وزرای خارجه اتحادیه اروپا برای برگزاری مذاکرات با همتای ما Pompeo به عنوان شکاف چرک

صادر شده در: 15/06/2020 - 05:37 وزرای خارجه اتحادیه اروپا برگزار خواهد شد تصویری مذاکرات با همتای ما مایک Po

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

صادر شده در:

وزرای خارجه اتحادیه اروپا برگزار خواهد شد تصویری مذاکرات با همتای ما مایک Pompeo روز دوشنبه به عنوان اطلس شکاف گسترش بیش از اسرائیل و سازمان های بین المللی و نحوه مقابله با چین است.

تبلیغات

در این جلسه آغاز یک بحران هفته برای آمریکا و اروپا روابط با مجازی دیدار دبیرکل ناتو با شروع چهارشنبه در حال حاضر تحت الشعاع قرار توسط واشنگتن مورد بحث قصد دارد خود را بریده بریده حضور نظامی در آلمان است.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "امریکا برای اولین بار" رویکرد دیده است روابط با اروپا تلو تلو خوردن از بحران به بحران اما مقامات اتحادیه اروپا مصمم به خاطر صحبت کردن به واشنگتن حتی اگر کمی پیشرفت آشکار است.

بالا در دستور کار خواهد بود و روند صلح خاورمیانه به عنوان بروکسل به دنبال متقاعد کردن اسرائیل به عقب نشینی از برنامه به ضمیمه بخش هایی از کرانه.

جدید دولت اسرائیل به رهبری یک بار دیگر با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر است و نشانه آن را در نظر دارد به ضمیمه شهرک غرب بانک و دره اردن به عنوان پیشنهاد شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن, با گام های اولیه برای شروع از ژوئیه 1.

یک مقام ارشد رسمی اتحادیه اروپا روز دوشنبه گفت مذاکرات با Pompeo آغاز خواهد شد سه هفته "اختصاص داده شده به شدت رسیدن" به تمام احزاب-از جمله اسرائیل و آمریکا دولت -- سعی کنید برای متوقف کردن حرکت می کند.

وزرای اتحادیه اروپا فشار خواهد شد اعتراض خود را به اعمالی -- که آنها می گویند نقض قوانین بین المللی-با Pompeo.

"ما در حال رسیدن در تلاش برای متقاعد کردن هر کسی که ولی یک ایده خوب و ایجاد بی ثباتی و دولت اسرائیل باید تجدید نظر" این مقام گفت.

Pompeo به خواست فلسطینی ها را در آغوش مغلوب ساختن پیشی جستن صلح خاورمیانه طرح که وعده آنها را مستقل اما چگال و demilitarised دولت و همچنین سرمایه گذاری بین المللی.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas سفر به اورشلیم در این هفته برای گفتن اسرائیل در اروپا "نگرانی های جدی" در مورد پیشنهاد شده ولی.

دادگاه نگرانی

اروپا نیز به طور فزاینده ای نگران تهمت خروج از نهادهای بین المللی و موافقت نامه های اخیرا سازمان بهداشت جهانی و آسمان باز پیمان با روسیه است.

جلسه روز دوشنبه می آید پس ما رهبر مجاز تحریم در برابر هر دادگاه جنایی بین المللی رسمی که به بررسی نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا -- یک حرکت دیپلماتیک اتحادیه اروپا که رئیس جوزپ Borrell گفت: یک ماده از "نگرانی جدی".

اتحادیه اروپا هنوز هم مطالعه مغلوب ساختن پیشی جستن را در ICC به ارزیابی آن احتمال تاثیر اما این مقام ارشد گفت: اتحادیه اروپا در فکر تحریم حرکت اشتباه بود.

اگر چشم انداز پیشرفت در این مسائل روز دوشنبه نگاه باریک, دیپلمات امیدوارم که دو طرف ممکن است قادر به ایجاد پیشرفت نسبت به زمینه های مشترک در چین است.

در حالی که آمریکا به دنبال یک رابطه جنسی خشن-صحبت کردن در رویکرد به طور فزاینده ای قاطعانه پکن, اتحادیه اروپا به دنبال موضوع یک مسیر بین همکاری و رقابت و رویارویی است.

اما رییس اصرار داشت که اساسا دو طرف به اشتراک گذاری همان ارزیابی از چین متفاوت است تنها در رویکرد و باید قادر به پیدا کردن فضای بیشتری برای همکاری کنند.

Hypersonic موشک

اتحادیه اروپا تلاش کرده است برای ایجاد یک موضع واحد و یکپارچه در چین در زمان با 27 کشور رقابت منافع ملی از آمدن به جلو و فرانسه هشدار داده است که اروپا باید برای جلوگیری از گرفتار شدن بین واشنگتن و پکن است.

"اروپا باید اختراع یک راه سوم بر اساس شرکت و دفاع از منافع و اصول اساسی و باز بودن به چند جانبه گفت و گو -- یک راه سوم است که نه با جنگ و نه ساده و بی تکلف خوشنودی" وزیر خارجه فرانسه Jean-Yves le Drian گفت.

فرانسه به مدت طولانی تحت فشار قرار دادند برای اروپا باید مستقل تر از ما یک موضع است که در زمان پرهای ژولیده در ناتو است.

دفاع از وزرای اتحاد خود را نگه تصویری مذاکرات در روز پنج شنبه و جمعه پس از واشنگتن گفت که برلین آن را با توجه به برداشت برخی از 9,500 سربازان از 34,500 در حال حاضر به طور دائم مستقر در آلمان است.

متحدان را از شنیدن وزیر دفاع علامت Esper در حالی که همچنین بحث ناتو coronavirus پاسخ و نحوه رسیدگی به روسیه در حال رشد زرادخانه تسلیحات از جمله نسل بعدی hypersonic موشک.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن