پایان خط برای Fessenheim فرانسه به عنوان قدیمی ترین نیروگاه هسته ای تعطیل

صادر شده در: 30/06/2020 - 07:36Modified: 30/06/2020 - 07:36 فرانسه قدیمی ترین نیروگاه هسته ای شد خاموش در دو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

فرانسه قدیمی ترین نیروگاه هسته ای شد خاموش در دوشنبه پایان دادن به چهار دهه از خروجی ساخته شده است که اقتصاد محلی بلکه سوخت مرزی اختلاف است.

تبلیغات

دومین و آخرین راکتور گیاه در Fessenheim در شرق فرانسه -- باز در سال 1977 و سه سال بیش از آن پیش بینی 40 سال عمر -- رفت و آفلاین از 11:00 pm (2100 به وقت تهران) گفت: دولت متعلق به شرکت برق EDF.

این روش در نهایت به تعطیل کارخانه چهار ماه پس از اولین راکتور در نظر گرفته شد آفلاین, آغاز شده بود ساعت زودتر از برنامه ریزی شده و دنبال خواهد شد در ماه های آینده و سال توسط سایت dismantlement.

بسته شدن آن است که با استقبال ضد هسته ای فعالان در فرانسه و آلمان و سوئیس که سال ها هشدار داد آلودگی خطرات به خصوص پس از فاجعه بار بحران در فوکوشیما ژاپن در سال 2011.

سپس-فرانسوا اولاند رئیس جمهور متعهد به Fessenheim -- در رودخانه راین -- اما آن را تا 2018 که جانشین او امانوئل پاکسازی داد نهایی با نور سبز.

پس از آن از قطع برق, شبکه, شنبه, از آن خواهد شد ماه قبل از Fessenheim را راکتورهای سرد به اندازه کافی برای صرف سوخت برداشته شود.

این روند باید تکمیل شود 2023 اما گیاه است انتظار می رود به طور کامل برچیده قبل از حداقل 2040.

'غیر انسانی'

بسته شدن تهدید معیشت از 2500 نفر از آلزاس جامعه است.

تنها 294 نفر مورد نیاز خواهد بود در سایت برای سوخت حذف روند تا 2023 و حدود 60 پس از آن برای نهایی جداسازی قطعات.

در پایان سال 2017 Fessenheim تا به حال بیش از 1000 نفر از کارکنان و ارائه دهندگان خدمات در سایت.

"آنچه درد است و غیر انسانی چه اتفاق می افتد" CGT اتحادیه کارگران توییتی به عنوان اولین سوئیچ بودند flicked.

دولت گفت: کارگران منتقل خواهد شد به دیگر EDF سایت. اما بسیاری از را مجبور به ترک خانواده خود را پشت سر گذاشت.

هیچ قانونی وجود دارد محدودیتی در طول عمر از نیروگاه های هسته ای اما EDF تا به حال پیش بینی 40 سال سقف برای تمام نسل دوم راکتور است که استفاده از آب تحت فشار فن آوری است.

فرانسه اصن ایمنی هسته ای اقتدار است گفت: راکتور اداره می شود فراتر از 40 سال تنها در صورتی بلند پروازانه بهبود ایمنی انجام شده است.

در 1990s و 2000s چند ایمنی شکست گزارش شده در Fessenheim از جمله برق تقصیر ترک در یک راکتور پوشش شیمی خطا آلودگی آب نشت سوخت و غیر کشنده آلودگی رادیو اکتیو از کارگران است.

در سال 2007 همان سال سوئیس مطالعه نشان داد که خطرات لرزه ای در این منطقه آلزاس شده بود دست کم گرفت در طول ساخت و ساز اصن را محکوم کرد "عدم خشونت" در EDF را بهره برداری از کارخانه.

12 بیشتر تعطیل اعلام کرد

بدون Fessenheim فرانسه هنوز هم 56 راکتورهای آب تحت فشار در 18 نیروگاه های هسته ای تولید حدود 70 درصد از برق خود را. تنها ایالات متحده آمریکا با 98 تا بیشتر راکتورهای اما فرانسه است که تا کنون در جهان بزرگترین مصرف کننده انرژی هسته ای.

در ماه ژانویه دولت گفت: بسته 12 بیشتر راکتورهای نزدیک یا بیش از 40 سال محدود 2035-هنگامی که انرژی هسته ای باید نمایندگی فقط 50 درصد از انرژی کشور مخلوط -- در حمایت از منابع تجدید پذیر.

در همان زمان EDF مسابقه به اولین نسل بعدی راکتور در حال اجرا توسط 2022 -- 10 سال پشت برنامه -- و بیشتر ممکن است در خط لوله.

برنامه های آینده تحت بررسی برای Fessenheim شامل تبدیل آن به یک سایت برای بازیافت سطح پایین رادیواکتیو فلزی و یا یک سوخت زیستی گیاه هر دو امیدوار به بازگشت صدها شغل اما نه به انتظار دلیلی برای چندین سال.

برای Fessenheim شهردار کلود Brender بسته شدن یک گیاه است که "در دستور کار خوب و با تصویب تمام تست امنیت" بود "پوچ و غیر قابل درک".

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب