ده ها تن از مالی سربازان کشته شده در جهادی در کمین نظامی

صادر شده در: 15/06/2020 - 16:15اصلاح شده با: 15/06/2020 - 21:30 یک آخر هفته کمین در یک کاروان نظامی در مرکز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

یک آخر هفته کمین در یک کاروان نظامی در مرکز مالی چپ 24 سرباز کشته و یک تعداد نامشخص از دست رفته ارتش گفت: سرزنش حمله به جهادگران.

تبلیغات

در پست در رسانه های اجتماعی ارتش نمی شمردن گم شده اما گفت: هشت سربازان فرار از حمله در حدود یک دوجین از خودروهای یکشنبه در Bouka شد حدود 100 کیلومتر (60 مایل) از مرز موریتانی.

این آخرین در یک رشته از ضرب و جرح توسط جهادگران که به هر طریقی یک شورش در شمال مالی در سال 2012 است که به بورکینافاسو و نیجر با وجود حضور هزاران نفر از فرانسه و نیروهای سازمان ملل متحد.

یک مقام ارشد نظامی رسمی گفت که برخی از وسایل نقلیه قادر به رها کردن خود از کمین اما از 64 سربازان که در کاروان تنها در حدود 20 نفر در حال حاضر در رول تماس این منبع گفت.

"جستجو در راه است برای تعیین سرنوشت سربازان که ذکر شده گم شده," او گفت: به شرط ناشناس ماندن.

یکی دیگر از افسر نظامی و رسمی در نزدیکی شهر Diabaly که او نیز خواسته بود به نام تایید حساب خود را.

به مواضع شورشیان عمدتا به رهبری گروه های مرتبط با القاعده یا به اصطلاح دولت اسلامی گروه ادعا کرده است هزاران نظامی و غیر نظامی زندگی می کند و مجبور صدها هزار نفر از خانه های خود.

خشونت در ماه های اخیر فرا گرفته مرکز مالی, موزاییک قومی که در آن دولت تمرینات کنترل کمی و جهادی جنایات feed tit-for-tat ضرب و جرح در میان رقیب جوامع است.

با القاعده مرتبط گروه Katiba Macina رهبری قومی Fulani (Peul) به نام Amadou Koufa, است, استخدام, در میان Fulani گاو, جامعه, است که در تقابل با بامبارا و Dogon کشاورزی قرار گرفتند. این گروه ها به نوبه خود ایجاد کرده اند خود را "دفاع از خود" بپردازند.

در روز شنبه دو سرباز مصری با نیروی حافظ صلح سازمان ملل متحد MINUSMA کشته شدند که کاروان آمد تحت حمله در شمال غربی مالی سازمان ملل متحد گفت.

کیتا تحت فشار

خشونت را تضعیف کرده است از سوی رئیس جمهور ابراهیم Boubacar کیتا که رو به افزایش سر و صدا از اعتراض و مطالبات سیاسی تجدید.

دهها هزار نفر از مردم بسیج در پایتخت باماکو در تاریخ 5 ژوئن در تظاهرات در ماه مه بیش از نتیجه انتخابات پارلمانی که رئیس جمهور برنده و همچنین بیش از coronavirus محدودیت.

بیشتر اعتراضات برنامه ریزی شده برای این جمعه.

کیتا که در قدرت پس از سال 2013 در این مستعمره سابق فرانسه روز یکشنبه به خارج از ائتلاف پشت این تظاهرات گفت: "من درب باز است و دست من همیشه افزایش یافته است."

پس از حملات جهادی رسید در ماه فوریه لیورپول را شکست و با سابقه می گویند که او به دنبال ایجاد یک گفت و گو با برخی از رهبران شورشی.

"تعداد مرگ و میر در ساحل عاج در حال تبدیل شدن نمایی و از آن زمان که برخی از مسیرهای مورد بررسی قرار گیرد," او در مصاحبه با رسانه های فرانسه.

اما کیتا گفت: در زمان خود اعلام کرد که او تا به حال نه دریافت پاسخ از رهبران جهادی و نشانه هنوز به ظهور که هر گونه گفت و گو را توسعه داده است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب