Diasporas در coronavirus دوران Part 2: سنگال طراح مد آدما پاریس

صادر شده در: 16/06/2020 - 11:52Modified: 16/06/2020 - 11:54 این هفته فرانسه 24 به نظر می رسد در چگونه کسانی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

این هفته فرانسه 24 به نظر می رسد در چگونه کسانی که آمده اند به اینجا زندگی می کنند از جاهای دیگر باید مقابله طول فرانسه را دقیق coronavirus مستند. در قسمت دوم از این پنج بخش روزانه سری دیدار با سنگال طراح مد در پاریس نگهداری می شود یک باند فرودگاه در حال اجرا با وجود آن همه است.

تبلیغات

با مرزهای در حال حاضر بازگشایی مجدد مهاجران در این کشور خواهد شد و باید از این پتانسیل به تدریج سفر و دیدن عزیزان خارج از کشور یک بار دیگر. اما آنچه آن را مانند جدا شدن میان جهانی همه گیر.

فرانسه 24 نشستم با آدما پاریس آفریقایی نماد مد در اصل از سنگال در نمایشگاه بوتیک در شرق پایتخت فرانسه. پویا بازرگان مجبور به استفاده از تخیل خود را به کار در اطراف این محدودیت Covid-19 ایجاد شده است. "این افزایش خلاقیت من," او می گوید: داشتن تخم مفهوم مستند باند فرودگاه را نشان می دهد. و در عین حال در حالی که او در حال سازماندهی یک نسخه آنلاین از داکار هفته مد در این سال ها در پاریس تصدیق میکند که هیچ چیز جایگزین چهره به چهره تماس بگیرید.

برای تماشای این گزارش از فرانسه 24 کریم Yahiaoui ناتالیا رویز giraldo را از دست و کاترین نوریس-ترنت بر روی پلیر تصویری فوق.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن