EPA برای مبارزه با آلودگی هوای صنعتی اقدام می کند - ProPublica

[ad_1]

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 بهمن 1400
[ad_1]

آژانس حفاظت از محیط زیست این هفته تغییرات اساسی را برای رسیدگی به مشکلات طولانی مدتی که توسط گزارش ProPublica در مورد آلودگی هوای صنعتی آشکار شده است، آغاز کرد. اندکی پس از انتشار تحقیقات ما در نوامبر، مدیر مایکل سی. ریگان از برخی از بزرگترین نقاط سمی شناسایی شده توسط تجزیه و تحلیل ما بازدید کرد و گفت که آژانس در حال مشورت با ProPublica است تا اصلاحات را در نظر بگیرد. روز چهارشنبه، ریگان از اقدامات بعدی سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد که شامل گسترش قابل توجه نظارت بر هوا در برخی از آلوده ترین محله های کشور و موج جدیدی از بازرسی های اعلام نشده آلاینده است.

وی گفت: ما این امکانات را روی انگشتان خود نگه خواهیم داشت تا آنها همیشه بازرسی مناسب خود را انجام دهند، نه فقط زمانی که یک بازرسی برنامه ریزی شده وجود دارد. حضور در آنجا، دیدن وضعیت و صحبت مستقیم با اعضای جامعه، شگفت‌انگیز است که به این نقطه رسیده‌ایم.»

فقدان اطلاعات با کیفیت بالا در مورد آنچه که هوای آمریکا را مسموم می کند یکی از بزرگترین مشکلاتی بود که توسط ProPublica شناسایی شد. بدون داده های خوب، ساکنان راهی برای آگاهی از خطرات چیزی که تنفس می کنند ندارند و تنظیم کننده ها نمی توانند اقدام کنند. کارشناسان می گویند تعهد آژانس به تشدید نظارت بر هوا یک اقدام ضروری برای کاهش انتشار بیش از حد است. EPA یک تیم گزارش آلودگی جدید را برای راه اندازی بهار امسال اعلام کرده است. از هلیکوپترها برای ردیابی انتشار گازهای گلخانه ای از بالا استفاده می کند در حالی که بازرسان هوا را از زمین نظارت می کنند. این تیم همچنین برای بهبود ظرفیت آژانس برای اندازه گیری آلاینده هایی مانند اکسید اتیلن، یک ماده شیمیایی بسیار قوی که می تواند منجر به سرطان لنفوم و سینه شود، کار خواهد کرد. EPA قصد دارد این تلاش ها را بر روی مناطقی در جنوب متمرکز کند که تجزیه و تحلیل ProPublica به عنوان دارای بالاترین خطرات سرطان در کشور شناخته شده است، از جمله موزویل، لوئیزیانا، و یک کریدور زمینی بسیار صنعتی در رودخانه می سی سی پی که به عنوان کوچه سرطان شناخته می شود. این آژانس همچنین گفت که بیش از 600000 دلار برای خرید و استقرار تجهیزات نظارت هوایی در منطقه سرمایه گذاری خواهد کرد.

رابرت بولارد، جامعه شناس در دانشگاه جنوبی تگزاس که دهه ها را صرف مستندسازی اثرات نامتناسب آلودگی بر جوامع رنگی در ایالات متحده کرده است، می گوید: «اینها واقعاً گام های مهمی هستند. اما رنگین کمان اکنون به عدالت خم شده است."

در اوایل نوامبر، تجزیه و تحلیل بی‌سابقه‌ای از داده‌های ProPublica بیش از 1000 نقطه داغ آلودگی هوای صنعتی سمی را نشان داد که آژانس اجازه داده است در سراسر کشور ریشه دوانده باشد. ما دریافتیم که این تسهیلات خطر ابتلا به سرطان را در بیش از یک پنجم جمعیت کشور، از جمله 256000 نفر در معرض خطر افزایش می‌دهد، که EPA آن را غیرقابل قبول می‌داند. در سرشماری که عمدتاً سیاهپوستان بودند، دریافتیم که خطر تخمینی سرطان بیش از دو برابر بیشتر سفیدپوستان بود. در طی سفری به جنوب در اواخر همان ماه، ریگان از نقاط داغ در کانال های کشتیرانی هیوستون، کوچه سرطان و موسویل بازدید کرد، که رهبران جامعه گفتند هرگز توسط یک مدیر EPA بازدید نشده است. ساکنان داستان های شخصی خود را با ریگان به اشتراک گذاشتند که چگونه مقامات محیط زیست برای دهه ها ترس های آنها را نادیده گرفته اند، حتی زمانی که اعضای خانواده خود را به دلیل سرطان از دست دادند که معتقدند با مواد شیمیایی موجود در هوا مرتبط است. ریگان این هفته گفت: «ما در حال اعلام اقدامی هستیم که EPA در پاسخ مستقیم به آنچه من در زمین دیدم و شنیدم انجام می دهد. این شرایط در ایالات متحده غیرقابل قبول است و ما تنها زمانی می توانیم به عنوان یک ملت به موفقیت ادامه دهیم که مردم را بلند کرده و از خطر خارج کنیم.

ریگان در جریان تور خود در نوامبر در مقابل قبرستان در سنت جیمز، لوئیزیانا با مطبوعات صحبت کرد. اعتبار: کاتلین فلین، به طور خاص برای ProPublica

بسیاری از اصلاحات EPA به نگرانی های ساکنان کوچه سرطان و موسویل، جوامع تاریخی سیاه پوستان که به طور نامتناسبی تحت تاثیر آلودگی قرار گرفته اند، پرداخته است. EPA گزارشی مبنی بر نقض Nucor Steel Louisiana در پریش سنت جیمز به دلیل انتشار غیرمجاز سولفید هیدروژن و غبار اسید سولفوریک، دو آلاینده ای که می توانند چشم و گلو را تحریک کنند، منتشر کرده است. (Nucor به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.) همچنین به یک کارخانه شیمیایی متعلق به دنکا که کلروپرن سرطان‌زا را آزاد می‌کند، نیاز دارد تا مانیتورهایی را روی حصار تأسیسات خود نصب کند. جیم هریس، سخنگوی دنکا، گفت که این شرکت انتظار دارد "گفتگوی مداوم با مدیر ریگان و EPA" داشته باشد و افزود که مدتی است با جامعه سنت جان کار می کند و به این کار ادامه خواهد داد. ”

طبق تجزیه و تحلیل ما، ProPublica آلودگی یک کارخانه عظیم متعلق به غول شیمیایی آفریقای جنوبی را گزارش می‌کند که اتیلن اکسید آزاد می‌کند و در 39 درصد از خطر سرطان بیش از حد موسویل نقش دارد. در ژانویه، مقامات منطقه‌ای و محلی بازرسی از کارخانه ساسول را انجام دادند و این هفته EPA نامه‌ای به شرکت درباره نقض احتمالی برنامه مدیریت ریسک که در طول بازرسی پیدا شد، صادر کرد. سارا هیوز، سخنگوی ساسول، گفت که این شرکت در حال بررسی این درخواست است و در بازه زمانی درخواستی به آژانس پاسخ خواهد داد.

هنگامی که آنها در ماه نوامبر با ریگان از محیط کارخانه ساسول بازدید کردند، اعضای شهروندان نگران موسویل به مدیر نیاز به داده های نظارتی بهتر هوا را گفتند که به گفته آنها اداره کیفیت زیست محیطی لوئیزیانا در جمع آوری آن ها شکست خورده است. (LDEQ به درخواست ProPublica برای اظهار نظر پاسخ نداد.) EPA قبلاً بودجه ای را در اختیار LDEQ قرار داده است تا یک مانیتور پیوسته را در سراسر جاده از مجموعه دریاچه چارلز Sasol قرار دهد و متعهد است که داده ها را به طور مستقل بررسی کند. کیمبرلی ترل، محققی در کلینیک قانون محیط زیست تولان که با ساکنان موزویل کار می کند، گفت: "این یک اقدام طولانی مدت است و ما واقعاً خوشحالیم که این اتفاق می افتد." تور او به طور کلی، EPA گفت که چندین جنبه از شبکه نظارت هوایی لوئیزیانا را بررسی خواهد کرد. "ما از مشتریان خود شنیده ایم که آنها در مورد چشم انداز اقدام هیجان زده هستند، زیرا اغلب این همه صحبت و عمل اندک است."

EPA همچنین قبلاً 20 میلیون دلار کمک بلاعوض برای نظارت بر هوای جامعه را اعلام کرده بود که توسط ساکنینی که ما در داستان های خود ارائه کردیم درخواست کردند. جنیفر کراسلین، رئیس مشترک گروهی از شهروندان نگران در پاسکاگولا، می سی سی پی، گفت که سازمان او قصد دارد برای یارانه نظارت هوایی در یکی از محله های شهر درخواست دهد. این واحد در کنار چندین آلاینده اصلی از جمله یک پالایشگاه نفت و یک کارخانه کشتی سازی قرار دارد. اهالی یک دهه است که از بوی نامطبوع و علائم بهداشتی مداوم شکایت دارند. تجزیه و تحلیل ProPublica از داده‌های EPA نشان می‌دهد که تأسیسات به اندازه‌ای آلودگی منتشر می‌کنند که خطر ابتلا به سرطان صنعتی را در بخش‌هایی از واحد به سطوحی که EPA غیرقابل قبول می‌داند افزایش می‌دهد. دپارتمان کیفیت محیطی می سی سی پی چند سال پیش پایش هوای محلی را انجام داد، اما تصمیم گرفت بیشتر از این نظارت نکند، اگرچه یک نمونه خطر تجمعی سرطان را نشان داد که فراتر از دستورالعمل های EPA بود.

EPA بیشتر اختیارات خود را به اجرای حکومت ایالتی و محلی تفویض کرده است، به این معنی که حفاظت از محیط زیست برای آمریکایی ها از کشوری به کشور دیگر بسیار متفاوت است. یک چهارم از 20 نقطه داغ با بالاترین سطوح خطر بیش از حد در تگزاس هستند و تقریباً همه آنها در ایالت های جنوبی هستند که به دلیل قوانین زیست محیطی ضعیف تر شناخته شده اند. وکلای لوئیزیانا و تگزاس گفتند که از تمایل EPA برای انجام اقدامات سخت گیرانه تر در حیاط خلوت خود استقبال می کنند. بولارد گفت: «این آژانس‌های زیست‌محیطی در ایالت‌های جنوبی از لحاظ تاریخی مشکلات بزرگی در اجرای حفاظت از محیط زیست داشته‌اند. بسیاری از جوامع از دولت فدرال می‌خواهند کاری را انجام دهد که سازمان‌های دولتی ما انجام نمی‌دهند.»

موافقان گفتند که از تعهد مدیر به بررسی دقیق برخی از بزرگترین آلاینده‌ها در محله‌هایشان تشویق شده‌اند. در طی یک تور EPA از کوچه سرطان، رابرت تیلور، بنیانگذار شهروندان نگران سنت جان، به صراحت با مدیر ریگان در مورد آلودگی‌هایی که طی دهه‌ها محله را آواره کرده و تحت تأثیر قرار داده است، صحبت کرد. تیلور، که در سال 1940 در منطقه حفاظت شده لوئیزیانا به دنیا آمد، گفت که پس از سال ها تلاش برای تغییر، اقدامات ریگان مانند یک "معجزه" به نظر می رسید.

تیلور گفت: «ما از تلاش‌هایمان برای دفاع از خود بسیار افسرده و شکست خوردیم. «دیدن یک مقام دولتی که در واقع از ما محافظت می کند، این جامعه را احیا کرد.

رابرت تیلور با ریگان در جریان تور مدیر از کلیسای سنت جان صحبت کرد. جان باپتیست در کوچه سرطان. اعتبار: کاتلین فلین، به طور خاص برای ProPublica

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب