دوئل تظاهرات رقابت برای تسلط در نام مقدس دوار در West Roxbury

پلیس حامیان بسیج در خارج از E-5 ایستگاه پلیس در West Roxbury این بعد از ظهر, اما آنها ممکن است تعدادشان کمتر ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

پلیس حامیان بسیج در خارج از E-5 ایستگاه پلیس در West Roxbury این بعد از ظهر, اما آنها ممکن است تعدادشان کمتر توسط Black Lives Matter معترضان.

Police supporters
Sign: Not all cops are bad
BLM organizer
BLM supporters

بر خلاف Black Lives Matter معترضان تقریبا همه آنها عینک ماسک - به عنوان آنها را در سه قبلی vigils در روتاری - تعداد قابل توجهی از آبی زندگی می کند توجه به تجمع کنندگان انداخت احتیاط و بهداشت عمومی توصیه به باد رفت و لخت رو:

Blue family
Police supporters
Two women support police
Trump supporter
Police supporter
Police supporters

برای دو تظاهرات ماند از هم جدا.

اما یک گروه کوچک از نرم افزار-پلیس مردم تصمیم به چوب خود را سیاه و سفید-و-آبی پرچم در پل معترضان چهره:

Guy gets blue flag in protesters' faces

هیچ خشونت تشکر در بخشی به کار سریع توسط Black Lives Matter سازمان و در یک مورد پلیس برای شکستن دعوا قبل از آنها می تواند رخ دهد.

در یک مورد یک مرد سیاه و رانندگی به آرامی از طریق دوار به طور ناگهانی متوقف شد ماشین خود شدم و شروع به پرتاب در یک مرد پرواز سیاه و سفید و آبی پرچم از جزیره بزرگ در وسط دوار; او گفت: آن مرد حال تف در او.

مردم با عجله از اصلی پل مشروط تحت نام مقدس مدرسه دیوار به عنوان پلیس که او را متقاعد کرد تا در بازگشت در ماشین خود و نگه داشتن رفتن.

Guy out of his car

Pro-پلیس مرد, چند, چیزی گفت پلیس نمی خواهم به اندازه کافی به او منجر شود او را به دور از صحنه است.

Guy he claimed spit at him

او را همراهی می کردند از نزدیک او را به ایستگاه پلیس و به عنوان پل هواداران تشویق و نرم افزار-پلیس هواداران شروع به سر دادن شعار "به او اجازه رفتن" او قرار داده و او را پشت یک سرباز پیاده پلیس و او ایستاده مدتی به فکر می کنم در مورد آنچه که او می خواهم انجام می شود قبل از آنها به او اجازه دهید برود. او بیشتر ایستاده بود با ثبت نام خود را بالا برگزار شد.

Pig guy

به عنوان پلیس اجرای خود را در زمان یک مرد با یک خوک لباس waddled توسط.

Time out

بعد به این تظاهرات پایان او waddled در مقابل ایستگاه پلیس که در آن یکی از سازمان ملل متحد نقاب پلیس با هواداران رو راست در چهره اش و فریاد زد: "احمق!" در او از شاید یک زن و شوهر اینچ دور.

مدت کوتاهی قبل از زمان حادثه pro-پلیس حامیان در این جزیره رشد خشم زمانی که یک مرد با پوشیدن یک خوک-پوزه ماسک شروع stomping و کشیدن یکی از آنها سیاه و سفید-و-آبی پرچم.

یکی BLM رهبر سعی کردم به او را به راه رفتن دور به عنوان دیگر BLM حامیان سعی کردم به شکل کمربند در اطراف او. او حاضر به رفتن اما هر دو طرف آرام و مرد و یک زن و شوهر از پلیس سفید حامیان در نهایت تا به حال با صدای بلند اما مدنی بحث در مورد ماهیت اعتراض و یا نه آبی و سیاه و یک پرچم آمریکا.

BLM supporters talk
Black and white guys talk

یک پسر در یک وانت با یک پرچم آمریکا و احساسات واقعی خود را در هیئت مدیره در بستر نگه داشته رانندگی در اطراف روتاری آموزش بیش از سمت پل معترضان و فریاد جاوید در آنها مانند "scumbags!"

Supporter in a pickup

در یک نقطه او ناگهان آهسته راه را خوشبختانه برای او راننده واقعی کامیون پشت سر او تا به حال رفلکس خوب است.

نسبت به او ملحق شد توسط یک دوم وانت:

Police supporting kid

وجود دارد دو مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان در این تجمع یک زن در لباس قرمز و سفید و آبی و یک پسر با یک تصادف تعقیب درهم bullhorn که به نظر می رسید به خیال خودش امینی طنز به او خطاب پل حامیان در سراسر دوار.

Black guy

در یک نقطه آنها kneeled در حافظه جورج فلوید و او نعره میکشید: ""با تشکر از شما برای رکوع را به خود رییس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن!"

BLM kneeling /></div>
</body></html>


tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن