رهبران اتحادیه اروپا برای دیدار با سومین روز از دشوار Covid-19 نجات-بسته مذاکرات

صادر شده در: 19/07/2020 - 07:35 رهبران اتحادیه اروپا برای بازگشت تنش سومین روز از اجلاس مذاکرات روز یکشنبه م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 تیر 1399

صادر شده در:

رهبران اتحادیه اروپا برای بازگشت تنش سومین روز از اجلاس مذاکرات روز یکشنبه میان یک درگیری بیش از مقیاس و قوانین بزرگ برنامه ریزی شده coronavirus اقتصادی نجات بسته است.

تبلیغات

برای دو روز هلند و آن "صرفه" متحدان مقاومت کرده اند به درخواست آلمان و فرانسه بلوک قدرتمند ترین اعضای موافق یک برنامه ریزی بلند کشورها سخت ترین ضربه گیر – مهمترین اسپانیا و ایتالیا.

هلند تا به حال خواستار آن است که کشورهای عضو خوب بکار بردن حق وتو بیش از ملی کمک مالی برای اطمینان از کشورها انجام کار اصلاحات بازار و اتریش, فنلاند, دانمارک و سوئد می خواهید برای دیدن به از€750 میلیارد بسته وام و یارانه ها را قطع و به اندازه.

اما پس از دو روز از جلسات بین گروه های مختلف از 27 رهبران رئیس شورای اتحادیه اروپا با چارلز میشل باقی مانده بود کار را از طریق شب برای دستیابی به یک سازش است که می تواند رضایت بخش برای تمام زمانی که رهبران reconvened در یک جلسه عمومی در ظهر (1000 GMT) روز یکشنبه.

"مشاوره در یک مرحله مهم" گفت: یک عضو از هیئت آلمانی. "این هنوز نمی توان گفت که آیا وجود خواهد داشت یک راه حل فردا, اما آن است که ارزش ادامه به کار می کنند."

یک منبع دیپلماتیک گفت که رئیس جمهور امانوئل پاکسازی و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان حاضر فشار توسط هلند' نخست وزیر Mark Rutte و متحدان خود را به قطع کمک های مالی در این طرح به شرح زیر €400 میلیارد دلار ($460 میلیارد دلار).

پیشنهاد شده بود در جلسه ای که بازمی گردد پاکسازی و مرکل در برابر Rutte و دیگر رهبران "خود را با صرفه پنج" متحدان – اتریش دانمارک, سوئد و فنلاند.

'هیچ اولتیماتوم'

صحبت کردن با خبرنگاران Rutte اذعان کرد که او و همتایان ترک از اواخر شب جلسه به دنبال تحریک شده. اما "این نیست فقط به خاطر من" او گفت:.

"فردا ما همچنان," او گفت:. "من شنیده ام هر اولتیماتوم."

اروپا در تلاطم عظیم رکود اقتصادی و رهبران در حال تلاش برای تصویب یک طرح است که می تواند به سرعت ارسال اتحادیه اروپا به کشور ضربه سخت ترین و مهمترین اسپانیا و ایتالیا.

میشل که ریاست اتحادیه اروپا نشست بود موظف به پیشنهاد تازه طرح پس از نسخه های قبلی کرده بودند توسط هلند بر این اساس که آنها به دور بیش از حد پول نقد به عنوان کمک های بلاعوض به جای وام آن را به عنوان وام.

Rutte نیز با احتیاط در مورد طرح حکومت و اصرار دارد که دولت های ملی دریافت حق وتو در برنامه مخارج دولت دریافت پول نقد از بروکسل بسته است.

زمینه ای نگرانی خود را شهرت اسپانیا و ایتالیا برای سهل انگاری هزینه های عمومی در ذهن رای دهندگان در شمال اروپا و Rutte می خواهد آنها را به اصلاح خود کار و بازنشستگی قوانین.

"ما در یک بن بست آن را بسیار پیچیده و پیچیده تر از حد انتظار" نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته گفت.

در یک امتیازی به Rutte خواسته های میشل آخرین طرح شامل یک "سوپر ترمز اضطراری" است که به هر کشور سه روز پنجره به ماشه یک بررسی توسط همه کشورهای عضو از دیگر هزینه های برنامه.

یک مقام رسمی از غیر صرفه دولت اصرار داشت این بود که حق وتو و آن را به نظر می رسد اواخر روز شنبه که این ایده ممکن است جان سالم به در منابع گفت.

اما با صرفه کشورها هنوز هم خوشحال بودند و به دنبال کاهش بیشتر در اواخر روز شنبه.

حق وتو

میشل پیشنهاد داشته که مجموع بودجه بازیابی در €750 میلیون اما تغییر تعادل کمی از کمک های مالی – پایین از 500 میلیون تا 450 میلیون -- برای وام است که افزایش از 250 میلیون به 300 میلیون دلار بر اساس یک سند دیده می شود توسط AFP.

"نسبت کمک های مالی در مقابل وام به سادگی به متفاوت" صدراعظم اتریش Sebastian Kurz به خبرنگاران گفت:.

بیشتر جلب اتریش هلند و دیگر "frugals" – سوئد و دانمارک – Michel وعده داده شده به افزایش تخفیف آنها در اتحادیه اروپا سهم.

"این کاملا به اندازه کافی نیست برای ما. ما می خواهیم کمی بیشتر اما از این جهت خوب است یک" Kurz گفت.

اما "frugals" هستند و تنها مشکل نیست. آنچه مقامات اتحادیه اروپا را "حکومت قانون" موضوع نیز یک مانع.

مجارستان نخست وزیر ویکتور اوربان – حمایت لهستان – هنوز می تواند وتو هر گونه تلاش برای بستن بودجه به استانها رعایت استانداردهای اروپایی قانونی.

"هیچ سیاسی قبل از شرایط می تواند پذیرفته شود" گفت: Kovacs Zoltan سخنگوی اوربن.

و نجات بسته است که در علاوه بر این به برنامه ریزی هفت سال بودجه اتحادیه اروپا – به ارزش بیش از €1 تریلیون – که رهبران نیز باید مورد بحث اگر و هنگامی که آنها به توافق برسند نجات بسته است.

اینجا کشور را دفاع از سنتی به اهداف اتحادیه اروپا هزینه های مانند کشاورزی به فرانسه و پروژه های توسعه در شرق اروپا که دیگران می خواهم برای دیدن رفتن به مبارزه با تغییر آب و هوا و یا فن آوری است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب