داستین جانسون برنده PGA Tour مسافران قهرمانی

داستین جانسون برنده مسافران قهرمانی در روز یکشنبه به پایان خشکسالی طولانی و گسترش پیروزی فصل خود را خط به

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 تیر 1399

داستین جانسون برنده مسافران قهرمانی در روز یکشنبه به پایان خشکسالی طولانی و گسترش پیروزی فصل خود را خط به 13.

جانسون بسته با 3-تحت-par 67 برای یک سکته مغزی پیروزی کوین Streelman در فن TPC رودخانه ارتفاعات در کرمولل Conn. جانسون گذشته برنده در شهر مکزیک در آوریل 2019.

"من قطعا با افتخار خودم را برای ادامه خط و من می خواهم به نگه داشتن آن رفتن" جانسون گفت. "این یک زمان طولانی بین برنده هر چند پس امیدوارم از آن نخواهد بود که برای یک بعدی."

آرنولد پالمر و جک نیکلاس هر برنده در 17 سال متوالی. جانسون موفق به پیروزی در سال 2014 است اما با توجه به اعتبار برای برنده شدن در فصل 2013-14 از پیروزی خود را در پاییز 2013 در شانگهای. تور را به یک شال های نجومی در سال 2013.

جانسون میرود و برای پر در پر-4 18th, سپس خود را مطرح توپ به اذعان دانش سطحی از تشویق از دوره کارگران مقامات و خبرنگاران — تنها در شخص شاهدان مجاز به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

او به پایان رسید در 19-تحت 261 برای 21st, PGA Tour عنوان.

Streelman همچنین شات 67.

Streelman که هفت متوالی birdies به پیروزی در TPC رودخانه ارتفاعات در سال 2014 تا به حال 37-پا مرغک سعی بر 18 به پایان رسید که فقط کوتاه و راست.

او دو سکته مغزی پشت جانسون در 17 fairway زمانی که آب و هوا شاخ منفجر برای یک ساعته طوفان تاخیر.

جانسون از تاخیر و ضربه خود توپ را روی گوه شات بر 16 به greenside پناهگاه. شات دوم خود را رفت و به خوبی گذشته و او دیو به قطع منجر به سکته مغزی.

"من تا به حال چند از دست رفته کاهش, بنابراین برای آمدن به عقب و پایان یک, انفرادی دوم خوب است اما برای به بود که از نزدیک و انجام می شود و در سمت راست وجود دارد من فقط یک کمی نا امید در حال حاضر" Streelman گفت.

جانسون بود که در 19-در هنگامی که او توپ را روی گوه شات در par-4 15th رفت سمت چپ و آمد اینچ از رفتن به امضا دریاچه را احاطه کرده است که در پايان ، اولین زمین را ندارد آن را به سبز و به او ضربه دوم به 4 پا به صرفه جویی در پر.

مکنزی هیوز, که به ضرب گلوله یک دور اول 60 تا به حال 67 به کراوات برای سوم با 23 سال خواهد گوردون در 17-تحت. هیوز ساخته شده 48-پا زدن توپ مرغک در 17 که او شروع خوبی در سمت چپ از سوراخ و تماشا به عنوان تبدیل حق به پرچم. او به پایان رسید دور با خیلی مستقیم 43-پا زدن توپ مرغک در 18.

فیل مایکلسون, بازی, خود, مسابقات برای اولین بار پس از تبدیل 50 به دنبال خود باز دور از 64 و 63 با دو 71s به پایان 11-تحت.

Korn کشتی تور: کایل جونز birdied سوراخ دوم و در سه حذفی به پیروزی یوتا قهرمانی در فارمینگتون.

جونز پل هیلی دوم و دانیل Summerhays هر از پایان چهار دور در 20-تحت 264.

Summerhays که شات 62 روز یکشنبه bogeyed اول حذفی سوراخ که در سمت چپ جونز و هیلی برای رفتن به یک سوراخ.

کره ای LPGA: در Pocheon کره جنوبی, Ji Young Kim ساخته شده 18-پا عقاب زدن توپ در سوراخ دوم از یک حذفی با Minji پارک برای برنده شدن در این کره LPGA شناسنامه کارت-Hankyung بانوان جام.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن