دیزنی لند پاریس, طبقه از برج ایفل دوباره باز به بازدید کنندگان

صادر شده در: 15/07/2020 - 16:04ویرایش: 15/07/2020 - 16:21 فرانسه صنعت گردشگری دریافت تقویت بیشتر جمعه با بخش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

فرانسه صنعت گردشگری دریافت تقویت بیشتر جمعه با بخشی از بازگشایی دیزنی لند پاریس و باز از طبقه بالای برج ایفل.

تبلیغات

دیزنی لند پاریس ترین در اروپا آباد پارک رفت و آمد مکرر است که بخشی از بازگشایی به چهار ماه پس از آن بسته به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این پارک در Marne-la-Vallee به شرق پایتخت فرانسه است که باز کردن درهای خود را در یک مرحله ای راه را شروع چهارشنبه با دیزنی لند پارک و والت دیزنی استودیو.

از آن خواهد شد از ویژگی های پیشرفته اقدامات ایمنی از جمله مدیریت حضور و غیاب, کاهش ظرفیت برای حمایت اجتماعی فاصله و تقویت تمیز کردن و ضد عفونی از سواری و فضاهای.

همچنین یکشنبه طبقه بالا از پاریس برج ایفل دوباره باز کرد. قرن 19 آهن بنای تاریخی یکی از پایتخت پر بازدید ترین جاذبه های, بخشی از دوباره باز آن دو طبقه در ژوئن 26 زیر آن طولانی ترین بسته پس از جنگ جهانی دوم است.

برج ایفل مقامات گفته اند که حداکثر از 250 نفر را در حال حاضر اجازه داده می شود در طبقه بالا در یک زمان برای لذت بردن از نمایش پانوراما از شهرستان نور است.

بنای یادبود مدیر عامل پاتریک برانکو Ruivo باقی مانده است خوش بین در مورد کوتاه مدت آینده برای گردشگری در برج ایفل در پاریس و به طور گسترده تر.

"سال گذشته در همین دوره ما استقبال 23000 نفر در هر روز است. هنگامی که ما باز برج ایفل اولین آخر هفته ما استقبال 5000 نفر... و در آخر هفته گذشته از 10 ، 000 مردم است. به همین دلیل برای ما خوشبین هستیم برای این تابستان حتی اگر شرایط مختلف هستند... این یک پیام از امید در مورد COVID-19 که حتی اگر شرایط همیشه بسیار آسان است."

یکی از بازدید کننده 37 ساله دامین Testard از حومه پاریس گفت که او "خوشحال" در مورد چهارشنبه سفر به برج ایفل در یکی از خاص بود که "بدون بیش از حد بسیاری از مردم است."

گردشگری مقامات می گویند که در پاریس به ارمغان می آورد بیش از 30 میلیون گردشگر در سال و در سال 2018 فرانسه ثبت شده نزدیک به 90 میلیون دلار یک شبه از ورود بازدید کنندگان و گردشگران و آن را یکی از پر بازدید ترین کشور در جهان است.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن