توسعه دهنده امید به دوباره شروع به ساخت و ساز از Winthrop میدان برج در اواسط ماه سپتامبر

این BPDA امروز تایید یک درخواست از هزاره همکاران به خرد کردن بخشی از آن در حال حاضر متوقف شده Winthrop مربع در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

این BPDA امروز تایید یک درخواست از هزاره همکاران به خرد کردن بخشی از آن در حال حاضر متوقف شده Winthrop مربع در دو برج پیچیده و به تغییر برنامه ریزی شده در واحد محل سکونت به آپارتمان -- یک حرکت شرکت می گوید به شما اجازه آن را دریافت وام و از سرگیری ساخت و ساز در حال حاضر متوقف شده پروژه نه تنها اجازه آن نشستن بیکار برای سال ها در یک زمان مانند یک بار چرکین Filene سوراخ که شرکت معروف در زمان بیش از یکی دیگر از توسعه و ساخته شده است.

یوسف لارکین یک هزاره شرکای اصلی گفت BPDA هیئت مدیره او امیدوار است که با تغییر این شرکت می تواند پایان دادن به موافقت نامه های تامین مالی در مدت دو ماه و تا رسیدن کارگران به عقب بر روی آنچه که در حال حاضر توقیف یک سایت ساخت و ساز در اواسط ماه سپتامبر و تکمیل آپارتمان های جدید فضای اداری و عمومی "تالار بزرگ" تا پایان سال 2022.

لارکین سرزنش Covid-19: هنگامی که به طور کامل آمار, بانک ها حاضر به پول وام برای محل سکونت لوکس توسعه - اما گفت که آنها هنوز هم مایل به گرفتن شانس در آپارتمان لوکس - او گفت: هیئت مدیره.

"این ساختمان در نظر گرفته شده است به باقی می ماند به عنوان یک یاد قطعه ای از معماری به تصویب رسید در گذشته" کتی مک نیل یکی دیگر از هزاره شرکای اصلی گفت.

لارکین گفت که حتی با کاهش 381 آپارتمانهای برای 327 آپارتمان شرکت همچنان متعهد به پرداخت این شهرستان در مجموع $151 میلیون آن وعده داده شده هنگامی که آن را خریداری پوسیدگی پیر Winthrop میدان گاراژ. آن را در حال حاضر پرداخت این شهرستان 102 میلیون دلار که, او گفت:.

این سوئیچ از آپارتمانهای برای آپارتمان ها می تواند به خطر اندازد زیادی مقرون به صرفه-مجتمع مسکونی در محله چینی ها در این شرکت برنامه ریزی شده بود با گروه های غیر انتفاعی دیگر از توسعه دهنده و دانشگاه تافتز وجود دارد.

سوئیچ به معنی این شرکت خواهد شد در حال حاضر تنها حدود 22 میلیون برای قرار دادن سمت به اصطلاح بسته 12 پروژه که شامل یک ساختمان با تا 170 آپارتمان های مقرون به صرفه و یک هتل به جای 48 میلیون دلار در آن بود در اصل وعده داده شده از طریق درآمد حاصل از فروش آپارتمانهای. لارکین گفت: هزاره همکاران متعهد به این پروژه - که کمک به BPDA موافق به اجازه دهید آن را نبرند مقرون به صرفه واحد در Winthrop مربع است و اگر بوستون اقتصاد طول می کشد خاموش کردن دوباره این شرکت را تبدیل به آپارتمان و آپارتمانهای اضافه کردن عقب مانده $26 میلیون.

قبل از اینکه اجازه هیئت مدیره رای به BPDA استخدام ارنست و جوان به دنبال بیش از پروژه, کتاب برای تعیین اگر Covid-19 واقعا قطع شده بود این پروژه در زانو; یک BPDA برنامه ریز گفت: هیئت مدیره این است که حسابداری شرکت به این نتیجه رسیدند که در واقع چه اتفاقی افتاده است که وام دهندگان به سادگی نمی خواهید به لمس آپارتمانهای در طول بیماری همه گیر.

BPDA عضو هیئت مدیره مایکل موناهان ابراز همدردی با هزاره همکاران " و موقعیت. "آنها قربانیان [از همه گیر] بیش از حد." او گفت:.

عضو هیئت مدیره تد Landsmark پیش بینی کرد که هیئت مدیره خواهد بود با دیدن پروژه مشابه-درخواست تغییر از توسعه دهندگان دیگر در ماه های آینده.

لارکین و مک نیل گفت: کاهش در تعداد واحد - و در برخی موارد اندازه آنها - به تنهایی به معنی صرفه جویی در حدود 100 میلیون دلار در این پروژه هزینه که آنها گفت: بانک ها نیز به دنبال دارد.

آخرین تفاسیر پیچیده (3.7 M PDF).



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن