.

"مردم هائیتی زندگی می کنند به عنوان اگر همه گیر وجود ندارد."

ما ناظر Niepce Zéphirin اولین گزارش این داستان به ناظران تیم. با وجود این همه گیر مردم در حال جمع آوری در جمعیت های بزرگ نه با پوشیدن ماسک و احترام اجتماعی فاصله.
Screengrab از یک خودرو در پایان ماه ژوئن 2020 مشترک با ناظران تیم.
حدود یک سال پیش این پدیده به نظر می رسد در کشور: یک debaucherous فعالیت است که جذب بخش بزرگی از هائیتی جوانان است. در این فعالیت افراد جوان خود را سرگرم با ریختن آب بر روی یکدیگر به ریتم raboday موسیقی DJ انیمیشن با موسیقی متصل به فسق و الکل است.

نظرات در مورد تقسیم برگزاری این هفته فعالیت است. برای برخی از, آن است که وسیله ای برای آرامش و سرگرمی. برای دیگران آن است که یک غیر اخلاقی فعالیت از آنجا که دختران جوان رقص برهنه که تضعیف کرده است.

یک هفته پس از اعلام توسط دولت هائیتی به بازگشایی تمام فعالیت های کارواش, پارتی, دوباره زنده شد با هیاهو [یادداشت سردبیر : بازگشایی تدریجی آغاز شد و در هائیتی در ژوئن 30].
 

 

این ویدیو نشان می دهد یک آخر هفته گذشته را در خودرو, پارتی, این برنامه شامل یک دی جی و جمعیت بزرگ.

اگر چه فعالیت های مذهبی مجاز به رزومه در هائیتی و مدارس برای بازگشایی در اوت 10, تجمعات از 10 یا بیشتر مردم هنوز رسما ممنوع در هائیتی.

در حال حاضر وجود دارد نه یک خودرو, برنامه ریزی در این آخر هفته. اما Niepce تردید است که دولت فرمان را بسیار اثر در دراز مدت.

"ما مواجه با یک وضعیت که در آن بسیاری از تصمیمات گرفته شده توسط دولت دیگر محترم شمرده شود."

در مجموع وجود دارد 7,100 تایید موارد Covid-19 در هائیتی و 151 ثبت مرگ و میر.

مقاله توسط Sophie Stuber (@sophiestube)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن