جوکوویچ تست مثبت برای COVID-19, 'عمیقا متاسفم برای میزبانی رویداد تنیس

صادر شده در: 23/06/2020 - 22:21Modified: 23/06/2020 - 22:21 نواک جوکوویچ در روز سه شنبه گفت که او "عمیقا متا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

نواک جوکوویچ در روز سه شنبه گفت که او "عمیقا متاسف" پس از تبدیل شدن به چهارمین بازیکن تنیس برای تست مثبت برای coronavirus زیر یک نمایشگاه او در میزبانی مسابقات در بالکان اعتراف او و برگزارکنندگان "اشتباه شد" به جلو بروید با این رویداد است.

تبلیغات

آخرین مرحله آدریا تور در بوسنی لغو شده است و سوالات جدی در حال مطرح شده در مورد این ورزش برنامه ریزی رسمی بازگشت در ماه اوت است.

جوکوویچ بود که نشان دادن هر گونه علائم پیوست, بازیکنان دیگر گریگور دیمیترو, برنا Coric و Viktor Troicki در آزمایش مثبت برای COVID-19 در طول دور دوم این رویداد که در آن اجتماعی فاصله حداقل بود, بازیکنان شد فیلم برداری, رقص, لخت بالا در یک کلوپ شبانه و در آغوش یکدیگر بیش از خالص.

جهان شماره یک جوکوویچ گفت Jelena همچنین آزمایش مثبت در حالی که نتایج حاصل از فرزندان خود منفی بودند.

"من عمیقا متاسفم مسابقات ما باعث شده است که آسیب" 33 ساله صرب که به گفته او می تواند در برابر اجباری coronavirus واکسیناسیون اگر آن را تبدیل به یک نیاز برای بازیکنان تنیس برای سفر به مسابقات در توییتر نوشت.

"ما معتقد مسابقات ملاقات تمام پروتکل های بهداشت و سلامت از منطقه ما به نظر می رسید در شرایط خوب در نهایت به متحد کردن مردم برای بشردوستانه دلایل" 17-زمان گرند اسلم برنده گفت:, و اضافه کرد که او در حال حاضر به خود انزوا بعد از 14 روز.

"ما در اشتباه بودند و آن را بیش از حد به زودی."

مسابقات لغو

بلغارستان دیمیترو جهان شماره 19 اعلام کرد روز یکشنبه او تا به حال آزمایش مثبت پس از بیرون کشیدن این رویداد بزرگترین از فصل تنیس متوقف شد به دلیل یک بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 470,000 مردم در سراسر جهان از آن ظاهر در چین در اواخر سال گذشته.

کرواسی Coric و Troicki از صربستان به دنبال کت و شلوار در دوشنبه آشکار آنها نیز تا به حال آزمایش مثبت است.

نهایی در کرواتی ساحلی شهر زادار نیز لغو یکشنبه.

شیوع پرسش در مورد نحوه ATP و WTA می توانید بهترین مدیریت از راه اندازی مجدد خود را از تور برنامه ریزی شده برای ماه اوت است.

آن را در حال حاضر ایجاد شده است که باز ما در نیویورک برگزار خواهد شد در پشت درهای بسته و تحت سخت سلامت از پروتکل های که جوکوویچ به انتقادات زیادی به عنوان "افراطی" و "غیر ممکن است".

"اوه... این خوب نیست و این یک الگوی..." توییتی زن افسانه ای تنیس Martina Navratilova پس از اخبار جوکوویچ را تست مثبت.

"امیدوارم نواک خوب خواهد بود البته! آنچه در حال حاضر ما باز است ؟ Roland Garros? ما یک مقدار زیادی از کار را به انجام..."

ATP در حالی که مایل کسانی که آلوده به بهبود سریع خبر داد و گفت: آن و سایر ذینفعان به حال "ساخته جامع برنامه ای برای کاهش خطرات ناشی از انواع هشدارها و پروتکل های به اجرا در ATP رویدادها".

"ما همچنان به برنامه ریزی و تنظیم این احتیاط ها و پروتکل ها با توجه به آخرین اطلاعات پزشکی و اولویت ایمنی در ارزیابی هر تصمیم گیری."

هیچ اجتماعی فاصله

لغو صربی ستاره آدریا تور آمده است در پشت تعدادی از gaffes برای جوکوویچ که رئیس جمهور ATP بازیکن شورای.

اولین انتقاد برای شکستن قفل قوانین به قطار در اسپانیا, او سپس دعوت تمسخر برای اصرار احساسات می تواند در تغییر کیفیت آب در حالی که تقریبا به طور همزمان و اصرار دارد که او نمی خواهد بود آماده به واکسیناسیون در برابر coronavirus.

Adria تور اول متوقف شده بود را به یک جمعیت روزانه 4000 طرفداران جوکوویچ در تنیس مرکز در بانک ها از رودخانه دانوب در بلگراد در هفته گذشته در حالی که مشابه جمعیت با حضور زدر رویداد.

Feliks Lukas مدیر WTA کرواسی بولو باز هشدار داده بود در برابر "فوق العاده بد" سازمان در زدر.

و رسانه های محلی گزارش داد که اجتماعی فاصله اقدامات مورد احترام بودند توسط نه طرفداران و نه بازیکنان در هر محل. جوکوویچ شد تصویر بازی بسکتبال با دیمیترو و همچنین استقبال از بازیکنان دیگر در این مسابقات است.

جوکوویچ و بازیکنان دیگر از جمله بلگراد برنده Dominic Thiem نیز دیده می شود مهمانی در یک بسته بندی نقطه شب در پایتخت صربستان.

Thiem است پس از سفر به جنوب فرانسه, برای بازی در یکی دیگر از نمایشگاه مسابقات در جایی که تست کنه به منفی.

اظهار نظر در اجتماعی فاصله اقدامات در بلگراد پای جوکوویچ استدلال کرد که هر دو کشور صربستان و منطقه بوده است نسبتا موفق حاوی ویروس است.

اما آدریا تور در حال حاضر دچار یک شکست شرم آور هنگامی که برنامه ریزی مونته نگرو پا از چهار کشور مسابقات لغو شد هنگامی که آن آشکار شد صربستان سلامت الزامات مطابقت ندارد به کسانی که از مونته نگرو.

استرالیا ستاره تنیس Nick Kyrgios آن را به نام "boneheaded تصمیم به رفتن پیش با 'نمایشگاه'", در حالی که بریتانیا اندی موری آن را به نام "یک درس برای همه ما است".

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب