برج ایفل را دوباره باز پس از مستند اما بازدید کنندگان را مجبور به استفاده از پله ها

صادر شده در: 18/06/2020 - 07:25Modified: 18/06/2020 - 07:25 برج ایفل در حال آماده سازی برای استقبال بازدید ک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

برج ایفل در حال آماده سازی برای استقبال بازدید کنندگان پس از Covid-19 مستند, اما آنها نیاز به مناسب: به دلیل طولانی نگرانی در مورد عفونت های دستگاه آسانسور خواهد شد و در ابتدا خارج از محدوده.

تبلیغات

کارگران در پاریس نقطه عطفی است که بافندگی 324 متر (1,062 پا) بیش پایتخت فرانسه شد و در روز چهارشنبه آماده سازی برای دوباره باز کردن در ژوئن 25, پس از سه ماه از خاموش کردن. شده است سایت این طولانی ترین دوره از عمل پس از جنگ جهانی دوم ،

مدیران گفت: آنها امیدوار بودند تا عملیات به طور کامل به حالت عادی بعد از آن در تابستان است. در ضمن یک سری از اقدامات ایمنی را در محل.

بازدید کننده نمی خواهد بود قادر به رفتن هر گونه بالاتر از سطح دوم از برج و تا شروع ماه ژوئیه دسترسی خواهد بود تنها از طریق راه پله. آسانسور با فضای محدود نشان دهنده یک خطر انتقال بیماری می شود.

نیز وجود خواهد داشت یک راه ترافیک سیستم در نیروی پله و تمام بازدید کنندگان بیش از سن 11 مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن چهره و پوشش.

دقیق تمیز کردن عملیات در محل ادامه خواهد داد و روزانه از هفته آینده.

"وجود دارد یک پروتکل جدید" گفت: برج ایفل بهداشت مشاور آلن Miralles. "روز تمیز کردن تیم قادر خواهد بود برای تمیز کردن تمام نقاط تماس در هر دو ساعت از باز شدن سایت برای بسته شدن آن است."

گردشگران برنامه ریزی سفر به شهرستان نور توصیه به کتاب بلیط بازدید از برج ایفل آنلاین هنگامی که بلیط بازگشایی پنج شنبه.

گردشگری پاریس مقامات ابراز خاموش خوشبینی در مورد این شهر چرا تولید نسل را به عنوان مقصد سفر. پس از حبس اقدامات تحمیل شده بود در ماه مارس گردشگری سطوح کاهش یافته است حدود 80 درصد نسبت به ماه مشابه در سال های گذشته آنها می گویند.

"برای جذب افراد, مهم ترین چیز این است که اقدامات امنیتی گرفته شده و به همین دلیل ما در حال ترویج امن فواصل گفت:" پاتریک برانکو Ruivo, مدیر برج ایفل عامل شرکت.

او گفت که با سفر خارجی و در عین حال برای بهبود یافتن از محدودیت های قرار دادن در محل به سرعت همه گیر بسیاری از بازدید کنندگان را در مرحله اولیه داخلی بود.

"برای فرانسوی این لحظه برای آمدن به برج ایفل," او اضافه شده است.

(FRANCE 24 با رویترز و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن