رهبران اتحادیه اروپا در تلاش برای صرفه جویی در بن بست رسیده Covid-19 بازیابی اجلاس

صادر شده در: 20/07/2020 - 04:21 Squabbling رهبران اتحادیه اروپا مبارزه در ساعات اولیه روز شنبه به سعی و شکست

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

صادر شده در:

Squabbling رهبران اتحادیه اروپا مبارزه در ساعات اولیه روز شنبه به سعی و شکستن بن بست به نشست خود را در coronavirus بسته نجات کشیده به یک چهارم روز.

تبلیغات

طبع هایش در اتاق کنفرانس به عنوان سرخوردگی آب پز را بیش از, پس از یک تعطیلات آخر هفته پر از چانه زنی با رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی upbraiding هلند و اتریش رهبران و تهدید به اعتصاب.

ماراتن مذاکرات به ریاست رئیس شورای اتحادیه اروپا با چارلز میشل شکست خورده اند به عملکرد توافق بیش از اندازه و قوانین برای یک 750 میلیارد یورو ($860 میلیارد) بسته وام و کمک های مالی برای کمک به کشیدن اروپا از رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر.

بیش از یک شام کاری با 27 رهبران در یکشنبه, میشل ساخته شده تازه و تلاش برای پیروزی ائتلاف "Frugals" -- هلند, سوئد, اتریش به دانمارک و فنلاند -- که به دنبال کاهش اندازه بسته و اعمال قوانین سختگیرانه در مورد چگونه از آن استفاده شود.

در میان نگرانی این اجلاس خواهد سقوط بدون توافق, میشل پیشنهاد برش اعطای بخشی از این قرارداد به 400 میلیارد یورو -- از پیشنهاد اولیه 500 میلیارد -- و افزایش وام بخشی به 350 میلیارد از 250 میلیارد دلار است.

در یک سخنرانی قلبی بیش شام میشل یادآوری رهبران ویرانگر انسانی هزینه این بیماری همه گیر -- 600,000 مرده از جمله 200,000 در اروپا -- و خواست آنها را به گرد هم می آیند برای تکمیل آنچه که او به نام "ماموریت غیر ممکن".

"سوال این است: آیا 27 رهبران مسئول برای مردم اروپا قادر به ساختن وحدت اروپا و اعتماد کرد؟" میشل گفت: با توجه به یک کپی از سخنان خود دیده اند.

"خواهد شد و یا ما در حال حاضر به صورت ضعیف اروپا و تضعیف بی اعتمادی?"

دنده Frugals

اما یک دستیار ارشد به سوئد نخست وزیر استفان Lofven گفت: آنها تنها آماده برای پذیرش حداکثر 350 میلیارد یورو به عنوان کمک هزینه در بسته و حتی این موضوع را به شرایط.

"این در مورد تخفیف بالاتر از آب و هوا جاه طلبی و این که ما شامل یک مکانیسم است که باعث می شود به طوری که کشور قادر خواهد بود برای به دست آوردن پول از بودجه اتحادیه اروپا و یا بازیابی این بسته اگر آنها به دنبال اصول حاکمیت قانون" پائولا Carvalho Olovsson گفت: TT news agency.

پاکسازی که همراه با میشل و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان کار می کرد برای پیدا کردن یک مصالحه و توافق نمی تواند شامل بی حوصلگی به عنوان Frugals گیر به اسلحه های خود را بیش از شام.

به گفته شاهدان فرانسه رهبر ضرب دیده روی میز حمله صدراعظم اتریش Sebastian Kurz برای خروج از اتاق را به یک تماس تلفنی و متهم Rutte از رفتار مثل سابق بریتانیا نخست وزیر دیوید کامرون-که در زمان یک خط سخت در اتحادیه اروپا نشست اما به پایان رسید تا پیشرو کشور خود را به یک همه پرسی برای خروج از بلوک.

مقامات گفت: پاکسازی محکوم کرد رهبران دو کشور برای اصرار بازیابی وجوه را در قالب وام با شرایط سخت متصل شده به جای کمک های مالی -- و گفته بود او را به جای راه رفتن را از یک معامله بد.

وتو تقاضا

یک منبع اروپایی گفت: Frugals استفاده شام به تقاضای عظیم افزایش در تخفیف آنها در اتحادیه اروپا سهم تا ستون تازه تنش است.

در آغاز از آنچه او گفته بود احتمالا "قاطع" سومین روز از اجلاس فوق العاده سران در دوشنبه آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفته بود هنوز هم وجود دارد بسیاری از اختلافات میان رهبران و پس از آن ثابت شده است.

دور بعد از دور از جلسات گروه کوچک رفت و در تمام طول روز به عنوان میشل کمک مرکل و پاکسازی سعی کردم به کشیدن Frugals و بیشتر مدیون -- و ویروس زده -- در هیئت مدیره برای یک مصالحه اما پیشرفت بود آهسته.

Rutte می خواهد عضو دارای حق وتو در اقتصاد ملی برنامه توسط امثال ایتالیا و اسپانیا به منظور آنها را ملزم به دنبال اصلاحات به قرض گرفتن و کار و بازنشستگی بازارهای -- تلاش بود که با عصبانیت مقاومت با همتای ایتالیایی جوزپه کرد.

در همین حال یکی دیگر از سد پدید آمده که مجارستان تندرو برتر ویکتور اوربان متهم Rutte از راه انداختن یک انتقام گیری شخصی در برابر او و کشور خود -- و قول داد برای جلوگیری از هر گونه توافق بر تلاش برای کراوات هزینه های اتحادیه اروپا به کشورهای دریافت کننده' احترام به استانداردهای اتحادیه اروپا.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن