رهبران اتحادیه اروپا ابراز خوشبینی محتاطانه بیش از Covid-19 بازیابی مقابله

صادر شده در: 20/07/2020 - 04:21 خسته سران اتحادیه اروپا ابراز خوشبینی محتاطانه شنبه که یک معامله در چشم بود

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

صادر شده در:

خسته سران اتحادیه اروپا ابراز خوشبینی محتاطانه شنبه که یک معامله در چشم بود در چهارمین روز از کشمکش بیش از یک بی سابقه 1.85 تریلیون یورو ($2.1 تریلیون دلار) بودجه و coronavirus بازیابی صندوق پس از یک آخر هفته تعطیل خیره کننده طبع و توهین.

تبلیغات

آن زمان احساسی شام سخنرانی رئیس شورای اروپا چارلز میشل در مورد رهبران نه عدم خود را از اتحادیه, رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی تخلیه عمیق خود را از سرخوردگی و جدید مجموعه ای از اعداد بودجه برای ارسال ماراتن اجلاس به بعد.

"وجود دارد بسیار لحظه زمان. و وجود دارد بیشتر خواهد شد که بدون شک هنوز هم دشوار است. اما در محتوا همه چیز باید حرکت رو به جلو" گفت: پاکسازی تاکید بر همکاری خود را با صدراعظم آلمان ، بدون فرانسه و آلمان توافق اتحادیه اروپا گرفته شده و هرگز اهمیت مراحل.

"وضعیت فوق العاده ای خواستار تلاش های فوق العاده آنجلا مرکل" گفت: به عنوان رهبران تحت فشار قرار دادند در یکی از بلوک طولانی ترین قله همیشه. آنچه برنامه ریزی شده بود که دو روز نشست برنامه ریزی شده برای پایان دادن به پنج شنبه مجبور شد به دو روز اضافی عمیق ایدئولوژیک تفاوت میان 27 رهبران.

به طور کلی روحیه به نظر می رسید که برداشت تا پس از مذاکرات ضربه پایین سنگ پنج شنبه شب.

"به نظر می رسد امیدوار تر از زمانی که من فکر کردم در طول شب: 'آن را بیش از'" گفت: نخست وزیر هلند هدف از انتقاد برای نگه داشتن یک توافق غیر ممکن است.

Rutte دفاع از علت یک گروه از پنج ثروتمند کشورهای شمال — هلند, اتریش, فنلاند, سوئد و دانمارک به دنبال محدود کردن هزینه ها و اعمال سخت اصلاحات تضمین در هر طرح نجات برای نیازمندان ملل. او آمد و تحت انتقاد از پاکسازی ایتالیا و مجارستان که نخست وزیر ویکتور اوربان پرسید چرا هلندی تا به حال چنین "نفرت" نسبت به او.

Rutte آن را در زمان در گشاد گشاد راه رفتن او.

"ما در اینجا نیست زیرا ما در حال رفتن به بازدید کنندگان در هر یک از دیگر جشن تولد بعد. ما اینجا هستیم زیرا ما انجام کسب و کار برای کشور خود ما. ما همه مزایا," او گفت:.

>> بیشتر بخوانید: Rutte, the thrifty europhile برگزاری اروپا گروگان

یکشنبه شب پس از سه روز از مذاکرات بی ثمر و با امید نور, میشل التماس رهبران خود غلبه اساسی اختلافات و توافق بر سر بودجه و بازیابی صندوق. به اتفاق آرا توافق مورد نیاز است.

پس بحث با رهبران دوشنبه, میشل تنظیم طرح های پیشنهادی خود را و گفت که او "معتقد است که یک توافق ممکن است."

"آخرین قدم همیشه سخت ترین,' میشل می گوید در سخت اتحادیه اروپا مذاکرات

به عنوان او آماده برای یک دور جدید از مذاکرات, ایتالیایی, برتر جوزپه کونته گفت که او"با احتیاط خوش بینانه" پس از "سخت" درگیری.

"ما در حال ارائه یک پاسخ به اروپا است. از این نقطه نظر می تواند وجود داشته باشد نه بیشتر عشقبازی," او گفت:.

Coronavirus فرستاده اتحادیه اروپا به سقوط و کشتن حدود 135.000 از شهروندان خود و غوطه وری اقتصاد خود را به حدود انقباض از 8.3 درصد در سال جاری. نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز اصرار تصویب یک طرح بلند پروازانه لازم بود به عنوان بحران بهداشت و درمان در ادامه به تهدید قاره است.

"ما باید به یک جواب است که به یقین اطمینان, آرام, آرامش, هر دو به شرکت ها به کارگران و به همه شهروندان به منظور رویارویی با این بیماری همه گیر با تضمین," او گفت:.

بلوک اجرایی پیشنهاد کرده است یک 750 میلیارد یورو coronavirus صندوق تا حدودی بر اساس مشترک استقراض به آن ارسال شود به عنوان وام و کمک های مالی به کشورهای در سخت ترین ضربه ویروس. که می آید در بالای هفت سال و 1 تریلیون یورو از بودجه اتحادیه اروپا که رهبران بوده است haggling over برای ماه ها و حتی قبل از همه گیر.

با پاکسازی و مرکل مذاکره به عنوان نزدیکترین شرکای سنتی قدرتمند فرانسه و آلمان داد نمی تواند به نزاع ملت ها در خط.

در خود شام یکشنبه شب رهبران mulled یک پیشنهاد از پنج ثروتمند شمال کشور است که پیشنهاد یک coronavirus بازیابی صندوق با 350 میلیارد یورو از کمک های مالی و همان مقدار در وام. پنج اتحادیه اروپا سازمان ملل — با نام مستعار "frugals" — که مخالف هر گونه کمک های مالی در حالی که اتحادیه اروپا اجرایی پیشنهاد کرده بود 500 میلیارد یورو رسید.

آخرین سازش پیشنهاد می ایستد در 390 میلیارد یورو کمک های مالی.

یک دیپلمات بود که مجاز به صحبت علنی در مورد مذاکرات گفت: تلاش های مشترک از مرکل و پاکسازی نگه داشته به امید یک معامله دو بار زنده در طول تعطیلات آخر هفته — شنبه شب در دیدار با frugals که تنش ها کاسته و سپس در روز یکشنبه هنگامی که یک برافروخته پاکسازی "استعاره ناودان مشت خود را به جدول در شام."

"این کمک کرد تا دو بار راهاندازی مجدد مذاکرات در یک راه مثبت خواند و گفت: تبیین زودتر حساب که پاکسازی کرده زده به جدول.

همه ملت موافق در اصل آنها نیاز به گروه با هم اما پنج غنی کشور در شمال می خواهید کنترل دقیق بر هزینه های مبارزه جنوبی کشورهای مانند اسپانیا و ایتالیا می گویند کسانی که شرایط باید به حداقل نگه داشته شود. پنج تحت فشار بوده اند برای بازار کار و حقوق بازنشستگی اصلاحات مرتبط به اتحادیه اروپا جزوه و یک "ترمز" را قادر می سازد اتحادیه اروپا سازمان ملل برای نظارت و در صورت لزوم توقف پروژه که در حال پرداخت بازیابی صندوق.

Rutte و دیگران نیز می خواهید لینک به این جزوه از بودجه اتحادیه اروپا و حکومت قانون — ارتباط با هدف لهستان و مجارستان کشور با جناح راست پوپولیستی دولت که بسیاری در اروپا فکر می کنم در حال لغزش به دور از حکومت دموکراتیک.

نخست وزیر لوکزامبورگ Xavier Bettel گفت که او نمی خواهد تکان دادن در آن نقطه است.

"به قبول است که ارزش های ما در حال کاهش است به اروپا با ارزش است که در حال کاهش است و حاکمیت قانون بودن قطع: از آن خواهد شد یک" نه "از ما" Bettel گفت.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن