درو M: آیا شما جرات سعی کنید برای قرار دادن یک ستاره در همه گیر قهرمانان

"قبل از اولین زمین از روز افتتاحیه 2.0 و قبل از یک میلیون کلش مردان به زندگی می آیند و در پی آن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 تیر 1399

من به مرگ بیمار زندگی در طول تاریخ و تا به حال شما. من می خواهم تاریخ را به حل و فصل f— پایین و تبدیل حادثه به طوری که من اصلا به اذیت همه زمان و در همه چیز. من همچنین می خواهم به تماشای ورزشی آمریکایی دوباره به طوری که من ممکن است تعمیق من سعادتمند جهل از اطراف و رویدادهای جهان است. در واقع من دقت تخمگذار پایین در این چارچوب است که جهل به عنوان ما صحبت می کنند. من را به سازمان دیده بان فوق العاده bastardized فصل بیس بال پس از آن sputters به زندگی در پایان این ماه است. ایضا با NBA آینده دیزنی جهان زندان فصل است. این نمی خواهد در فصل عادی در همه. اما قبل از اینکه زمین برای اولین بار از روز افتتاحیه 2.0 و قبل از یک میلیون کلش مردان به زندگی می آیند و در پی آن من فقط می خواهم بگویم که این فصل خواهد بود در چشم من 100% قانونی و مشروع.

من زندگی می کردند از طریق خدشه دار حرفه ای ورزشی فصل قبل. یکی از اولین خاطرات من به عنوان یک فن NFL تماشای داگ ویلیامز ترش Denver Broncos در سوپر جام پس از یک اعتصاب کوتاه 1987 فصل شامل زخم بازیکنان در آن اوایل ماه. من هم زندگی می کردند از طریق دو تحریم-کوتاه فصل NBA. یکی از اولین در آمد 1999-2000 پس از 50 بازی فصل به طور منظم زمانی که اسپرز ضرب و شتم هشت دانه نیکز — سخت به این باور نیکز می تواند هر کسی را متعجب بودن خوب است, اما آن اتفاق می افتد. من به یاد داشته باشید که اسپرز عنوان وضوح چرا که من آنها را پرچ آن را در حالی که من در یک باشگاه: بسیار Howard رتنر از "جدا نشده جواهرات" راه رفتن در مورد بازی گاه به گاه بسکتبال fandom.

دوم آمد و در سال 2011-2012 که LeBron برنده دوم خود را با عنوان با گرما با سیگار کشیدن Oklahoma City Thunder در پنج بازی بعد از 66-بازی فصل به طور منظم. من صادقانه را فراموش کرده بود LeBron دوم حلقه آمد و پس از تحریم, و من واقعا نمی دهد تلخه. که تندر تیم ویژه راسل وستبروک کوین دورانت و جیمز هاردن. LeBron دست آنها jocks به هر حال. آن را می شمارد. من هم اهمیتی نمی دهند که یکی از تیم دانکن پنج حلقه در آمد مختصر از فصل. کسانی که هر دو هنوز هم حلال عناوین به من و به جهان ، من خوانده ام و شنیده ام (و حتی نوشته شده است) در بسیاری از ضد LeBron طول می کشد در طول عمر من اما هیچ یک از آنها تا کنون مورد سوال اعتبار است که عنوان دوم. چرا که آنها? نبود LeBron گسل که دیوید استرن بود بدون خونریزی مزدور.

و نه آن را LeBron گسل که coronavirus گستاخانه قطع یک فصل است که در آن او لیکرز تا به حال بهترین رکورد در کنفرانس غرب. LeBron می خواهم را به پایان برساند این کار به عنوان توسط اثبات این صدای جیر جیر از او که من خیلی dopily نورد چشمان من در. LeBron می خواهد او چهارمین قهرمانی. و اگر او را به آن را دریافت کند در حال بازی در یک آشفته بازی سیب زمینی داغ صحنه داخل هفت کوتوله معدن قطار پس از آن می شود. آن را هنوز هم یک قهرمانی به LBJ که بدان معنی است که آن را هنوز هم باید یک قهرمانی برای بقیه از ما.

نگه داشتن در ذهن است که آن را هنوز هم می تواند یک معجزه اگر ما با دیدن این بازی ها به ثمر می آیند. ایالات متحده مصمم به انجام همه چیز را بزرگتر و بهتر از همه جا دیگری در حال ورود به افسانه موج دوم از عفونت. برخی از بازیکنان NBA در حال حاضر آزمایش مثبت برای COVID-19. بازیکنان بیس بال مانند ایان Desmond and Ryan زیمرمن تصمیم گرفتند از این سال به خاطر سلامت خود را. لیگ پروتکل های ایمنی دقیق هستند (فقط دو نفر بازی پینگ پنگ در یک زمان!) اما همچنین به راحتی عبور کند ، آن را از Stephen A. Smith اظهار داشت که در اوج SAS-ese دیروز که reining مرد بازیکنان بسکتبال برای سه ماه ثابت خواهد کرد که غیر ممکن است. برخی مربیان و مدیران ممکن است جست و خیز این فصل است. بیشتر بازیکنان را تست مثبت و سپس به طور بالقوه خود را تشخیص داده و به طور غیر مستقیم doxxed. برخی از بازیکنان حتی ممکن است بمیرد. بازیکنان که انتخاب کردن جایگزین خواهد شد با کیفی معادل مک بازیکنان. این فصل خواهد بود لعنتی ظروف سرباز یا مسافر در صورتی که تا پایان موجود در همه.

اما آنها نمی خواهد نامشروع. درخواست طرفداران لیورپول. من نمی توانم باور کنم که به استناد Austin رودخانه ها به عنوان یک قدرت در اینجا اما راکت اسکراب درست بود دیروز اعلام کرد که این خواهد بود که "یکی از سخت ترین مسابقات تا کنون به دست آورد." من کهیر رفتن به فروشگاه مواد غذایی در حال حاضر. گرفتن بر روی یک هواپیما را به من s— من خود زبان. بنابراین این ایده را از بازی بیشتر از 60 بازی بیس بال در سراسر کشور و یا بازی یک مینی بسکتبال فصل با صدا غذا خوردن dab در وسط ما احمقانه و عفونی بیشتر دولت است نه چیزی که به ذهن من می توانید محاسبه. آن را فقط به عنوان تهدید آمیز به من, اگر نه بیشتر بنابراین از خیره کردن 100 مایل در ساعت fastball.

بنابراین هر ورزشکار حرفه ای مایل به شجاع که دستکش بلند — و برخی از آنها در حال حاضر نیست! — مافوق انسانی است به من. من می دانم که آنها در حال گرفتن به خوبی پرداخت می شود و من می دانم که این لیگ را زیاده از آزمون ها و روش های پیشگیری در اختیار دارد اما هیچ کدام از آن کاهش می یابد وحشتناک شبح که COVID-19 بازیگران بیش از همه چیز. من از طرفداران فوتبال, بنابراین من در حال حاضر مایل به تماشای رویدادهای ورزشی که در آن مرگ است در خط. من به عنوان بدون خونریزی به عنوان دیوید استرن در مورد مسائل از جمله. من ارزو مخاطرات بالا. اگر کسانی که سهام را نیز شامل بازیکنان NBA با هر یک از دیگر همسران در حالی که در گیر اقامت در گراند Floridian سپس همه بهتر است.

از آن خواهد شد بدبینانه اگر نه کاملا مسئولانه به بازی این بازی. می رود که برای NFL نیز هست که هنوز برنامه ای برای طرفداران در حضور هنگامی که آن فصل در سپتامبر آغاز می شود. اما من هم واقعا از دست, ورزش, و من قصد ندارم به نشستن وجود دارد زمانی که بازی به عقب می آیند و می مانند و این تعداد دفعات مشاهده نیست. آنها در حال رفتن به دفعات مشاهده شده است. آنها در حال رفتن تعداد بیشتری از شرکت کنندگان آن ممکن است قادر به تحمل است.

(توجه داشته باشید: این را مربوط به شدت به نرم افزار های ورزشی. کالج ورزشی می بوسه من اگر آنها جرات به کت و شلوار در وسط این.)

درو M است که در خانه نویس متوسط را GEN مجله سابق و نویسنده برای هر دو Deadspin و GQ. سومین رمان نقطه B در آمد در ماه آوریل است.

بیشتر به خود جلب کرد: قرار khezri در سالن از شهرت
حتی بیشتر به خود جلب کرد: پیش نویس NFL می خواهد به شما می خواهید یک Artisanal, استخر, جدول
هنوز هم بیشتر به خود جلب کرد: وجود خواهد داشت یک فصل NFL حتی اگر آن را می کشد ما را (و آن را احتمالا خواهد شد)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب