خلاصه: برنامه ریزی فصل عادی NFL هنوز اشکال بلیط-خط مشی بازپرداخت; سابق غول پیکر باعث می شود کره جنوبی اولین

هر چند برنامه ریزی برای بازی کامل به طور منظم فصل برنامه NFL است حاوی یک بلیط-بازپرداخت طرح برای لغو بازی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

هر چند برنامه ریزی برای بازی کامل به طور منظم فصل برنامه NFL است حاوی یک بلیط-بازپرداخت طرح برای لغو بازی ها و یا کسانی که برگزار شد بدون فن.

در یادداشت ارسالی به 32 تیم توسط کمیساریای راجر Goodell به دست آمده و توسط آسوشیتد پرس روز سه شنبه یک پایه به صورت کامل بازپرداخت در هر بلیط خریداری شده به طور مستقیم از باشگاه آماده شد.

Goodell نوشت که "همه باشگاه ها را باید در جای خود یک سیاست است که اگر یک بازی لغو شده است و یا تحت شرایط است که طرفداران منع از حضور هر کسی که خرید یک بلیط به طور مستقیم از باشگاه (به عنوان مثال نجومی بلیط های گروه فروش و/یا جزئی فصل برنامه) باید گزینه یا دریافت هزینه کامل و یا استفاده از مبلغ پرداخت شده به سوی یک آینده خرید بلیط به طور مستقیم از باشگاه است."

همانطور که برای بازار ثانویه لیگ دریافت وعده از Ticketmaster و SeatGeek را کامل بازپرداخت در دسترس برای همه فروش بلیط در بیش از 30 روز از لغو. StubHub, اما, انجام خواهد شد بنابراین تنها جایی که مورد نیاز توسط قانون دولت است.

NFL خود را آشکار 2020 به طور منظم فصل برنامه پنج شنبه در 5 p. m. در NFL Network.

• یک هفته پس از پپ همیلتون شایعه شد برای تبدیل شدن به شارژر کارفرمایی مربی لس آنجلس رسمی ساخته شده.

سابق 49ers و استنفورد دستیار سر مربی و مدیر کل XFL را DC مدافعان قبل از لیگ به پایان رسید و فصل آن پس از پنج هفته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. این شارژر جدید کارفرمایی برای اولین بار در 14 فصل پس از فیلیپ رودخانه های امضا شده با ایندیاناپولیس. Tyrod تیلور در صندلی راننده اما لس آنجلس نیز پیش نویس جاستین هربرت با ششمین کلی انتخاب ماه گذشته.

• کوئنسی Enunwa (گردن) و شخص گیرنده گسترده جاش Bellamy (شانه) قرار داده شد در ذخیره/از لحاظ جسمی قادر به انجام لیست به طور موثر به پایان هر بازیکن فصل با جت چهار ماه قبل از بازکن برنامه ریزی شده است. نیویورک نیز چشم پوشی cornerback Kyron قهوه ای گسترده گیرنده Keon هچر در حال اجرا به عقب Jalin مور و دفاعی پایان چارلز Tapper.

در جای دیگر

سابق غول ویلیامز

از دست می دهد, کره ای, اولین

سابق غول سوم baseman و یک مربی مت ویلیامز در زمان اول خود را از دست دادن به عنوان یک مدیر در KBO به عنوان میزبان کیا ببرهای روت 11-2 در گوانگجو توسط سئول-بر اساس Kiwoom قهرمانان در روز افتتاح کره ای در لیگ فصل است.

آن است که ویلیامز برای اولین بار مدیریتی کار پس از او رهبری اتباع واشنگتن در سال 2014 و '15.

هیچ هواداران اجازه داده شد در هر یک از پنج بازی سه شنبه است و این سیاست در حال حاضر. این KBO برنامه کامل 144-برنامه بازی.

تنیس: رافائل نادال می گوید او بدبین در مورد بازگشت رقابتی تنیس در سال 2020 با وجود یک بازنگری شده برنامه که backloads سه رشته در نیمه دوم سال به دلیل مشکلات لجستیکی از سفر و خطر جدید صدمات به دلیل اختلال در آموزش است.

"من فکر می کنم سال 2020 شده است عملا از دست داد. من امیدوار هستم که قادر به شروع سال آینده" نادال گفت: در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی. "متاسفانه من قصد ندارم به دروغ به شما احساس است که ما در حال از دست دادن یک سال از زندگی ما است."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن